Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Dumpen blir nog också en måltavla eftersom kriminella av den kalibern brukar anse att den som ringde polisen är minst lika skyldig som den som torskade.
Välkomna till gängkrigsmiljön, Dumpen.

Njaaaaa det är ju hans fel faktiskt som vapenhotar dumpens. Skulle någon göra likadant mot mig så hade jag sprätt upp buken på den jäveln och bajsat i hans uppskurna kropp. Efter det så hade jag hängt upp kadavret i en lyktstolpe för allmän beskådan.
Men nu har jag ju något som 99.9% av MENA saknar dvs ett konsekvenstänk, så ovannämda hade ju inte varit ett alternativ för en laglydig men extremt hatisk person som mig. Hade något gjort så mot mig så hade jag ringt snuten med. Det gör inte mig till golare eftersom att bli klassad som golare så måste man själv vara kriminell.
Nåväl vad jag vill komma till är att dumpen bara gjorde en självklar anmälan som man SKA göra när någon ska leka BögGangzter och skickar bilder på vapen och sånt trams. Hade nu denna sk "drogbaron" haft ett konsekvenstänk så hade han ju förslagsvis kunnat anlita andra som tar hand om problemet åt honom, eller har jag fel? Den enda som alla de drabbade kan skulle på är deras peddokumpan som ska vifta med vapen och vara "cool".