Citat:
Ursprungligen postat av
notebook
Jag har hört att 288 visst hade tagit sitt liv. Uppgiften kommer från en bekant till 288 som jobbade med en kompis till mig. Från annat håll ska det också kommit uppgifter om att poliser hade varit på plats vid samma tidpunkt.
Edit: Ja han kan ju fortfarande ha läst ryktet på flashback, men å andra sidan så har det väl fortfarande inte bekräftats att han fortfarande är vid liv?
Det behöver självklart inte bekräftas att någon fortfarande är vid liv. Det enda vi behöver invänta innan vi uttalar oss om att någon är avliden är att denne blir registrerad som avliden på Ratsit och MrKoll. Så om det stämmer som du säger kommer det att bekräftas på dessa sidor inom kort.
Citat:
Ursprungligen postat av
MudOven
Är du en släkting,/peddopolare till BajsHank? Du försvarar honom din lille peddokramare. Denna tråd är dedikerad till just alla gäddjävlar som sumpen fiskar upp från latrintunnan.
Här diskuterar vi vilken jävla gädda vi vill utan att det ska komma små böklingar som du och försöka leka bror duktig.
Återgå nu till din master.
Inte den tonen mot Raymond tack. Få medlemmar härinne har bidragit lika mycket som Raymond med alla sina återblickar till att hålla det kollektiva minnet av gäddorna vid liv. Sen får ni förstås snacka hur mycket ni vill om #292, men det finns alltid en gräns för när det naturliga beteendet att vilja hålla något storslaget aktuellt kommer att börja uppfattas som påträngande. Eller med andra ord, det är positivt att folk härinne suger på karamellen när det kommer en riktig höjdare, men det där sugandet på #292ans bajskorvskuk kan definitivt upplevas som att det fått lite väl mycket karaktären av ett spammande.
Citat:
Ursprungligen postat av
bess.the.best
Vilket jobb! Tack! 👏Men #300 är väl fortfarande utan identitet för oss här på FB?
Det stämmer. Du är den andra som påpekar att jag glömt ta med honom i listan. Ska försöka att komma ihåg det till nästa uppdatering. Tack.