2023-02-06, 21:33
Medlem
Vad roligt att läsa alla er andras tankar och berättelser. Jag känner igen mig i mycket av det ni skriver. Hur många kunder är väldigt off när det kommer till kvinnokroppen till exempel. 😅 Jag förstår också varför det kan vara svårt då att hålla sin kvinna hemma intresserad av det sexuella. Unga killar brukar jag vänligt guida, men äldre män brukar jag bara säga till om det gör ont, annars blir det nästan pinsamt känner jag, om man han gått i hela sitt liv och haft sex med kvinnor på det sättet… Enligt min erfarenhet är äldre män dock generellt mycket duktigare på att tillfredsställa det motsatta könet, vissa är grymma! 😃 Tyvärr (för mig, de märker inte av det) är jag inte sexuellt intresserad av mitt jobb/mina kunder, utan min privata sexualitet får jag bara utlopp för utanför jobbet. Ska bidra med fler kundhistorier en annan dag.
Citera
2023-02-07, 08:30
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Vad roligt att läsa alla er andras tankar och berättelser. Jag känner igen mig i mycket av det ni skriver. Hur många kunder är väldigt off när det kommer till kvinnokroppen till exempel. 😅 Jag förstår också varför det kan vara svårt då att hålla sin kvinna hemma intresserad av det sexuella. Unga killar brukar jag vänligt guida, men äldre män brukar jag bara säga till om det gör ont, annars blir det nästan pinsamt känner jag, om man han gått i hela sitt liv och haft sex med kvinnor på det sättet… Enligt min erfarenhet är äldre män dock generellt mycket duktigare på att tillfredsställa det motsatta könet, vissa är grymma! 😃 Tyvärr (för mig, de märker inte av det) är jag inte sexuellt intresserad av mitt jobb/mina kunder, utan min privata sexualitet får jag bara utlopp för utanför jobbet. Ska bidra med fler kundhistorier en annan dag.

Ja det är pinsamt att säga till när äldre kunder är så totally off. Privat så har jag inte haft så dåliga erfarenheter ens på högstadiet. Till och med då verkade killarna fatta att man ska vara försiktig men ändå stadig på handen när man tar på fittan. Är väl samma sak när man tar på en kuk tänker jag. Våldsamma och orytmiska rörelser är väl inte skönt för nån. Hur kan man inte fatta det...?

Nu lär det väl komma nån tönt och säga att kunderna inte bryr sig och bara vill sätta på tre hål men det är inte min erfarenhet. De allra flesta jag har träffat vill att det ska vara najs för mig med och jag tror att de på riktigt TROR att det de håller på med är skönt för mig. Det är ju det som är GFE.

Sen finns det ju så klart kunder som är bra på sex, som fattar hur man gör och har bra kukar. Många frågar dessutom vad jag gillar och kommer ihåg det. Bästa kunderna.
Citera
2023-02-07, 09:10
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja det är pinsamt att säga till när äldre kunder är så totally off. Privat så har jag inte haft så dåliga erfarenheter ens på högstadiet. Till och med då verkade killarna fatta att man ska vara försiktig men ändå stadig på handen när man tar på fittan. Är väl samma sak när man tar på en kuk tänker jag. Våldsamma och orytmiska rörelser är väl inte skönt för nån. Hur kan man inte fatta det...?

Det handlar om att känna av om kunden vill lära sig, eller om han bara vill ha en skön stund. En kund är trots allt en kund och den som betalar för det.
Citera
2023-02-07, 09:15
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det handlar om att känna av om kunden vill lära sig, eller om han bara vill ha en skön stund. En kund är trots allt en kund och den som betalar för det.

Ja visst är det så men det är många som på riktigt verkar tro att de slickar skönt och är bra på att pulla. De tom SÄGER det lite skrytsamt innan man börjar ligga.Pratar om vilka bra älskare de är och vill att jag ska njuta på riktigt. Jag tror faktiskt att det är vad de vill och att det ingår i deras idé om vad som är en "skön stund".

De som verkligen är bra och fattar hur man gör har aldrig nånsin babblat om det innan.
Citera
2023-02-07, 10:02
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ja visst är det så men det är många som på riktigt verkar tro att de slickar skönt och är bra på att pulla. De tom SÄGER det lite skrytsamt innan man börjar ligga.Pratar om vilka bra älskare de är och vill att jag ska njuta på riktigt. Jag tror faktiskt att det är vad de vill och att det ingår i deras idé om vad som är en "skön stund".

De som verkligen är bra och fattar hur man gör har aldrig nånsin babblat om det innan.

Hehe! De jag har träffat som är riktigt dåliga på att pulla är förvånansvärt få, kanske för att medelåldern och medianåldern på mina kunder är typ 50 år och de har hunnit få lite samlad erfarenhet.

Jag kan inte minnas att jag haft någon kund som inte har sagt i någon form "jag vill ge dig njutning med". Och det är nice - ser kunden att jag är bekväm och avslappnad så blir han det med.
Jag gör bara längre träffar (läs minst 1h) och har alltid med mig min vibrator. Både jag och kunderna tycker att det är nice att båda kommer, och jag älskar att visa upp mig så det ger en väldigt kvalitativ paus för oss båda mellan spruten eller om han är en ny kund för mig och lite nervös i början.
Självklart går kunderna ifrån träffen med en bra känsla i magen när de har tillfredsställt mig ordentligt och jag tror absolut att det är viktigt för deras känsla över att ha haft en "skön stund". Vem vill inte vara guds gåva till kvinnan lixom?
Citera
2023-02-07, 10:18
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Hehe! De jag har träffat som är riktigt dåliga på att pulla är förvånansvärt få, kanske för att medelåldern och medianåldern på mina kunder är typ 50 år och de har hunnit få lite samlad erfarenhet.

Jag kan inte minnas att jag haft någon kund som inte har sagt i någon form "jag vill ge dig njutning med". Och det är nice - ser kunden att jag är bekväm och avslappnad så blir han det med.
Jag gör bara längre träffar (läs minst 1h) och har alltid med mig min vibrator. Både jag och kunderna tycker att det är nice att båda kommer, och jag älskar att visa upp mig så det ger en väldigt kvalitativ paus för oss båda mellan spruten eller om han är en ny kund för mig och lite nervös i början.
Självklart går kunderna ifrån träffen med en bra känsla i magen när de har tillfredsställt mig ordentligt och jag tror absolut att det är viktigt för deras känsla över att ha haft en "skön stund". Vem vill inte vara guds gåva till kvinnan lixom?

Det är självklart att kunden ska vara nöjd med träffen! Det är en av anledningarna till att jag vill veta så mycket som möjligt innan en första träff, vill ju liksom kunna förbereda mig bra på alla sätt. Håller med dig om att kunder på riktigt verkar VILJA ge mig njutning också det är bara nån enstaka gång jag har träffat nån som bara snabbt ville sätta på och sen tack och hej.

Jag träffar mest äldre kunder jag med för att jag tycker att de är enklare att ha att göra med. Yngre (= min ålder + några år till, träffar ingen som är yngre) är så entitled på nåt sätt. "Kan jag få rabatt för att jag är ung å snygg???" Nope det kan du inte. Jag har ungt och snyggt hemma.

Det enda som är sämre med äldre kunder är att det kan vara jobbigt när man ses på hotell eller ska gå ut och äta. Det blir liksom så uppenbart att man inte är ett riktigt par, typ som att man är ute med pappa men ändå liksom inte. Speciellt vid träffar på hotell när kunden vill vara diskret (vem vill inte det?!) men i sina försök att vara diskret bara beter sig konstigt och därför drar blickar till sig. Hatar det.
Citera
2023-02-07, 16:28
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Det låter som om att du jobbade med hemlösa som inte har fri tillgång till dusch och mat, som sexarbetade för att finansiera ett missbruk av något slag?

Min upplevelse är att dessa sexarbetare är mycket färre än oss andra som sexarbetar för att få extra pengar. Var de svenska medborgare?
Du har rätt. Tjejerna jag jobbade med var hemlösa och missbrukare. Kanske det är den typen av tjejer som får de riktigt slemmiga torskarna. Det var övervägande svenska kvinnor.
Citera
2023-02-07, 16:47
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Du har rätt. Tjejerna jag jobbade med var hemlösa och missbrukare. Kanske det är den typen av tjejer som får de riktigt slemmiga torskarna. Det var övervägande svenska kvinnor.

Det är klart att det finns även den typen av sexarbetare och att de är mer utsatta än vi andra. Jag kan ju inte prata för andra men troligtvis har de flesta av oss som svarat här i tråden tillgång till dusch och mat. Jag kanske är fördomsfull men jag tror inte att hemlösas prio 1 är att svara i Flashback-trådar och berätta om sina träffar med kunder.

Men jag tycker att det är ganska fördomsfullt av dig att säga att vi som svarat i tråden har atypiska erfarenheter av sexarbete. När du gör det fråntar du våra upplevelser och vårt perspektiv legitimitet.

Ja vi vet alla att det finns sexarbetare som är väldigt utsatta. Alla fattar det och det är självklart att personer som har medborgarskap, är utan missbruksproblem (ej har psykisk ohälsa el annat som försvårar ens situation), har en bostad, bara jobbar inomhus och har en annan inkomst är i ett helt annat läge än de allra mest utsatta. Men man kan inte bortse från att vi som inte är sk utsatta också säljer tillfälliga sexuella tjänster och jag tycker att det är intressant att lyssna till allas berättelser. Sluta lägg ord i våra munnar och berätta för oss om våra erfarenheter och upplevelser tack.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2023-02-07 kl. 17:11.
Citera
2023-02-07, 18:39
Medlem
Lisalits avatar
Så intressant tråd! Jag har skrivit om sexarbete och dess bra och dåliga sidor länge och tycker rösterna som hörs här saknas i media. Delvis det negativa, men också de förstående och charmiga samtalen kollegor emellan.

Genom åren har jag pratat om mängder av kunder och får aldrig slut på historier

Skulle gärna ta ett samtal med en eller flera av er sexarbetare i denna tråd. Är rädd att jag gör reklam eller liknande, vilket inte är meningen men många har inte uppnått mängden inlägg/tid för att motta DMs, så vill man diskutera sexarbete finns jag via länken i signaturen. En podd eller intervju med någon av er vore så kul!
Citera
2023-02-07, 21:21
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Det är klart att det finns även den typen av sexarbetare och att de är mer utsatta än vi andra. Jag kan ju inte prata för andra men troligtvis har de flesta av oss som svarat här i tråden tillgång till dusch och mat. Jag kanske är fördomsfull men jag tror inte att hemlösas prio 1 är att svara i Flashback-trådar och berätta om sina träffar med kunder.

Men jag tycker att det är ganska fördomsfullt av dig att säga att vi som svarat i tråden har atypiska erfarenheter av sexarbete. När du gör det fråntar du våra upplevelser och vårt perspektiv legitimitet.

Ja vi vet alla att det finns sexarbetare som är väldigt utsatta. Alla fattar det och det är självklart att personer som har medborgarskap, är utan missbruksproblem (ej har psykisk ohälsa el annat som försvårar ens situation), har en bostad, bara jobbar inomhus och har en annan inkomst är i ett helt annat läge än de allra mest utsatta. Men man kan inte bortse från att vi som inte är sk utsatta också säljer tillfälliga sexuella tjänster och jag tycker att det är intressant att lyssna till allas berättelser. Sluta lägg ord i våra munnar och berätta för oss om våra erfarenheter och upplevelser tack.
Jag får lägga mig platt och erkänna att jag nog haft en del försommar om ert yrke. Jag har i min på riktigt trott att majoriteten av sexarbetare var missbrukare och socialt utsatta. Men efter att läst tråden får jag inse att jag nog haft fel.
Citera
2023-02-08, 00:18
Medlem
Så oerhört intressant att höra alla ni människor som gör inlägg i den här tråden., tack för det som
ger mig många insikter på vad jag kan tänka på och förbättra i ett möte med någon i er branch. Jag vill gärna bokmärka sidan och läsa mer, väcker en del frågor som troligen handlar mer om mig själv än er. Fast undringar om sånt en del av er pratat om skulle jag vilja fråga mer om.

Men nu är ju den här tråden till för ER och inte mig! Jag har den motsatta rollen och är säkert dubbellt så gammal som ni, har ni säkert redan räknat ut.
Så säg bara till om ni misstycker att jag läser det ni skriver så ska jag genast ta bort detta inlägg och inte störa er mer.

Ha en bra kväll på er, och de av er som jag faktiskt har träffat, ni gör en underbar insats och gör mig till en kung om så bara för en stund.
Tack
Citera
2023-02-08, 07:56
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:

Nu lär det väl komma nån tönt och säga att kunderna inte bryr sig och bara vill sätta på tre hål men det är inte min erfarenhet. De allra flesta jag har träffat vill att det ska vara najs för mig med och jag tror att de på riktigt TROR att det de håller på med är skönt för mig. Det är ju det som är GFE.

Sen finns det ju så klart kunder som är bra på sex, som fattar hur man gör och har bra kukar. Många frågar dessutom vad jag gillar och kommer ihåg det. Bästa kunderna.

Jag har samma erfarenhet. Många kunder som är sämst på sex tror helt på riktigt att jag njuter på riktigt. För mig är det helt oförståeligt, vissa tekniker som jag har blivit utsatt för kan ju inte NÅGON gilla. 😑

En av mina tidigare stammisar brukade tungkyssa mig på hakan och näsan och slicka på mina kinder. En gång slickade han mig från mitt underliv till mina knäskålar på ett extremt osexigt sätt. En annan gång använde han en vibrator på mitt lår och varje gång jag träffade honom brukade han använda min Womanizer på mitt venusberg, verkligen jätteskönt… Jag har försökt att säga till, men han bara fattar inte, samtidigt som han genuint vill att jag ska njuta och tjatar mycket om att det är viktigt att allt är ”på riktigt”. Jag blev till slut tvungen att avskeda honom p.g.a. att allt han gör på min kropp är extremt avtändande och jag bara inte klarar av det längre. Synd, då han var min mest inkomstbringande kund och alltid hade med sig dyra presenter.
Senast redigerad av FestligPersika 2023-02-08 kl. 07:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in