2024-02-08, 17:52
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#289 måste ju blivit deprimerad och på det vet jag inte om han förlorade jobb och familj. Men kanske vaknade han varje morgon med starkt sug efter barn och fick kraftig ångest Tyvärr tror jag att pedofili är obotbart?

Angående avskedsbrevet: Han tycker inte detta är Dumpens fel, men det är deras fel att han "åkte fast". Tror jag. Han är någon sorts semi narcissist.
Mer eller mindre. Vi som tänder på kvinnor försöker inte våldta dem så pedofili är nånting mer utöver att ha ett sjukt tändningsmönster.

Nån som minns när man sade till en främmande kvinna att man ville göra henne gravid sist?
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Pedofili kallas deras sinnessjukdom som är förkastlig.

Men vad kalls din sinnessjukdom som runkar till deras självmord?
Pedofilerna som våldtar barn orsakar många självmord så du kan ta dig en liten funderare på vad du skriver. 289 ville göra barn gravida så du kan tillfredsställa dig med det.
Citera
2024-02-08, 17:57
Medlem
Lonlines avatar
RIP Farbror Barbro (gädda 298)
Citera
2024-02-08, 17:59
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline

Denna med? https://dumpen.se/2023/10/24/falskskyltaren-napp-298-angelholm/
Citera
2024-02-08, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline

Står ju som livs levande på Ratsit: Samma förnamn som Gessle
Nytt efternamn: läskback minus läsk + motsatsen till kvinna
Citera
2024-02-08, 18:31
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Grävhjälp sökes.

Han träffade Dumpen i Göteborg men ska vara hemmahörande i Halland.

https://dumpen.se/2024/02/08/gravhjalp-sokes/
Citera
Medlem
Apanluktardiesels avatar

Fy fan vad gött! Till dig säger jag skål och brinn i helvetet🍺, detta tänker jag fira med en stor gravöl på lördag! Skulle gärna gjort det redan idag men jag har lovat mig själv att inte dricka öl varje dag …typ. Men lördag då jävlar, då ska jag njuta för fullt!
Citera
Medlem
Nr # på den som nu begick självmord?
Citera
2024-02-08, 18:39
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Står ju som livs levande på Ratsit: Samma förnamn som Gessle
Nytt efternamn: läskback minus läsk + motsatsen till kvinna
Sorry! 289 ska det vara ju!
Citera
2024-02-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Grävhjälp sökes.

Han träffade Dumpen i Göteborg men ska vara hemmahörande i Halland.

https://dumpen.se/2024/02/08/gravhjalp-sokes/

Kan tyvärr bara bidra med konstaterande att detta inte rör sig om en varselvästgubbe eller knarkare.
Citera
2024-02-08, 18:42
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#292 I brist på annat gjorde jag imorse en drive-by hos en välkänd gädda inte mindre än 💩-Henke. Kan meddela att Henkes silverfärgade XC60 stod parkerad med lite snö på utanför dårens nya soc-boende i Sundsvall.
Han är arbetslös och har all tid i världen att bara gå, runt och sitta på skithuset och mäta kuken, ta bilder och ragga på småtjejer där han med inlevelse instruerar dem hur de med hjälp av matolja kan få in fingrarna i skithålet. -Kom ihåg att det går bättre nyskiten.

Henke är helt klart ett ämne som tv-kock!

https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

Fan vad gött! Jag skulle också vilja känna in en praktgäddas omgivning, ungefär som urbex fast med beckssvart gäddrealism. Kanske rentav besöka några platser där konfrontationer gjorts och verkligen känna in stämningen, och bara gå där….runt 🤠
Sedan följer man upp med ett besök vid boendet pre dumpen, sedan känner man in platsen för boendet post dumpen. Stå utanför Hanks soclägenhet och bara insupa fördärvet, jag tror verkligen jag skulle gilla det!
Det kanske rentav skulle kunna bli en lönsam idè, ungefär som all annan mörk turism som tex till chernobyl osv.
Citera
2024-02-08, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Suck och stön... Du är ju verkligen efterbliven. Letar du upp chatten på Dumpens hemsida och följer den så ser du att det är med den fisken han har samtalet, den han bokar träffen med.

Känns meningslöst om jag ska kopiera hela jävla chatten och lägga upp när den ligger uppe på Dumpens hemsida.

Men det han gjorde var inte olagligt, ens om det varit en riktig tjej han skulle ha träffat. Tjejen han bokade träff med var 15år. En detalj som inte framgår så tydligt. Men som han säkert själv var väl medveten om. Han tyckte väl att det kändes orättvist att ha blivit uthängd för att träffa en 15-åring?

Sara pratar bara om två barn i konfrontationen när det finns tre som de publicerat. Ska jag gissa så tror jag inte att Sara och Patrik vet om att han bokat träff med en 15-åring, de tror säkert att det är en tjej 2 han bokat träff med, hon är 14år. Det går ju egentligen mot deras "regler" att hänga ut någon som träffar 15-åringar då det inte räknas som våldtäkt. Väl fullbordat så tror jag att de kan leva med misstaget.
Dumpens fiskare är aldrig 15 år och uppåt, de är under
Citera
2024-02-08, 18:52
Medlem
Vilken gädda var det som nu tagit livet av sig (fjärde självmordet efter Dumpen-uthängning)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in