2023-11-27, 22:33
Medlem
Lever #289 fortfarande? "PappaStor"
Hittar honom inte... Vilken sida ser man även gamla namn på (om han bytt namn)?
Han bor inte där han bodde förut i alla fall
Citera
2023-11-27, 22:34
Medlem
Det är konstigt att #312 (han i Falun) enligt Facebook har ett förhållande, men den han var ihop med förut står som singel. Trodde bådas status ändrades när ena parten ändrade sin status
Citera
2023-11-27, 22:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
749
Lever #289 fortfarande? "PappaStor"
Hittar honom inte... Vilken sida ser man även gamla namn på (om han bytt namn)?
Han bor inte där han bodde förut i alla fall
Åh fan, så det feta skäggapan har åtminstone blivit utslängd av kärringen..? Ja kanske vore konstigt annat.. (skyddad identitet..?)
Citera
2023-11-27, 22:35
Medlem
Jag är på jakt efter en ful gädda.
Han är helt försvunnen från internet...
Hur hitta jag alla personer i Sverige som är födda ett visst datum?
Alla sidor jag provat med kräver mer info än födelsedatum för att kunna söka. Och han verkar ha bytt båda förnamnen också.
Citera
2023-11-27, 22:36
Medlem
DenimDemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Han säger i presentationen på IG att han har flickvän som han delvis bor med så troligtvis inte oskuld.

Undrar om han kallar henne fluffmuff.

Det vore en fin gest om hans kollegor kunde klä om stolen i lastmaskinen med grönt fluff.
Citera
2023-11-27, 22:40
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det låter som om "Lille Fluffs" Fluffafton kan komma att bli ännu mer fullbokad efter detta.

Fy f-n så stelt att fejsa byggbranschens tuffa jargong efter detta. Lär tilltalas Fluff fr.o.m. nu och aldrig kommer han kunna ha en rattmuff utan att bli beskylld för att ha hånglat med den.
Citera
2023-11-27, 22:40
Medlem
Rumpkorvens avatar
Dröjer väl inte länge innan alla deras youtubevideos blir dumpen- och peddospammade, så de får väl lägga ner kanalen.

Kan inte någon gå in och kommentera "kan man köra och plocka upp barn med lastbilen?"
https://www.youtube.com/@cwvolvominersswedenuppsala
Senast redigerad av Rumpkorven 2023-11-27 kl. 22:44.
Citera
2023-11-27, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenimDemon
Undrar om han kallar henne fluffmuff.

Det vore en fin gest om hans kollegor kunde klä om stolen i lastmaskinen med grönt fluff.

Finns många med bra koll här. Ge en rebus på vem du söker. Om du inte vill skriv öppet så prova att skicka ett pm till någon av Kungarna på Gäddorna
Citera
2023-11-27, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Finns många med bra koll här. Ge en rebus på vem du söker. Om du inte vill skriv öppet så prova att skicka ett pm till någon av Kungarna på Gäddorna

Edit. Svarade i fel fönster. Sorry
Citera
2023-11-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Jag är på jakt efter en ful gädda.
Han är helt försvunnen från internet...
Hur hitta jag alla personer i Sverige som är födda ett visst datum?
Alla sidor jag provat med kräver mer info än födelsedatum för att kunna söka. Och han verkar ha bytt båda förnamnen också.

Citera
2023-11-27, 22:47
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
23 bast och bor hemma hos mamsen och pappsen. Inte sunt någonstans.
Även storasyrran som är 27 bast bor hemma än. Verkar vara en dysfunktionell familj, där båda barnen fortfarande bor hemma trots att de borde flyttat hemifrån för längesedan.

Vad är det frågan om? Går du igång på pennalism? Det är dagens verklighet att bo hemma långt upp i vuxen ålder.

Lider med denne killen.
Citera
2023-11-27, 22:50
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vad är det frågan om? Går du igång på pennalism? Det är dagens verklighet att bo hemma långt upp i vuxen ålder.

Lider med denne killen.
Håller med om detta. Inte något jättekonstigt att bo hemma vid 23 års ålder idag. Jag flög inte ut själv förrän jag var just 23 och då bor jag ändå inte i något storstadsområde. Det kan vara lite svårt att flyga ur boet i dessa tider så det tycker jag nog inte heller är något speciellt underligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in