2024-02-08, 18:54
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Dumpens fiskare är aldrig 15 år och uppåt, de är under

Fel. De utger sig ibland för att vara vuxna för att boka upp träff för konfrontation. Men det är om de inte lyckats få till träff genom att utge sig för att vara barn. Har skett ett flertal tillfällen.
Citera
2024-02-08, 18:55
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Vilken gädda var det som nu tagit livet av sig (fjärde självmordet efter Dumpen-uthängning)?

Pappastor. 289
Citera
2024-02-08, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Vilken gädda var det som nu tagit livet av sig (fjärde självmordet efter Dumpen-uthängning)?

#289 Pappa Stor
Citera
2024-02-08, 18:58
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Dumpens fiskare är aldrig 15 år och uppåt, de är under
De publicerade tre chattar där dom utgav sig för att vara 13,14 och 15. Den som han till slut bestämde träff med var 15.
Citera
2024-02-08, 19:00
Medlem
#289 En annan svårförklarlig sak är varför någon som hackat Pappa Stors telefon, skulle uppge falska uppgifter. Mig veterligt så var han i chatten både singel och barnlös. Rimmar ju illa med felaktiga uppgifter ifall man ska sätta dit någon, däremot rimmar det bra om man vill anonymisera sig och komma undan...

Måste vara en speciell sorts människor som ljuger för att rädda sitt eget skinn och skyller ifrån sig ända in i döden. Personlighetsstörning?
Citera
2024-02-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Fel. De utger sig ibland för att vara vuxna för att boka upp träff för konfrontation. Men det är om de inte lyckats få till träff genom att utge sig för att vara barn. Har skett ett flertal tillfällen.
Ja som senast med omsvep att de kört på gäddans bil. Och någon för att få gäddan att outa sig. Kvarstår dock chatloggar med minderåriga som inte går att slingra sig ifrån.
Dumpen agerar inte på de som inte gett sig på minderåriga.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-08 kl. 19:03.
Citera
2024-02-08, 19:03
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ja som senast med omsvep att de kört på gäddans bil. Och någon för att få gäddan att outa sig. Kvarstår dock chatloggar med minderåriga som inte går att slingra sig ifrån.

Precis. Det är ju så klart bara om det finns en bakgrund med chattar med barn.
Citera
2024-02-08, 19:03
Medlem
Vill påminna om denna gäddan igen, En digital neanderthal (Napp #266) Partille

https://dumpen.se/2023/08/08/en-digital-neanderthal-napp-266-partille/

Blev ju heta diskussioner om honom. Hade sexchattat med en 14 åring kille men inte velat (vågat) träffa honom. Dumpen låtsades då vara en 27 årig kille som gäddan stämde träff med, sen konfronterade dom honom om gällande sexchatten med 14 åringen. Jobbar dessutom som lärare. Lite citat från chatten

"Jag gillar en go kuk att suga"
"Gillar även att bli riden av en fin och trång kille"
"Tar inte kuk, ger bara"

Hans min när dom konfronterar honom är ju helt fantastisk. Underhållningsvärdet är stort genom hela videon, rankar konfrontationen nästan på samma nivå som bajs-Hank (292).
Citera
2024-02-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny

Blev ju heta diskussioner om honom. Hade sexchattat med en 14 åring kille men inte velat (vågat) träffa honom. Dumpen låtsades då vara en 27 årig kille som gäddan stämde träff med, sen konfronterade dom honom om gällande sexchatten med 14 åringen. Jobbar dessutom som lärare. Lite citat från chatten

"Tar inte kuk, ger bara"

Hans min när dom konfronterar honom är ju helt fantastisk. Underhållningsvärdet är stort genom hela videon, rankar konfrontationen nästan på samma nivå som bajs-Hank (292).

Ja hade velat veta om han fortsatte som
Lärare men utan resultat
Citera
2024-02-08, 19:14
Medlem
Vagnchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny

"Tar inte kuk, ger bara"

Kan bara hålla med, denna konfrontation kommer direkt på minnet varje gång jag går in på dumpen, hans otroliga nervositet och gråt i halsen när han försöker förklara sig är GULD värt.
Lätt min topp 3 konfrontation!
Citera
2024-02-08, 19:14
Medlem
sunlesss avatar
"Grävhjälp sökes."
https://dumpen.se/2024/02/08/gravhjalp-sokes/
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Suck och stön... Du är ju verkligen efterbliven. Letar du upp chatten på Dumpens hemsida och följer den så ser du att det är med den fisken han har samtalet, den han bokar träffen med.

Känns meningslöst om jag ska kopiera hela jävla chatten och lägga upp när den ligger uppe på Dumpens hemsida.

Men det han gjorde var inte olagligt, ens om det varit en riktig tjej han skulle ha träffat. Tjejen han bokade träff med var 15år. En detalj som inte framgår så tydligt. Men som han säkert själv var väl medveten om. Han tyckte väl att det kändes orättvist att ha blivit uthängd för att träffa en 15-åring?

Sara pratar bara om två barn i konfrontationen när det finns tre som de publicerat. Ska jag gissa så tror jag inte att Sara och Patrik vet om att han bokat träff med en 15-åring, de tror säkert att det är en tjej 2 han bokat träff med, hon är 14år. Det går ju egentligen mot deras "regler" att hänga ut någon som träffar 15-åringar då det inte räknas som våldtäkt. Väl fullbordat så tror jag att de kan leva med misstaget.
Det var inte olagligt enligt dig, men du såg ganska precis hur det gick för 289.

Helt meningslöst att beskriva sociala koder för skolans slagpåse, men eftersom du tycker som honom och bråkar med alla så är det kanske bra om du söker hjälp.
Han hade säkert också bakomliggande problem. Vissa har inte melodin för att leva på jorden. Det är inte Dumpens fel.
Citera
2024-02-08, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Ja, och kanske även det han mest levde för. Alltså att han nu efter avslöjandet inte längre skulle få samma möjligheter att leva ut sina sjuka böjelser, menar jag.

Det är ett genomsnuskigt telefonsamtal och han är så fruktansvärt äckligt manipulativ i sitt styrande av låtsasbarnet och även detta med att berömma henne hela tiden, hur duktig hon är när hon accepterar det han vill göra med henne.
Förutom allt äckligt han öser ur sig så ska flickebarnet dessutom gå ut i kort kjol och en liten top mitt i kylan. Hon fick ju ha på sig en jacka om hon ville och om det var så att hon tyckte det var kallt.

Så tänkte jag det också om denna gäddan att låtsasflickan faktiskt låter mycket yngre än en ung tonåring så jag tror absolut att han inte skulle ha backat för typ 5- åringar heller.
En sjuk typ också som ljög ända in i döden och skuldbelade andra för sitt självmord- oerhört manipulativt att göra en sån grej.
#289 var verkligen ett mänskligt rovdjur.

Ja, lyckas man få hela sin familj att sluta upp bakom en och tro på att ens telefon är hackad, inser man nog att det är adjöss med böjelserna. Undrar om han ringde Preventell, knappast, han var ju "oskyldig", fast man kan ju garantera att han inte låtit Polisen närmare undersöka detta "bedrägeri". Han trasslade nog in sig i sin lögn för mycket för sitt eget bästa. Vård hade varit vettigare

Senast redigerad av Florman 2024-02-08 kl. 19:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in