2023-02-08, 09:33
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag har samma erfarenhet. Många kunder som är sämst på sex tror helt på riktigt att jag njuter på riktigt. För mig är det helt oförståeligt, vissa tekniker som jag har blivit utsatt för kan ju inte NÅGON gilla. 😑

En av mina tidigare stammisar brukade tungkyssa mig på hakan och näsan och slicka på mina kinder. En gång slickade han mig från mitt underliv till mina knäskålar på ett extremt osexigt sätt. En annan gång använde han en vibrator på mitt lår och varje gång jag träffade honom brukade han använda min Womanizer på mitt venusberg, verkligen jätteskönt… Jag har försökt att säga till, men han bara fattar inte, samtidigt som han genuint vill att jag ska njuta och tjatar mycket om att det är viktigt att allt är ”på riktigt”. Jag blev till slut tvungen att avskeda honom p.g.a. att allt han gör på min kropp är extremt avtändande och jag bara inte klarar av det längre. Synd, då han var min mest inkomstbringande kund och alltid hade med sig dyra presenter.

Hahaha! Skicka honom till mig! Jag skulle vilja se den showen. Det låter som en riktig upplevelse och ett oförglömligt minne.

Jag avskedade en kund förra veckan som var så jäkla chattig och tjatig. Han skrev långa haranger osammanhängande på dålig svenska, och hade alltid tio tusen önskemål om vad vi ska göra på vår nästa träff. Jag fick på riktigt 18 meddelanden av honom om dagen - och det sög musten ur mig att behöva ta hand om den skiten. Han var för övrigt en kanska kul fotslav när vi väl sågs. Kunder som spammar och inte tror att man har något annat på sin agenda än att pleasea dom gratis över text är så drygt. NEXT!
Citera
2023-02-08, 09:38
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcreed111
Så oerhört intressant att höra alla ni människor som gör inlägg i den här tråden., tack för det som
ger mig många insikter på vad jag kan tänka på och förbättra i ett möte med någon i er branch. Jag vill gärna bokmärka sidan och läsa mer, väcker en del frågor som troligen handlar mer om mig själv än er. Fast undringar om sånt en del av er pratat om skulle jag vilja fråga mer om.

Men nu är ju den här tråden till för ER och inte mig! Jag har den motsatta rollen och är säkert dubbellt så gammal som ni, har ni säkert redan räknat ut.
Så säg bara till om ni misstycker att jag läser det ni skriver så ska jag genast ta bort detta inlägg och inte störa er mer.

Ha en bra kväll på er, och de av er som jag faktiskt har träffat, ni gör en underbar insats och gör mig till en kung om så bara för en stund.
Tack

Du och alla andra får gärna läsa och ta del av våra erfarenheter. Fråga går bra om det är ON Topic och inte ballar ur. Kommentarer, er åsikt och opinionsbildning hör inte hemma här tycker jag. Jag vill att focus ska kretsa till sexarbetarnas egna röster.
Citera
2023-02-08, 09:42
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Hahaha! Skicka honom till mig! Jag skulle vilja se den showen. Det låter som en riktig upplevelse och ett oförglömligt minne.

Jag avskedade en kund förra veckan som var så jäkla chattig och tjatig. Han skrev långa haranger osammanhängande på dålig svenska, och hade alltid tio tusen önskemål om vad vi ska göra på vår nästa träff. Jag fick på riktigt 18 meddelanden av honom om dagen - och det sög musten ur mig att behöva ta hand om den skiten. Han var för övrigt en kanska kul fotslav när vi väl sågs. Kunder som spammar och inte tror att man har något annat på sin agenda än att pleasea dom gratis över text är så drygt. NEXT!

Hehe, hoppas att han kommer att kontakta dig då. 😉 Han är egentligen väldigt gullig som person och kul att prata med, men det intima är verkligen SÄMST. 😅

Jag har nog aldrig avskedat någon för att de skriver för mycket, men har iofs aldrig varit med om någon som velat ha konstant kontakt. Kan verkligen förstå att det är störigt.
Citera
2023-02-08, 09:49
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Jag har samma erfarenhet. Många kunder som är sämst på sex tror helt på riktigt att jag njuter på riktigt. För mig är det helt oförståeligt, vissa tekniker som jag har blivit utsatt för kan ju inte NÅGON gilla. 😑

Intressant tråd.
En sak jag funderar över är vad jag ser i flera inlägg, är 'kundernas' kunskap i att ge er njutning.
Det är förmodligen unikt, kanske inte helt, men i de flesta sammanhang där någon betalar för en tjänst, att denne dessutom ska återgälda i en gentjänst så att säga är mycket ovanligt.

Man åker till verkstaden för service.
Meken sätter igång, men innan han gör det så
-:"När jag servar bilen så kan väl du tvätta min. Det är den röda där borta."
Efter avslutad service betalar du och åker hem. Men när du betalar och går mot utgången passerar du 'fikarummet' på verkstaden och hör då meken berätta för sina arbetskompisar
-:"Hoho, tvätta bilar det kan hon inte. Skitigt i grillen och massa lera kvar inunder. Dessutom klarade hon inte av att vaxa ordentligt efter tvätten. En riktig sopa"

Jag menar nu inte att det ska gå till så här, och det gör det naturligtvis inte heller.
Men fenomenet som sådant är ovanligt.
Vad händer om kunden säger -:"Jag tänker bara njuta själv. Kommer inte att lägga ner något alls på att ge dig njutning, utan är bara här för egen sådan"
Går en sådan kund bort för alltid?
Inte för att jag missunnar er att få njutning, inte alls, men situationen är ganska unik.

I en relation, mina erfarenheter sträcker sig bara hit, ingår det att båda gör allt för att se till att båda njuter. Men i en relation 'cashar' man ju normalt sett inte, varför det blir ett annat läge på något vis.

Så mkt svammel om en sak. Hur viktigt är det för er tjejer att kunden samtidigt som han betalar för en upplevelse, dessutom klarar av att returnera den njutning han själv förväntar sig?

/VV

PS Ännu inga manliga sexarbetare i tråden. Finns de inte? Vad finns det för skillnader?
Citera
2023-02-08, 09:57
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Intressant tråd.
En sak jag funderar över är vad jag ser i flera inlägg, är 'kundernas' kunskap i att ge er njutning.
Det är förmodligen unikt, kanske inte helt, men i de flesta sammanhang där någon betalar för en tjänst, att denne dessutom ska återgälda i en gentjänst så att säga är mycket ovanligt.

Man åker till verkstaden för service.
Meken sätter igång, men innan han gör det så
-:"När jag servar bilen så kan väl du tvätta min. Det är den röda där borta."
Efter avslutad service betalar du och åker hem. Men när du betalar och går mot utgången passerar du 'fikarummet' på verkstaden och hör då meken berätta för sina arbetskompisar
-:"Hoho, tvätta bilar det kan hon inte. Skitigt i grillen och massa lera kvar inunder. Dessutom klarade hon inte av att vaxa ordentligt efter tvätten. En riktig sopa"

Jag menar nu inte att det ska gå till så här, och det gör det naturligtvis inte heller.
Men fenomenet som sådant är ovanligt.
Vad händer om kunden säger -:"Jag tänker bara njuta själv. Kommer inte att lägga ner något alls på att ge dig njutning, utan är bara här för egen sådan"
Går en sådan kund bort för alltid?
Inte för att jag missunnar er att få njutning, inte alls, men situationen är ganska unik.

I en relation, mina erfarenheter sträcker sig bara hit, ingår det att båda gör allt för att se till att båda njuter. Men i en relation 'cashar' man ju normalt sett inte, varför det blir ett annat läge på något vis.

Så mkt svammel om en sak. Hur viktigt är det för er tjejer att kunden samtidigt som han betalar för en upplevelse, dessutom klarar av att returnera den njutning han själv förväntar sig?

/VV

PS Ännu inga manliga sexarbetare i tråden. Finns de inte? Vad finns det för skillnader?

Jag tror inte att jag har skrivit att jag förväntar mig att kunder ger mig njutning? Det är inte heller viktigt för mig att jag njuter eftersom att han, som du säger, betalar för en tjänst, men jag kan ju ändå tycka att vissa saker som kunder gör på min kropp känns obehagligt, gör ont, är avtändande, osv. Men som sagt, det är absolut inte viktigt för mig att jag får ut njutning av träffarna. Det viktigaste för mig är att kunden njuter och har det bra. Jag gillar mer att ge njutning än att få njutning, även när jag har sex privat.
Citera
2023-02-08, 10:12
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Jag tror inte att jag har skrivit att jag förväntar mig att kunder ger mig njutning? Det är inte heller viktigt för mig att jag njuter eftersom att han, som du säger, betalar för en tjänst, men jag kan ju ändå tycka att vissa saker som kunder gör på min kropp känns obehagligt, gör ont, är avtändande, osv. Men som sagt, det är absolut inte viktigt för mig att jag får ut njutning av träffarna. Det viktigaste för mig är att kunden njuter och har det bra. Jag gillar mer att ge njutning än att få njutning, även när jag har sex privat.

Menade inte att få det att se ut som att någon förväntar sig något.
Men i en del texter här ovan, tas den egna njutningen upp och även onjutningen.
Jag fattar att det självklart är så att om båda njuter är det något positivt. Självklart!
Men i princip alla andra situationer finns inte detta överhuvudtaget med.

Det är inte heller viktigt för mig att jag njuter eftersom att han, som du säger, betalar för en tjänst,

Jag skulle nog, om jag sålde sex, tycka att det var viktigt. I alla fall eftersträvansvärt.
Inte det viktigaste, och det är så jag uppfattar vad du skriver. Men visst skulle jag i dina kläder uppskatta, jag kanske tom enbart, välja de kunder som ser till att jag även får tillbaka samma njutning.
Men de växer kanske inte på trän?

Det viktigaste för mig är att kunden njuter och har det bra. Jag gillar mer att ge njutning än att få njutning, även när jag har sex privat.

Tänk om alla tänkte så.
Finns få saker i livet och inom sexualiteten som är mer eftersträvansvärt, som ger en stimulans, som när ens partner njuter.
Visst det låter fint att säga så, men det är en glädje att få ge njutning, och om det dessutom känns att det är bra, ger även en sjuk mental kick som är lika stark som den egna fysiska kicken man får av bra sex.

Vi skulle inte passa så bra ihop.
-:Jag vill ge!"
-:"Nej, jag vill!"

/VV
Citera
2023-02-08, 10:24
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackednstacked
"Städad privat"? Inget illa ment men du har lagt ut väldigt mycket på olika plattformar som helt skalat bort ditt privatliv är jag rädd.

Ett bra exempel på vad jag för 30 minuter tidigare bad om att få slippa i tråden.
Citera
2023-02-08, 10:26
Medlem
jackednstackeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Ett bra exempel på vad jag för 30 minuter tidigare bad om att få slippa i tråden.

Tack för upplysningen
Citera
2023-02-08, 11:42
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Menade inte att få det att se ut som att någon förväntar sig något.
Men i en del texter här ovan, tas den egna njutningen upp och även onjutningen.
Jag fattar att det självklart är så att om båda njuter är det något positivt. Självklart!
Men i princip alla andra situationer finns inte detta överhuvudtaget med.

Det är inte heller viktigt för mig att jag njuter eftersom att han, som du säger, betalar för en tjänst,

Jag skulle nog, om jag sålde sex, tycka att det var viktigt. I alla fall eftersträvansvärt.
Inte det viktigaste, och det är så jag uppfattar vad du skriver. Men visst skulle jag i dina kläder uppskatta, jag kanske tom enbart, välja de kunder som ser till att jag även får tillbaka samma njutning.
Men de växer kanske inte på trän?

Det viktigaste för mig är att kunden njuter och har det bra. Jag gillar mer att ge njutning än att få njutning, även när jag har sex privat.

Tänk om alla tänkte så.
Finns få saker i livet och inom sexualiteten som är mer eftersträvansvärt, som ger en stimulans, som när ens partner njuter.
Visst det låter fint att säga så, men det är en glädje att få ge njutning, och om det dessutom känns att det är bra, ger även en sjuk mental kick som är lika stark som den egna fysiska kicken man får av bra sex.

Vi skulle inte passa så bra ihop.
-:Jag vill ge!"
-:"Nej, jag vill!"

/VV

Ah, då förstår jag hur du menar!

Om jag bara skulle ta emot kunder som gör att jag njuter skulle jag nog inte kunna ha någon verksamhet. De flesta kunder kan knulla åtminstone helt okej enligt mig, men det är sällan jag träffar någon som gör att jag verkligen njuter. 😅 Men det är såklart en välkommen överraskning när det händer.
Citera
2023-02-08, 12:42
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Jag tror inte att nån sexarbetare förväntar sig att få ut njutning och sexuell tillfredsställelse av träffar men det är ju extremt vanligt att kunder vill ge det. Det går liksom inte ens att jämföra med att köpa nån annan slags tjänst. Vill jag ha hjälp med fönsterputsning så är det givetvis självklart att providern inte förväntar sig att jag åker hem till dens hem och putsar fönster där... men många kunder (speciellt gfe) vill på riktigt att man ska ha det najs och kunna komma. Svårt för "utomstående" att förstå kanske. Gemensamt skulle väl kanske kunna vara att jag som köpare av fönsterputs vill att putsaren blir nöjd med mig som kund?

Sen så finns ju aspekten att många sexköpare inte riktigt vill tänka på vad det är för sorts relation man har och då blir det säkert enklare för dem om de får göra det skönt även för providern. Utomstående har dessutom dålig koll på att många köpare betalar för närhet och sällskap -- inte bara för att få tömma.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2023-02-08 kl. 12:45.
Citera
2023-02-08, 12:50
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag tror inte att nån sexarbetare förväntar sig att få ut njutning och sexuell tillfredsställelse av träffar men det är ju extremt vanligt att kunder vill ge det. Det går liksom inte ens att jämföra med att köpa nån annan slags tjänst. Vill jag ha hjälp med fönsterputsning så är det givetvis självklart att providern inte förväntar sig att jag åker hem till dens hem och putsar fönster där... men många kunder (speciellt gfe) vill på riktigt att man ska ha det najs och kunna komma. Svårt för "utomstående" att förstå kanske. Gemensamt skulle väl kanske kunna vara att jag som köpare av fönsterputs vill att putsaren blir nöjd med mig som kund?

Sen så finns ju aspekten att många sexköpare inte riktigt vill tänka på vad det är för sorts relation man har och då blir det säkert enklare för dem om de får göra det skönt även för providern. Utomstående har dessutom dålig koll på att många köpare betalar för närhet och sällskap -- inte bara för att få tömma.

Håller med. En av de vanligaste förfrågningarna jag får är olika varianter av ”söker en GFE-träff med ömsesidig njutning och där jag även hoppas att du ska få orgasm”. Jag kan inte komma på någon kund såhär på rak arm som inte överhuvudtaget brytt sig om min njutning. Även när de bara gjort saker som de själv gillar så är det på något sätt underförstått att de vill att jag ska gilla det.
Citera
2023-02-08, 12:55
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Håller med. En av de vanligaste förfrågningarna jag får är olika varianter av ”söker en GFE-träff med ömsesidig njutning och där jag även hoppas att du ska få orgasm”. Jag kan inte komma på någon kund såhär på rak arm som inte överhuvudtaget brytt sig om min njutning. Även när de bara gjort saker som de själv gillar så är det på något sätt underförstått att de vill att jag ska gilla det.

Ja jag har exakt samma erfarenheter, det är som sagt bara nån enstaka gång jag har träffat nån som bara kört på. Inte ens den där typen som inte vill prata så mycket vill ju att jag ska vara neutral el ogilla det som händer, de vill också att jag gillar det som händer även om de liksom bara gör sina egna grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in