2023-11-12, 02:37
Medlem
Alltså, ni måste släppa Hank nu.

Vi fattar, vi har gått vidare.

Och så kul var det inte.

Alternativt starta en egen specifik tråd om honom där ni kan diskutera.
Citera
2023-11-12, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Alltså, ni måste släppa Hank nu.

Vi fattar, vi har gått vidare.

Och så kul var det inte.

Alternativt starta en egen specifik tråd om honom där ni kan diskutera.

Instämmer. Börjar bli lite tjatigt nu även om Hank var rolig.
Citera
2023-11-12, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Instämmer. Börjar bli lite tjatigt nu även om Hank var rolig.

Hank är Dumpens svar på klassiska Grevinnan och Betjänten.

En återkommande hypnotisk klassiker.

Hank ger tröst när livet suger.

Har man det tufft i tillvaron, på med Dumpens konfrontation med Hank. Allt känns lättare och livet leker hur jävligt det än är. Hanks snedsteg får storheter som Niclas Wahlgren och horbockar med kunglig glans att sluta lysa

Hank borde givetvis ha en egen tråd. Gäddkungen.
Citera
2023-11-12, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/01/Screenshot_20230118-125625_Drive.jpg
Postpeddots tankar: Den här bilden är snygg, den skickar jag till en 13-åring. Hon kommer definitivt vilja ligga med mig!

Mmmm, vilken svärmorsdröm. Men varför blir jag sugen på chips när jag ser den bilden..?

I huvudet på Postpeddot med kärringfrilla när han snoffsat upp sig inför "selfie-time": "Ouff! Där satt den! I´m on fire!" "send"
Citera
2023-11-12, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NietLG
Har lite info om gädda #240, han har separerat från frugan och bor på något behandlingshem längre upp i Sverige, familjen är helt knäckt och förstörd av detta, tycker ännu mer synd om frun nu eftersom de hade ett barn som hastigt gick bort för många år sen, sen ett annat barn som blev allvarligt skadad i en bilolycka några år efter de, och sen få reda på att ens man gillar små pojkar….

Han var en vidrig och uppblåst typ. En lokal kändis och föreningshöjdare med hög fallhöjd. Kan behandlingshemmet bero på exempelvis missbruk av alkohol eller liknande?
Eller beror det på hans drift efter småpojkar?
Citera
2023-11-12, 07:07
Medlem
PROLIFICs avatar
Jag träffade några kompisar igår och en av dem hade sett konfrontationen i Sumpan med #289 PappaStor som IRL är en liten man, mindre än Sara. När idiotfjantäcklet ska ut och tråla nästa gång bör han kalla sig PappaLiten för att bättre återspegla verkligheten.

De vandrade ju en bit och min kompis såg bara när de plockade honom vid Pressbyrån/uppgången från pendel och t-bana. Min kompis hade så klart god lust att följa efter på gäddpromenaden men gjorde det inte. Kollade videon nu, hade inte sett den förut och i den var det också ett kort och bra gäddcitat. Lillpappan till Patrik; "Fuck you liksom!" med rumpmas-dialekt.
Citera
2023-11-12, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Ny gädda: FuckedUp #306
https://dumpen.se/2023/11/08/fuckedup-napp-306-uppsala/

Saknar tänder och ser allmänt retarderad ut. Kan inte riktigt sätta ansiktet på vilken karaktär han påminner om.

(FB) Människorov, rån och grov misshandel juldagen Hudiksvall (2021-12-25)

”Kidnappade man och knivhögg honom i magen – nu åtalas fem män
29 mars 2022 15:00

Under julhelgen kidnappades en man i 45-årsåldern och utsattes för en rad olika brott på en ort i Hudiksvalls kommun. Han ska bland annat blivit dödshotad, knivhuggen i magen och fått pepparsprej på sig.

Nu åtalas fem män mot sitt nekande.

På måndagen väckte åklagare Arek Nowak åtal mot fem män för inblandning i människorov och grov misshandel som ska ha ägt rum under julhelgen. Han anser att det finns tillräckligt med bevis för att de inblandade ska kunna ställas inför rätta.

– Bevisläget ser bra ut, det är det som är själva förutsättningen för att jag ska välja att väcka åtal, säger han.”

BO gädda #306
Citera
2023-11-12, 08:40
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
(FB) Människorov, rån och grov misshandel juldagen Hudiksvall (2021-12-25)

”Kidnappade man och knivhögg honom i magen – nu åtalas fem män
29 mars 2022 15:00

Under julhelgen kidnappades en man i 45-årsåldern och utsattes för en rad olika brott på en ort i Hudiksvalls kommun. Han ska bland annat blivit dödshotad, knivhuggen i magen och fått pepparsprej på sig.

Nu åtalas fem män mot sitt nekande.

På måndagen väckte åklagare Arek Nowak åtal mot fem män för inblandning i människorov och grov misshandel som ska ha ägt rum under julhelgen. Han anser att det finns tillräckligt med bevis för att de inblandade ska kunna ställas inför rätta.

– Bevisläget ser bra ut, det är det som är själva förutsättningen för att jag ska välja att väcka åtal, säger han.”

BO gädda #306
Intressant, fast då berodde misshandeln knappast på Dumpen eftersom han inte hade hunnit bli uthängd. Bra framförhållning av gärningsmännen kan man säga.
Citera
2023-11-12, 09:22
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag träffade några kompisar igår och en av dem hade sett konfrontationen i Sumpan med #289 PappaStor som IRL är en liten man, mindre än Sara. När idiotfjantäcklet ska ut och tråla nästa gång bör han kalla sig PappaLiten för att bättre återspegla verkligheten.

De vandrade ju en bit och min kompis såg bara när de plockade honom vid Pressbyrån/uppgången från pendel och t-bana. Min kompis hade så klart god lust att följa efter på gäddpromenaden men gjorde det inte. Kollade videon nu, hade inte sett den förut och i den var det också ett kort och bra gäddcitat. Lillpappan till Patrik; "Fuck you liksom!" med rumpmas-dialekt.
En av mina favoritkonfrontationer. Tycker hans röst påminner en del om Edward Bloms
Citera
2023-11-12, 10:05
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
En av mina favoritkonfrontationer. Tycker hans röst påminner en del om Edward Bloms

Nu när du säger det så är det också nåt med blicken hans som påminner om Blomman. Ingen skugga kastad över EB i det här sammanhanget! Men de har ju samma färger osv. Jag fattar inte hur jag hade kunnat missa den här konfrontationen men den styrker tesen att det är bättre att fly sin iväg än att prata.

Fuck you liksom!
Citera
2023-11-12, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Revisorn #288 är inte registrerad som avliden. Ej heller #292 som det ryktades om. Inga nya dödsfall har tillkommit sedan min sammanfattning över avlidna gäddor.

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Jag har hört att 288 visst hade tagit sitt liv. Uppgiften kommer från en bekant till 288 som jobbade med en kompis till mig. Från annat håll ska det också kommit uppgifter om att poliser hade varit på plats vid samma tidpunkt.
Edit: Ja han kan ju fortfarande ha läst ryktet på flashback, men å andra sidan så har det väl fortfarande inte bekräftats att han fortfarande är vid liv?
Senast redigerad av notebook 2023-11-12 kl. 11:03.
Citera
2023-11-12, 11:02
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notebook
Jag har hört att 288 visst hade tagit sitt liv. Uppgiften kommer från en bekant till 288 som jobbade med en kompis till mig. Från annat håll ska det också kommit uppgifter om att poliser hade varit på plats vid samma tidpunkt.
Ifall han har tagit sig av daga så borde det synas på MrKoll och Ratsit.
Ifall det inte gör det så är det bara ett rykte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in