2024-06-12, 18:23
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
?? På dagens Fb är det snarare svårare att få ha kvar en tråd.

Hur som helst. Röksvampen fångade mitt intresse nu istället. Verkar som barnknullaren fortfarande är aktiv lärare och varför är hans facebook fortfarande obesudlad?!

Lägg inte in "röksvampen" i hans flöde. Facebook autobannade mig precis för naket innehåll i ett dygn
Citera
2024-06-12, 18:27
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Lägg inte in "röksvampen" i hans flöde. Facebook autobannade mig precis för naket innehåll i ett dygn

Han rensar tydligen frenetiskt där. En jämngammal polare kom in där och upplyste röksvampen om hans nya kändisskap. Fast nu är det rensat och tomt igen.

Lär bli tuffare när han ska åka till skolan han jobbar på.
Citera
2024-06-12, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Han rensar tydligen frenetiskt där. En jämngammal polare kom in där och upplyste röksvampen om hans nya kändisskap. Fast nu är det rensat och tomt igen.

Lär bli tuffare när han ska åka till skolan han jobbar på.

Är ju skolavslutningstid. Han är tydligen vikarie, så hans uppdrag i skolan är nog slut pga sommarlovet. Övrig personal jobbar en vecka till.
Citera
2024-06-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är ju skolavslutningstid. Han är tydligen vikarie, så hans uppdrag i skolan är nog slut pga sommarlovet. Övrig personal jobbar en vecka till.
#427 uppdaterade sin face nyss att han slutat jobba där...
Citera
2024-06-12, 19:18
Medlem
hannybannys avatar
428 är fulaste gäddan INKLUSIVE fulaste "kuken"(eller vad det är han har mellan benen) hittills av alla napp. Han förtjänar en hedersstjärna för den jackpotten!
Undrar om nån nånsin kommer kunna ta hans plats?
Citera
2024-06-12, 20:44
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Jag med, har också funderat på det. Men kommit fram till att folk ändå är försiktiga iom det inte finns någon dom i botten, så riskerar man göra sig skyldig till förtal eller ofredande eller liknande? Ja jag vet inte🤷🏻‍♂️.
Sen när blev folk eftertänksamma? :P Skriver man "DUMPEN" på deras facebook så är det ju ingen lögn eller så. De finns ju på dumpen.
Citera
2024-06-12, 20:46
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Tunnel-peddots alla CSI-timmar räddade honom inte
Vem är det??
Citera
2024-06-12, 21:04
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Sen när blev folk eftertänksamma? :P Skriver man "DUMPEN" på deras facebook så är det ju ingen lögn eller så. De finns ju på dumpen.

Problemet med förtal är att man kan säga något som är helt sant och bevisat i domstol, men det är ändå förtal om man säger/skriver det i syfte att utmåla någon som klandervärd. Det handlar alltså inte om huruvida det är en lögn eller inte, utan syftet med uttalandet.
Citera
2024-06-12, 21:05
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannybanny
428 är fulaste gäddan INKLUSIVE fulaste "kuken"(eller vad det är han har mellan benen) hittills av alla napp. Han förtjänar en hedersstjärna för den jackpotten!

427?

Fö ganska roligt att enligt hans FB så är ett av hans tidigare arbeten "ped/tekniker". Pedofiltekniker?
Senast redigerad av Wotan 2024-06-12 kl. 21:09.
Citera
2024-06-12, 22:02
Avslutad
Jaha.. nähä. #292, Mr.Hank, kungen av hebefilerna. Hur går det för denna hjälte?
Citera
2024-06-12, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Jaha.. nähä. #292, Mr.Hank, kungen av hebefilerna. Hur går det för denna hjälte?

Det undrar jag med.
Jag vill veta vad han jobbar med, och hur hans umgänge ser ut.
Citera
2024-06-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannybanny
Har du någon förhandsinformation eller menar du 427?
Han har ju dessutom uppdaterat sin Facebook med en häftig cowboy-bild 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in