2023-11-18, 06:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Konstigt. Är du en validerad medlem på Ratsit?

Kanske är jag som borde börja rösta på S/MP/V - jag verkar ju också vara tillräckligt dum i huvudet.
Är validerad, men jag testade nyss att logga ut och sen kolla på #312 igen. Och han står kvar även då, med alla uppgifter. Även på Mrkoll.
Citera
2023-11-18, 06:26
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Så om du går in på Ratsit så ser du denne pedofils uppgifter?

Han ligger öppet där.
Citera
2023-11-18, 06:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Han ligger öppet där.

Då är det nog jag som är idioten som missuppfattat rebusen.

Tja, då vet ni ju vilka jag måste att rösta på nästa gång. Men skriv något snällt så kanske jag ändrar mig ...
Citera
2023-11-18, 06:41
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Då är det nog jag som är idioten som missuppfattat rebusen.

Tja, då vet ni ju vilka jag måste att rösta på nästa gång. Men skriv något snällt så kanske jag ändrar mig ...

Han finns omnämnd i lokalpressen som "praktikant".

Ratsit kan ibland vara väldigt noga med exakt stavning av egennamn.
Citera
2023-11-18, 07:37
Medlem
PROLIFICs avatar
Det rasslar in gäddor nu!

Jag har svårt att sova och sitter och funderar lite på nomineringar till galan så jag har scrollat lite bland årets fångster. Jag hade helt och hållet glömt GamleGurra #248. Hans nudes alltså, snacka om noll självinsikt! Tyvärr så har Dumpen pixlat hans penis. Det hade faktiskt varit intressant att se den. Gurra står där bredbent med sin slappa gubbkropp och krummar till ryggen lite extra och frågar barnet "Tror du att du kan få upp den". Det är alltså nåt slappt och gammalt som hänger där i skrevet. Gurra! Det där är inte sexigt för nån! I synnerhet inte för ett barn.

Och hur i helvete han han tro att det är på riktigt när barnet svarar "Åååh, du e så snygg!!! Blir helt till mig!" när han skickar en ful jävla selfie?!

Mycket som är skumt med honom. Han är svår att få till träff med. Där går det långsamt men han frågar redan i sjätte meddelandet om trettonåringen är oskuld. Där går det undan. Jag reagerade också på att han skrev att hans fru inte låter honom vara ensam. Varför då kan man ju undra? Vad har han ställt till med tidigare som gör att han måste ha vak? Jag vet inte hur det är med er andra, men jag har alltid fått göra saker på egen hand i mina relationer. Men, om jag i just en sån situation försvunnit iväg så hade samtliga reagerat. Under ett studentutspring så smiter man iväg till en närliggande sporthall. Är inte det jävligt konstigt? Och på tal om anhöriga som påverkas av gäddor. Jag uppfattar det som att det är barnbarn som tar studenten och kåtmorfar smyger iväg för att träffa en 13-åring. Fy fan så jävla tragiskt.
Citera
2023-11-18, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Polisgäddan (Napp #208) Malmö

Förnamn 1: Samma som förrädaren Reinfeld, Sveriges statsminister 2006 - 2014.
Förnamn 2: Samma som ***** René Roussimoff aka ***** the Giant.
Efternamn: Samma som Skara-Bert eller Astrid Lindgrens figur "******** på taket".
Född samma dag som politikern William Munford Tuck avled.
Vad gör denna gädda idag?
Citera
2023-11-18, 07:58
Medlem
#312 måste väl vara utvecklingsstörd, lätt utvecklingsstörd åtminstone, om man ser hans chatt.
Citera
2023-11-18, 08:05
Avslutad
https://dumpen.se/2023/11/18/snabelgaddan-haktad/
Citera
2023-11-18, 08:26
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Det var ingen falukorv direkt som #312 har.. Han och #290 Tuppen kan ha en tävling i bästa pussmunsbild
Citera
2023-11-18, 10:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
#312 måste väl vara utvecklingsstörd, lätt utvecklingsstörd åtminstone, om man ser hans chatt.

Jag blev förvånad att han inte hade reflexjacka på sig. Han tickade ju alla boxar i övrigt.
Citera
2023-11-18, 10:39
Avslutad
Rebus på den senaste gäddan?
Citera
2023-11-18, 10:43
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Fantastiska pussmunnar han bjuder på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in