2024-02-08, 11:23
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Kan du styrka det fetade?

Du är riktigt trött i hövve, hunden. I den första chatten så står det klart och tydligt att barnet är 13 och han frågar henne om hon vill bli gravid. (I den andra är barnet 14.)

"För om jag skulle kunna få min dröm helt igenom, skulle jag vilja ha en flickvän som är ikring 13-14 som vill ha barn, så vi skulle försöka få barn varje dag"

Och en massa prat om vad han vill göra med 13-åringens mus. Och om vad han vill göra med sin kuk.

"Mmmmm, pappa vill ha dig, så mycket"

Det är i samband med detta han skickar videoklippet/hälsningen. Kanske. Han gillar nämligen sin beige t-shirt och har skickat flera bilder/filmer med den på.

"Massagen inuti i dig sker med min grova kuk"

"Tills den fyller dig med massage kräm "

"Och det i både musen och rumpan din "

"Jag vill ha en ung flickvän, som även vill bli en ung mamma "

"Men vill du bli gravid nu?"

Sen så börjar en chatt med en 14-åring. Han snuskar på även där. Kallar henne för lillan och dotter och sig själv för pappa. Hon ska bl a säga att hon vill knulla pappa. Han pratar om att han har en bild i huvudet, en bild där hon har en bebis i magen.

Jag tycker att det verkar som att det är en 14-åring han tror att han ska träffa i Sumpan. Var kommer din information om person skulle vara äldre från?

Hursomhelst; #289 hade en sjuklig besatthet av göra högstadieelever gravida.

Ja... Det står i chatten... det är den sista tjejen har pratar med, den han bokar träffen med och verkar prata med i de publicerade samtalen. Det är väl så enkelt att Dumpen inte fick till någon träff med 13 och 14-åringarna, han gillade att snacka men vågade inte träffa. När fisken blev 15år var det lagligt, då nappade han.

Länk
https://ibb.co/CQSgY8B

Ja, vem vill inte göra en tonåring gravid? Men undrar om det inte var vanligt snack. Dvs han tangentbordsrunkade?

Han ville även knulla henne om och om igen när hon sover. Jag har provat det i verkligheten, när jag var ung. Hon vaknade ganska direkt när jag trängde in och jag fick hålla fast henne.
Citera
2024-02-08, 11:35
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Ja... Det står i chatten... det är den sista tjejen har pratar med, den han bokar träffen med och verkar prata med i de publicerade samtalen. Det är väl så enkelt att Dumpen inte fick till någon träff med 13 och 14-åringarna, han gillade att snacka men vågade inte träffa. När fisken blev 15år var det lagligt, då nappade han.

Länk
https://ibb.co/CQSgY8B

Ja, vem vill inte göra en tonåring gravid? Men undrar om det inte var vanligt snack. Dvs han tangentbordsrunkade?

Han ville även knulla henne om och om igen när hon sover. Jag har provat det i verkligheten, när jag var ung. Hon vaknade ganska direkt när jag trängde in och jag fick hålla fast henne.

Var framgår det att det är 15-åringen han träffar?

Och du och ditt knullande i ungdomen är väl knappast ämnet i tråden? Snark.

Hursomhelst, ett manipulerande och groomande äckel som ville göra tonåringar gravida var han och jag fattar att det var svårt att komma över skammen när det blev offentligt.

Citera
2024-02-08, 11:53
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Hursomhelst, ett manipulerande och groomande äckel som ville göra tonåringar gravida var han och jag fattar att det var svårt att komma över skammen när det blev offentligt.

Suck och stön... Du är ju verkligen efterbliven. Letar du upp chatten på Dumpens hemsida och följer den så ser du att det är med den fisken han har samtalet, den han bokar träffen med.

Känns meningslöst om jag ska kopiera hela jävla chatten och lägga upp när den ligger uppe på Dumpens hemsida.

Men det han gjorde var inte olagligt, ens om det varit en riktig tjej han skulle ha träffat. Tjejen han bokade träff med var 15år. En detalj som inte framgår så tydligt. Men som han säkert själv var väl medveten om. Han tyckte väl att det kändes orättvist att ha blivit uthängd för att träffa en 15-åring?

Sara pratar bara om två barn i konfrontationen när det finns tre som de publicerat. Ska jag gissa så tror jag inte att Sara och Patrik vet om att han bokat träff med en 15-åring, de tror säkert att det är en tjej 2 han bokat träff med, hon är 14år. Det går ju egentligen mot deras "regler" att hänga ut någon som träffar 15-åringar då det inte räknas som våldtäkt. Väl fullbordat så tror jag att de kan leva med misstaget.
Citera
2024-02-08, 12:10
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Suck och stön... Du är ju verkligen efterbliven. Letar du upp chatten på Dumpens hemsida och följer den så ser du att det är med den fisken han har samtalet, den han bokar träffen med.

Känns meningslöst om jag ska kopiera hela jävla chatten och lägga upp när den ligger uppe på Dumpens hemsida.

Men det han gjorde var inte olagligt, ens om det varit en riktig tjej han skulle ha träffat. Tjejen han bokade träff med var 15år. En detalj som inte framgår så tydligt. Men som han säkert själv var väl medveten om. Han tyckte väl att det kändes orättvist att ha blivit uthängd för att träffa en 15-åring?

Sara pratar bara om två barn i konfrontationen när det finns tre som de publicerat. Ska jag gissa så tror jag inte att Sara och Patrik vet om att han bokat träff med en 15-åring, de tror säkert att det är en tjej 2 han bokat träff med, hon är 14år. Det går ju egentligen mot deras "regler" att hänga ut någon som träffar 15-åringar då det inte räknas som våldtäkt. Väl fullbordat så tror jag att de kan leva med misstaget.

Jag tror att de har gjort det tidigare, bokat upp en träff där fiskaren låtsas vara över 15 bara för att kunna konfrontera gäddan om sexchattandet med personer under 15. I det här fallet så tycker jag inte att det är klart och tydligt vem han trodde att han skulle träffa. Det skulle lika gärna kunna vara 14-åringen?

Oavsett vad så satt #289 och chattade om att ha analsex med vad han trodde var en 13-åring och han ville göra en henne och en 14-åring med barn. Visst har man uppnått åldern för sexuellt samtycke när man är 15 men de allra flesta tycker att det är nåt allvarligt fel på vuxna som groomar och snuskar sig med dem och vill göra dem gravida. De får själva bestämma om de ska ha sex eller inte, men som vuxen barnknullare får man stå vid skampålen även när barnet är 15. Särskilt när man vill göra dem gravida, är gift och dessutom ljuger och påstår att man själv inte har några barn men pratar om hur härligt och underbart det skulle vara att göra en högstadieelev gravid.

Välfungerande vuxna tycker inte att det är ett litet "misstag". #289 var en störd och manipulerande jävel som inte ville ta ansvar för sitt snuskande med barn. Punkt.
Citera
2024-02-08, 12:39
Medlem
Den senaste #364 håller på att glömmas bort ! Fortfarande oidentifierad om jag inte missat nåt?
Citera
2024-02-08, 13:39
Medlem
Livmedikusens avatar
Att medelålders män söker sexuella kontakter med barn är riktigt vidrigt.
Ska man därtill nämna graderna i helvetet så borde ju de som vill ha sex med djur, våldta spädbarn och de som vill göra en 12-13 åring gravid hamna i de djupaste nivåerna.
Jag fascineras av att dessa blekfeta, lågbegåvade, tunnhåriga, smutsiga och prinskorvsförsedda äckel faktiskt tror att ett barn kan gå igång på deras lekamen.
Bara konversationen där "mannen med osten" som de tog tidigt i Dumpens kronologiska historia på fullaste allvar trodde på att en ung snygg tonårig tjej ville låta honom ta hennes oskuld.
Vet inte hur det är med er andra men ligger man och bläddrar på Dumpen på kvällskvisten och får se deras äckliga runk-videos och vidriga konversationer så blir det inga barn gjorda hemma hos mig den kvällen i varje fall...
Citera
2024-02-08, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Tack för att du länkade!
Hemskt att läsa "när han skrevs ut var han någorlunda förbättrad, men avslutade sedan medicineringen hemma". Ytterligare ett exempel på hur den psykiatriska vården och möjligheterna till uppföljning är underfinansierade. Är man bedömd som farlig så ska samhället skyddas från den personen, kan man tycka.
Anyways, jag kommer att följa detta.

Den där jäveln verkade vara riktigt farlig. Kommer ihåg när jag gick igenom hans Facebook förut när det begav sig, värsta psykopaten.
Citera
2024-02-08, 15:39
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Den där jäveln verkade vara riktigt farlig. Kommer ihåg när jag gick igenom hans Facebook förut när det begav sig, värsta psykopaten.

Skulle nog inte klassificera honom som att ha en antisocial personlighetsstörning, det är nog värre än så. Farlig - absolut.
Citera
2024-02-08, 15:45
Medlem
Varför saknas #314 på dumpens hemsida? Killen som jobbade på domstolsverket eller något sånt?
Citera
2024-02-08, 15:51
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IchHeisseArneWeise
Varför saknas #314 på dumpens hemsida? Killen som jobbade på domstolsverket eller något sånt?

#241. Inget saknas. Det är bara vanlig dumpenstandard på deras journalistiska hemsida.
Citera
2024-02-08, 17:37
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Angående årets 7:e Kalmargädda.

Någon frågade på Dumpens YouTube-kanal när den kommer att publiceras.

Dumpen svarade då att det kommer ske inom kort samt att de har lång kö ut till/på sidan.
Citera
2024-02-08, 17:43
Avslutad
Citat:

Ja, och kanske även det han mest levde för. Alltså att han nu efter avslöjandet inte längre skulle få samma möjligheter att leva ut sina sjuka böjelser, menar jag.

Det är ett genomsnuskigt telefonsamtal och han är så fruktansvärt äckligt manipulativ i sitt styrande av låtsasbarnet och även detta med att berömma henne hela tiden, hur duktig hon är när hon accepterar det han vill göra med henne.
Förutom allt äckligt han öser ur sig så ska flickebarnet dessutom gå ut i kort kjol och en liten top mitt i kylan. Hon fick ju ha på sig en jacka om hon ville och om det var så att hon tyckte det var kallt.

Så tänkte jag det också om denna gäddan att låtsasflickan faktiskt låter mycket yngre än en ung tonåring så jag tror absolut att han inte skulle ha backat för typ 5- åringar heller.
En sjuk typ också som ljög ända in i döden och skuldbelade andra för sitt självmord- oerhört manipulativt att göra en sån grej.
#289 var verkligen ett mänskligt rovdjur.
Senast redigerad av JQP 2024-02-08 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in