Citat:
Ursprungligen postat av
Honeybae
Hehe! De jag har träffat som är riktigt dåliga på att pulla är förvånansvärt få, kanske för att medelåldern och medianåldern på mina kunder är typ 50 år och de har hunnit få lite samlad erfarenhet.
Jag kan inte minnas att jag haft någon kund som inte har sagt i någon form "jag vill ge dig njutning med". Och det är nice - ser kunden att jag är bekväm och avslappnad så blir han det med.
Jag gör bara längre träffar (läs minst 1h) och har alltid med mig min vibrator. Både jag och kunderna tycker att det är nice att båda kommer, och jag älskar att visa upp mig så det ger en väldigt kvalitativ paus för oss båda mellan spruten eller om han är en ny kund för mig och lite nervös i början.
Självklart går kunderna ifrån träffen med en bra känsla i magen när de har tillfredsställt mig ordentligt och jag tror absolut att det är viktigt för deras känsla över att ha haft en "skön stund". Vem vill inte vara guds gåva till kvinnan lixom?
Det är självklart att kunden ska vara nöjd med träffen!

Det är en av anledningarna till att jag vill veta så mycket som möjligt innan en första träff, vill ju liksom kunna förbereda mig bra på alla sätt. Håller med dig om att kunder på riktigt verkar VILJA ge mig njutning också det är bara nån enstaka gång jag har träffat nån som bara snabbt ville sätta på och sen tack och hej.
Jag träffar mest äldre kunder jag med för att jag tycker att de är enklare att ha att göra med. Yngre (= min ålder + några år till, träffar ingen som är yngre) är så entitled på nåt sätt. "Kan jag få rabatt för att jag är ung å snygg???" Nope det kan du inte. Jag har ungt och snyggt hemma.
Det enda som är sämre med äldre kunder är att det kan vara jobbigt när man ses på hotell eller ska gå ut och äta. Det blir liksom så uppenbart att man inte är ett riktigt par, typ som att man är ute med pappa men ändå liksom inte.

Speciellt vid träffar på hotell när kunden vill vara diskret (vem vill inte det?!) men i sina försök att vara diskret bara beter sig konstigt och därför drar blickar till sig. Hatar det.