2023-11-27, 22:53
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vad är det frågan om? Går du igång på pennalism? Det är dagens verklighet att bo hemma långt upp i vuxen ålder.

Haha nej det är det inte. Möjligtvis om man heter Pontus Rasmusson. Annars är det inte normalt och sunt överhuvudtaget. Det är ju bara att se på videon som är upplagd på honom att det är något som är sjukt där och inte står rätt till. Han kan ju hellre inte raka sig ordentligt i fejset.
Senast redigerad av Storanglaren 2023-11-27 kl. 23:01.
Citera
2023-11-27, 22:57
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Totalt jävla mörker för gädda 316. Skrattade ihjäl mig, va roligaste chatten på jävligt länge. Pappastor 289 va rolig konfrontation och bara jävligt äcklig och sjuk chatt. Bajs-hank 292 va trist chatt och rolig konfontration.

Men fluffet 316 tar nog dom flesta gäddorna i rolig chatt. Helt ok koncentration också. Men sen känner jag också att jag hoppas att han får hjälp. Det kan nog sluta illa för denna kille...
Citera
2023-11-27, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Finns många med bra koll här. Ge en rebus på vem du söker. Om du inte vill skriv öppet så prova att skicka ett pm till någon av Kungarna på Gäddorna
Förnamn: de tre första bokstäverna i årets första månad
Efternamn: (Falun - un) + (Änglamark - lamark)

Födelseår: 1982
Månad: årets sista
Dag: 30/2

Nummer: 2 8 9
Citera
2023-11-27, 23:00
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whinger
Det är ganska uppenbart att ni som skriver som den här muppen har ett intresse i linje med gäddornas. Försvara det egna intresset är ingen ny företeelse.

Man kan kortfattat summera det så här. Tar man dom mänskliga rättigheterna ifrån ett barn har man förbrukat sina egna rättigheter och SKA behandlas därefter. Jag säger det igen, Sverige har mycket skog och det finns ett lämpligt träd åt varje pedofil.

Ja han erkänner här själv att han är ett peddo.

(FB) Dömd för våldtäkt mot barn, har avtjänat mitt straff, blir diskriminerad av folk
Citera
2023-11-27, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Ja han erkänner här själv att han är ett peddo.

(FB) Dömd för våldtäkt mot barn, har avtjänat mitt straff, blir diskriminerad av folk
Tror vi kan bortse från honom. Samtidigt som han är pedofil har han sex med en transkvinna...
Kolla in hans inlägg, han verkar enbart vilja provocera
Citera
2023-11-27, 23:23
Medlem
Halte Haralds avatar
Minns ni gädda #179 "badbolls gäddan"

Han blåste upp badbollar som han juckade mot?

Tankarna kom direkt till honom när jag såg det gröna "fluffet"!
Den gröna busken påminner om en sån mopp som städtanter skurar golv med.
Har vi någon i tråden som kan få fram vart i h-vete man kan köpa en sån där grön fluff kalsong?
Hade varit riktigt ballt att överraska frugan till helgen med en sån kalsong!
Citera
2023-11-27, 23:35
Medlem
Fluffet är ju en såkallad "furry" med referenser till anime och en butt plug-svans...
Citera
2023-11-27, 23:36
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Har vi någon i tråden som kan få fram vart i h-vete man kan köpa en sån där grön fluff kalsong?
Hade varit riktigt ballt att överraska frugan till helgen med en sån kalsong!

I got you, fam

https://i.etsystatic.com/30520253/r/il/b7046d/4440571205/il_fullxfull.4440571205_ssuw.jpg
Citera
2023-11-27, 23:37
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Där har vi ju Wille!

Här kan man följa med honom till jobbet. Uppladdat för endast 3 dagar sedan..

Tack för detta. Nä jag ser honom vid datorn kan jag inte sluta fundera på om han har fluffiga string eller inte på sig.
Citera
2023-11-27, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
är med på sidan 12 och 13 här...

https://www.swecon.se/globalassets/swecon-magazine-2023-3.pdf

Åh.. vilket jävla pissmiffo.
Citera
2023-11-27, 23:42
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Tack för detta. Nä jag ser honom vid datorn kan jag inte sluta fundera på om han har fluffiga string eller inte på sig.
Ja, jag undrar samma sak. Lär nog vara rätt bekvämt att ha när man kör grävmaskin
Citera
2023-11-27, 23:45
Avslutad
Fluffpedofilen.. alltså får frågan "vad hade du tänkt göra med barnet?"
"-mysa".......

Personer som beskriver sex med "mysa" får mig att spy.

När jag och frugan söker sällskap i sänghalmen. Då skriver vi i första raden "Vi söker er som knullar, ni som myser/vuxenleker behöver inte göra sig besvär..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in