2026-01-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vilket åtal? Du menar #342's mot Dumpen? Vet inte varför jag skulle få ont av det, däremot har alla påmints om det dryga, flinande pedofilsvinet som kommer ner och tror att hans bil är parkeringsskadad. Men bra att han satt sig själv i sökarljuset igen, Pedo-Hunters har tydligen en liten plan för honom...

Jaha dom är inte i överkalix
Citera
2026-01-26, 22:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskenf
473. Enligt dödsannons av cancer

Antog att hon inte begått självmord i alla fall
Citera
2026-01-26, 23:18
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Vilket åtal? Du menar #342's mot Dumpen? Vet inte varför jag skulle få ont av det, däremot har alla påmints om det dryga, flinande pedofilsvinet som kommer ner och tror att hans bil är parkeringsskadad. Men bra att han satt sig själv i sökarljuset igen, Pedo-Hunters har tydligen en liten plan för honom...
Han har onekligen retat upp många. Skulle bli absolut 0 förvånad om han har lite "otur" någon dag/natt.
Har du inga detaljer?
Senast redigerad av rallykalle69 Igår kl. 00:13.
Citera
2026-01-26, 23:37
Medlem
https://dumpen.se/2024/07/28/rovdrift-pa-barn-napp-454-stockholm

Stefan Coprinius Hans efternamn är roligt, kan lika gärna heta Coprofilius

Han avled även han, inte alls lång tid efter att hans hemlighet uppdagades inför världens ögon att beskåda. Ska se tuff ut när han ska möta en 13 åring för att tvinga henne till avsug samtidigt som han har dömts för att ha våldtagit en 19 åring med en kniv i underlivet.

Numera har han sin boning under Gamla Kyrkogården Avdelning 1 Någon som vet hur denna dynga lämnade jordelivet? Riktigt jävla skräp den här alltså. Verkar vara en Grek-djävel, gör sig verkligen bäst som avliden!
Senast redigerad av SDU Igår kl. 00:03.
Citera
Igår, 00:07
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDU
https://dumpen.se/2024/07/28/rovdrift-pa-barn-napp-454-stockholm

Stefan Coprinius Hans efternamn är roligt, kan lika gärna heta Coprofilius

Han avled även han, inte alls lång tid efter att hans hemlighet uppdagades inför världens ögon att beskåda. Ska se tuff ut när han ska möta en 13 åring för att tvinga henne till avsug samtidigt som han har dömts för att ha våldtagit en 19 åring med en kniv i underlivet.

Numera har han sin boning under Gamla Kyrkogården Avdelning 1 Någon som vet hur denna dynga lämnade jordelivet? Riktigt jävla skräp den här alltså. Verkar vara en Grek-djävel, gör sig verkligen bäst som avliden!

Har för mig att han dog av sjukdom men är inte säker.
Citera
Igår, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Har för mig att han dog av sjukdom men är inte säker.
Hur har du för dig detta?

Kan en orsak till att vissa av dessa begår denna typen av brott just för att de snart ska försvinna?
Citera
Igår, 01:26
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Han har onekligen retat upp många. Skulle bli absolut 0 förvånad om han har lite "otur" någon dag/natt.
Har du inga detaljer?

Nej, det var bara vad jag fick till mig i PM på ett annat forum. Men man kan hoppas, de visste iaf så mycket som att han inte bor kvar i lägenheten i Uppsala.
Citera
Igår, 02:16
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Nej, det var bara vad jag fick till mig i PM på ett annat forum. Men man kan hoppas, de visste iaf så mycket som att han inte bor kvar i lägenheten i Uppsala.
Gissar på c/o'n då. Ja, tiden får utvisa om och vad som kan tänkas hända.
Citera
Igår, 09:18
Medlem
SaltKrabbans avatar
Kom av en slump in på den här hingstens (#503) uthängning och frågorna är fortfarande många.
Någon som vet om han någonsin fick kärlek av någon? Lämnade hans mor honom?
Har han slutat jaga 11-åringar och satsar på 12-åringar?

https://dumpen.se/2024/10/30/oxen-mjolby-503/
Citera
Igår, 09:33
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Vet någon hur kvinnan i downs-paret dog?

Tror det var nån sjukdom. Hon tog inte livet av sig i alla fall.
Citera
Igår, 09:45
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Gissar på c/o'n då. Ja, tiden får utvisa om och vad som kan tänkas hända.
Sannolikast är att ingenting händer som vanligt. Svenskar är snackare men väntar på att någon annan ska sköta smutsgörat. Vilket ingen gör. #342 kommer att kunna röra sig fritt på samma sätt som tidigare eftersom ingen kommer att kasta bort sitt eget liv på att hämnas för att han stämde Dumpen för förtal. Det är bara fria fantasier av samma typ som vi ser i andra forum där folk dagdrömmer om diverse lönnmord på Putin och Trump.

Personligen har jag inga problem med att Dumpen granskas på samma sätt som alla andra. #342 är i sin fulla rätt att driva mål ifall han tycker att han utsatts för något. Tycker inte du det?
Citera
Igår, 10:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Sannolikast är att ingenting händer som vanligt. Svenskar är snackare men väntar på att någon annan ska sköta smutsgörat. Vilket ingen gör. #342 kommer att kunna röra sig fritt på samma sätt som tidigare eftersom ingen kommer att kasta bort sitt eget liv på att hämnas för att han stämde Dumpen för förtal. Det är bara fria fantasier av samma typ som vi ser i andra forum där folk dagdrömmer om diverse lönnmord på Putin och Trump.

Personligen har jag inga problem med att Dumpen granskas på samma sätt som alla andra. #342 är i sin fulla rätt att driva mål ifall han tycker att han utsatts för något. Tycker inte du det?

Pedo-hunters har väl misshandlat pedofiler tidigare. Jag hade faktiskt tittat mig över axeln om jag var stämmar-gäddan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in