2023-11-02, 16:50
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Spännande! nu kan det äntligen bli lite pang pang 💥 🔫
Det var bara en tidsfråga innan Dumpen skulle snubbla in i det getingboet.
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Tänkte just samma tanke, Dumpen blir bötade, pay or play.
De blir nog bara bortskjutna..
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Tvivlar på det då han torskade på sin sexuella dragning till barn.
Inte populärt ens i kriminella kretsar.
Nej det är sant, i de kretsarna är det bara ok att tortera barn till döds, medan det fortfarande kanske inte är ok att nöja sig med att enbart våldta barn. Märkliga prioriteringar i sådana kretsar..
Senast redigerad av Trolltestet 2023-11-02 kl. 17:07.
Citera
2023-11-02, 17:03
Medlem
snutans avatar
Vem rotar fram vem pistolgäddan är?
Citera
2023-11-02, 17:05
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Om det nu är #300 Rolle som hade besök av polis så finns det en man som bor på den gata (som jag nämnde i mitt tidigare inlägg) som kan stämma in.
Han har dock ingen fru så vitt jag kan se
Citera
2023-11-02, 17:06
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Om det nu är #300 Rolle som hade besök av polis så finns det en man som bor på den gata (som jag nämnde i mitt tidigare inlägg) som kan stämma in.
Han har dock ingen fru så vitt jag kan se
Det har ingenting att göra med Rolle.
Citera
2023-11-02, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Jävlar vad napp #299 har städat efter sig på nätet.

Någon som vet om frugan är kvar eller har hon stuckit?

#299 har bytt adress sedan två veckor tillbaka, på samma adress finns ett par i pensionsåldern med samma efternamn bosatta. Med största sannolikhet har äcklet alltså blivit utkastat och flyttat hem till sina föräldrar.
Citera
2023-11-02, 17:15
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Om den här gäddan har knark för 100 miljoner troligtvis så är det marknadsvärdet dom anger. Men dock så är det väldigt intressant när dom publicerar den gäddan. Dom som förlorar sina pengar p.g.a. den här gäddan och hans pedofila böjelser är nog inte speciellt glada. Misstänker att den här gäddan kommer att få betala ett högt pris.
Några som blir utan sitt knark kan bli sura, sura på Dumpen, och de som förlorar pengar är inte heller snälla. Gör klokt i att ligga lågt.
Citera
2023-11-02, 17:57
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Varför använder du inte bara sökfunktionen och tex söker på Gäddans nummer 🔍??
Så slipper du upprepa dig?

Vilken sökfunktion? Syftar du på dumpens sida så är de bilderna borttagna, om detta är fallet så föreslår jag att du läser det jag skrivit en gång till
Citera
2023-11-02, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Vilka "de"? Det här är en person som är våldsam mot personal i fängelset, där det finns kameror överallt. Han här skulle lätt dragit kniv om han haft någon. Gärna med någon extra substans i sig.
Det finns liksom rimligare personer än den där som utfört mord/mordförsök medan de filmats/själv filmar.
Så är det bara.

Japp, en väldigt farlig person. Han har en eller ett par trådar i ABoK
Citera
2023-11-02, 18:21
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Napp #300 kan faktiskt vara bland det bästa jag har skådat på nätet. Garanterat topp 5 åtminstone.

- Han påminner om en degenererad version av Leif "loket" Olsson.
- Han har en brutal östgötska.
- Han kan inte få liv i konstapeln hur mycket han än sliter och drar i honom.
- Han står med headset på som om han jobbade på McDonalds.
- Han trycker upp en dildo i hängdalen.
- Han suger av en löskuk som om han verkligen menade det.
- Han heter Roland.
Loket är dock om möjligt ännu fulare: https://panternrunning.files.wordpress.com/2015/10/img_61821.jpg?w=1290

Och vilken hängdal sen! Huden är sådär gubbigt blålila av alla halvdöda söndersuttna celler.

Roland lever på lånad tid. Det gjorde han redan innan uthängningen. Kroppen är i riktigt dåligt skick.
Citera
2023-11-02, 18:34
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Dumpen blir nog också en måltavla eftersom kriminella av den kalibern brukar anse att den som ringde polisen är minst lika skyldig som den som torskade.

Välkomna till gängkrigsmiljön, Dumpen.

Njaaaaa det är ju hans fel faktiskt som vapenhotar dumpens. Skulle någon göra likadant mot mig så hade jag sprätt upp buken på den jäveln och bajsat i hans uppskurna kropp. Efter det så hade jag hängt upp kadavret i en lyktstolpe för allmän beskådan.

Men nu har jag ju något som 99.9% av MENA saknar dvs ett konsekvenstänk, så ovannämda hade ju inte varit ett alternativ för en laglydig men extremt hatisk person som mig. Hade något gjort så mot mig så hade jag ringt snuten med. Det gör inte mig till golare eftersom att bli klassad som golare så måste man själv vara kriminell.

Nåväl vad jag vill komma till är att dumpen bara gjorde en självklar anmälan som man SKA göra när någon ska leka BögGangzter och skickar bilder på vapen och sånt trams. Hade nu denna sk "drogbaron" haft ett konsekvenstänk så hade han ju förslagsvis kunnat anlita andra som tar hand om problemet åt honom, eller har jag fel? Den enda som alla de drabbade kan skulle på är deras peddokumpan som ska vifta med vapen och vara "cool".
Citera
2023-11-02, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Vilken sökfunktion? Syftar du på dumpens sida så är de bilderna borttagna, om detta är fallet så föreslår jag att du läser det jag skrivit en gång till
Det som menas är sökfunktionen här på flashback. Fungerar även bra att googla.
Citera
2023-11-02, 19:14
Medlem
Citat:
Napp #300 kan faktiskt vara bland det bästa jag har skådat på nätet. Garanterat topp 5 åtminstone.

- Han påminner om en degenererad version av Leif "loket" Olsson.
- Han har en brutal östgötska.
- Han kan inte få liv i konstapeln hur mycket han än sliter och drar i honom.
- Han står med headset på som om han jobbade på McDonalds.
- Han trycker upp en dildo i hängdalen.
- Han suger av en löskuk som om han verkligen menade det.
- Han heter Roland.
Nu tycker jag att du är lite för snabb att döma, runt 5.00 har han faktiskt fått liv i konstapeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in