2023-02-06, 16:08
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Man skulle kanske berätta om sin värsta träff?

Jag träffade en kund som har svåra alkoholproblem men det visste jag inte då. Vi drack lite vin hemma hos honom och han drack väl mer än jag men det var inga stora mängder. Nu så här efteråt så fattar jag ju att han måste ha druckit en hel del innan men jag kunde tydligen inte läsa av det. Det var första gången vi träffades. Sexet var så klart värdelöst eftersom han hade druckit så mycket. Liten snopp som dessutom var halvslak (egentligen helslak faktiskt, som en liten daggmask som gled omkring i en Profil) av alkohol -- riktig vinballe.

Vi gav upp och jag borde ju så klart ha dragit så fort som möjligt men jag var dum i huvudet och tackade ja till att följa med honom till hans närmaste pizzeria (sunkställe) och äta. Jag var så jädra hungrig så jag följde med. Gick åt helvete så klart. Jag beställde pizza och läsk och kunden tog en öl och ett järn av nåt skumt. Han ville att jag skulle ta en öl jag med så jag gjorde det.

Sen vete fan vad som hände egentligen, kunden blev totalt nitad, kunde typ inte gå. Han vinglade in på toan och spydde (tror jag). Det hela slutade med att pizzeriaägaren stängde en halvtimme tidigare (fyllot verkade vara stammis där) och skjutsade hem mig och kunden. I bilen var jag tvungen att säga att jag inte alls skulle med kunden hem och när vi kom fram till hans adress så var jag och pizzakillen tvungna att typ bära in kunden i hans lägenhet. Inga problem för pizzakillen var bitig.

Sen blev det så klart trassel när pizzakillen absolut ville skjutsa mig hem men jag hade så klart ingen lust att outa var jag bor. Det slutade med att jag hamnade nån helt annanstans.

Jämfört med alla som råkar ut för brott och övergrepp så är det här så klart ingenting. Men det är min obekvämaste träff.

Usch då, låter riktigt obekvämt!

Just nu har jag svårt att komma på min värsta träff, men jag återkommer när jag har kommit på några kandidater.

Ikväll ska jag iaf träffa en favorit för övernattning. Vi har känt varandra i nästan fyra år och de senaste två åren har vi setts typ en gång i veckan. Bra sex, bra personkemi och han varken snarkar eller håller mig vaken på andra sätt på nätterna. Han är faktiskt den enda som får boka övernattning med mig på veckodagarna, trots att jag börjar jobba tidigt på morgnarna. Ett annat plus är att vi alltid går ut och äter och jag får alltid välja vilken restaurang det blir, vilket passar bra då jag har ganska mycket ångest kring mat. 😁
Citera
2023-02-06, 16:09
Medlem
SilverdollarQueens avatar
Rolig tråd!
Jag kommer att skriva mer här senare, men bidrar med min gamla skröna om pizzabagaren så länge.

Jag hörde på nyheterna för ett tag sedan att det är lika lätt att boka en "glädjeflicka" som att beställa pizza.
Jag vet inte det jag, vissa skulle nog bli ganska magra ifall de använde samma metoder när de beställer mat som när de ringer till mig...
Vi kan ju föreställa oss att det skulle låta ungefär så här:
Trögtänkt oartig kille:
Vill du baka pizza?
Glädjeflicka/pizzabagare ;
Ja, kanske det, det beror på vad du vill ha, hur många pizzor, och när du vill ha dem.
TK;Vilken sort gillar du att baka då?
G/P; Jag gillar det mesta, men det beror ju lite på vad du vill ha?
TK;Bara det vanliga, men bakar du pizzor utan ost?
G/P;Nej, tyvärr, det är ost på alla våra pizzor.
TK;Men jag tycker det är så tråkigt med ost, kan du inte köra utan?
G/P; Nej, det blir ju liksom inte pizza då, du får kanske ringa någon som säljer nåt utan ost då?
TK;Men vad har du för sorts pizzor då, och vad ingår i priset?
G/P;Det finns ganska mycket att välja på, om du läser annonsen där du hittade telefonnumret så kan du se där.
TK; Jag orkar inte läsa allt som står där, kan du inte berätta istället?
G/K;Nja, det tar väldigt lång tid, och jag måste ju göra andra saker också. Så om du vill beställa något så får du nog läsa där först.
TK;Vad kostar det då?
G/P;Det står ju också i annonsen...
TK;Kan du skicka några bilder då?
G/P;Nej, vi har inte någon sådan tjänst, det finns bilder på vår hemsida.
TK;Men snälla, jag vill ju se en pizza som du bakat idag?
G/P:Bilderna som finns där är tagna bara för en vecka sedan, det står datum på dem faktiskt.
TK;Men jag vet ju inte om det är du som har bakat dem?
G/P;Nej, men om du läser på sidan så står det recensioner, där kan du se vad andra tycker om våra pizzor...
TK; Men det är så krångligt, och så mycket text. Gör du kåldolmar också?
G/P;Nej, det står inte på vår meny, och det luktar inte så gott när man ugnsbakar kål tycker jag personligen...
TK;Men kan du inte göra några åt mig bara, jag längtar jättemycket efter kåldolmar, och min tjej vill inte göra några åt mig...?
G/P;Men vi gör inte något som inte står på menyn, så läs den och beställ det du vill ha om det finns något du är intresserad av.
TK;Om jag beställer tre pizzor då, kan de vara klara om sex minuter?
G/P;Nej, jag har en annan beställning före, så det tar minst 20 minuter.
TK;Men kan du inte strunta i dem då, och baka till mig istället? Jag har mycket pengar, och jag tänkte handla pizza av dig en gång i veckan sedan, ifall de är goda. För egentligen vill jag inte springa på en massa olika restauranger.
G/P;Jag brukar ta beställningar i tur och ordning, då måste du kanske ringa tidigare, och planera lite, ifall du har bråttom.
TK; Brukar du ha snygga förkläden på dig när du bakar? Jag tycker svarta förkläden är fina. Om du säger vad du har för storlek kan jag kanske köpa ett till dig?
G/D;Det kan vi ju prata om ifall du har bestämt dig för om du ska köpa pizza idag?
TK;Kan du komma hit med den till mig då? Har du förkläde på dig nu?
G/P;Vi har inte hemleverans fem mil bort om man bara ska ha tre pizzor tyvärr, det tar så lång tid att köra, och pizzorna blir ju kalla då också. Det står i annonsen vad vi erbjuder.
TK;Men om jag kommer till dig, och har åkt så långt, kan jag inte få dem lite billigare då?
G/P;Du kanske kan ringa någon pizzeria i närheten av där du bor istället?
TK;Men jag vill ju ha dina pizzor! Kan du inte beskriva dem lite närmare? Om du skulle baka vilken sort du ville till mig, vilken skulle du göra då?
Hur många pizzor bakar du på en vecka?

Och så vidare....

Någon som känner igen sig?
Kommentera gärna... Dela om du vill!
Citera
2023-02-06, 16:26
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Och så här säger skatteverket som är den myndighet som bör veta svar på det. Inte lawline.

https://twitter.com/Skatteverket/status/1377239343870382081
Skatteverkets tweet kom tre år senare så kan ju vara så att de ändrat praxis. Går det klassa det som någonting annat då? Friskvård? SNI 96.040 verkar vara nog bred i vad den täcker in. Men jag antar att ni kollat på detta innan.
Citera
2023-02-06, 16:32
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Usch då, låter riktigt obekvämt!

Just nu har jag svårt att komma på min värsta träff, men jag återkommer när jag har kommit på några kandidater.

Ikväll ska jag iaf träffa en favorit för övernattning. Vi har känt varandra i nästan fyra år och de senaste två åren har vi setts typ en gång i veckan. Bra sex, bra personkemi och han varken snarkar eller håller mig vaken på andra sätt på nätterna. Han är faktiskt den enda som får boka övernattning med mig på veckodagarna, trots att jag börjar jobba tidigt på morgnarna. Ett annat plus är att vi alltid går ut och äter och jag får alltid välja vilken restaurang det blir, vilket passar bra då jag har ganska mycket ångest kring mat. 😁

Det låter härligt!

Jag gör nästan aldrig övernattningar för att jag tycker att det påverkar mitt liv för mycket. Jag sover dåligt och jag kan bli lite socialt uttröttad. Men jag har några kunder som jag gör övernattning med. Jag skulle aldrig boka en övernattning med nån jag aldrig träffat innan. De jag gör övernattning med är kunder som det är kul att hänga med och som dessutom är bra på sex. Alltid på hotell och det är ju najs med hotellfrukost. Vi brukar också gå ut och äta eller ta room service.

Jag kan inte säga vilken som är min bästa träff för jag har haft så många som är bra men gemensamt för alla bra träffar är att kunderna har betett sig som normala människor i första kontakten. De presenterade sig och var tydliga och artiga och berättade vilken typ av träff de var intresserade av och plats och tid. När vi sen träffades så var allt smidigt och bra. Det kanske är dumt men jag tycker att det kan vara najs att ta ett glas vin eller flera med kunder och sitta och prata och inte behöva stressa. Jag säger inte att jag MÅSTE dricka alkohol på en träff för att den ska vara bra men jag tycker att det är trevligt och det är inte nåt större problem för jag gör inte så många träffar i månaden.

Jag gillar när det känns mer som en vanlig dejt och man hänger en stund innan och efter och det verkar de flesta av mina kunder också gilla.
Citera
2023-02-06, 16:35
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverdollarQueen
Rolig tråd!
Jag kommer att skriva mer här senare, men bidrar med min gamla skröna om pizzabagaren så länge.

Jag hörde på nyheterna för ett tag sedan att det är lika lätt att boka en "glädjeflicka" som att beställa pizza.
Jag vet inte det jag, vissa skulle nog bli ganska magra ifall de använde samma metoder när de beställer mat som när de ringer till mig...
Trögtänkt oartig kille:
Vill du baka pizza?
Ja, kanske det, det beror på vad du vill ha, hur många pizzor, och när du vill ha dem.
G/P; Nej, det blir ju liksom inte pizza då, du får kanske ringa någon som säljer nåt utan ost då?
G/P;Det finns ganska mycket att välja på, om du läser annonsen där du hittade telefonnumret så kan du se där.
G/K;Nja, det tar väldigt lång tid, och jag måste ju göra andra saker också. Så om du vill beställa något så får du nog läsa där först.
TK;Vad kostar det då?
G/P:Bilderna som finns där är tagna bara för en vecka sedan, det står datum på dem faktiskt.
G/P;Nej, men om du läser på sidan så står det recensioner, där kan du se vad andra tycker om våra pizzor...
G/P;Nej, det står inte på vår meny, och det luktar inte så gott när man ugnsbakar kål tycker jag personligen...
TK;Men kan du inte göra några åt mig bara, jag längtar jättemycket efter kåldolmar, och min tjej vill inte göra några åt mig...?
G/P;Men vi gör inte något som inte står på menyn, så läs den och beställ det du vill ha om det finns något du är intresserad av.
TK;Men kan du inte strunta i dem då, och baka till mig istället? Jag har mycket pengar, och jag tänkte handla pizza av dig en gång i veckan sedan, ifall de är goda. För egentligen vill jag inte springa på en massa olika restauranger.
G/P;Jag brukar ta beställningar i tur och ordning, då måste du kanske ringa tidigare, och planera lite, ifall du har bråttom.
TK; Brukar du ha snygga förkläden på dig när du bakar? Jag tycker svarta förkläden är fina. Om du säger vad du har för storlek kan jag kanske köpa ett till dig?
G/D;Det kan vi ju prata om ifall du har bestämt dig för om du ska köpa pizza idag?
G/P;Vi har inte hemleverans fem mil bort om man bara ska ha tre pizzor tyvärr, det tar så lång tid att köra, och pizzorna blir ju kalla då också. Det står i annonsen vad vi erbjuder.
TK;Men om jag kommer till dig, och har åkt så långt, kan jag inte få dem lite billigare då?
TK;Men jag vill ju ha dina pizzor! Kan du inte beskriva dem lite närmare? Om du skulle baka vilken sort du ville till mig, vilken skulle du göra då?

Och så vidare....

Hehe! Klockrent! Jag fattar inte hur folk inte kan fatta hur muppigt de beter sig ibland...
Citera
2023-02-06, 17:52
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ja, och hur kan de veta att DE vill ses återkommande, innan man ens har träffats?

Det har hänt mig flera gånger att kunder skrivit i sitt första mejl att de vill ses återkommande och ibland till och med hur ofta de vill träffas. Men hur kan de ens veta det innan träffen? 🧐

Min upplevelse är att de som vill bli stammis bara blir det, alltså att de kontaktar en igen när de vill ses och inte håller på att tjata om att de kan bli en stammis.

Verkligen!!
Däremot så prioriterar jag kunder som är bosatta i Stockholm som har potential att bli återkommande kunder/stammisar. Och om dom kan bli återkommande baseras bara på om Jag vill träffas igen. Många orkar man inte med på regelbunden basis.

Citat:
Ursprungligen postat av SilverdollarQueen
Rolig tråd!

Trögtänkt oartig kille:
Vill du baka pizza?
TK;Vad kostar det då?

Och så vidare....

Hahaha! Jag dör!
Om människan är så här jobbig över text får man en ganska tydlig indikation på hur osoft träffen kommer bli. Även om man ger 110% så kommer han inte vara nöjd, nä mej tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Sexcort
Just detta är så typiskt! De antar att man träffar kunder på löpande band och tror att man ljuger när man säger att det inte är så. Att man inte heller kan träffas precis när som helst tar de som ett bevis på att man redan har en träff inbokad. De verkar inte fatta att man faktiskt har ett liv utöver sexarbetet. Men de utgår väl från sig själva och tänker att om de var i samma situation så skulle de inte göra annat än knulla hela dagarna.

Haha verkligen! Jag gör max två träffar i veckan och vill inte mer pga det går ut över min träning, mina vänner och allt annat som jag vill få gjort för att ha balans i livet. Jag menar man vill ju återhämta sig och vila med, sådant måste man schemalägga om det ska bli av.

Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Skatteverkets tweet kom tre år senare så kan ju vara så att de ändrat praxis. Går det klassa det som någonting annat då? Friskvård? SNI 96.040 verkar vara nog bred i vad den täcker in. Men jag antar att ni kollat på detta innan.

Många sexarbetare har pensionsgrundande arbeten utöver sexarbetet. Och om man är orolig för sin pension så kan man ju lika gärna pensions spara privat i svarta pengar.
Ingen tjänstepension är värd 50% skatt. När staten dessutom motarbetar ens verksamhet och kunder så blir det väldigt förnedrande betala in "våldtäkts pengarna" till systemet. Dessutom så går det inte att öppna bankkonto hos någon av storbankerna om du skyltar med att du ska jobba i sexindustrin eller med porr. Ingen vill förknippas med sexarbete och porr, det är så himla tråkigt med stigmatiseringen kring sex arbete i alla dess former.
Citera
2023-02-06, 18:00
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Det låter härligt!

Jag gör nästan aldrig övernattningar för att jag tycker att det påverkar mitt liv för mycket. Jag sover dåligt och jag kan bli lite socialt uttröttad. Men jag har några kunder som jag gör övernattning med. Jag skulle aldrig boka en övernattning med nån jag aldrig träffat innan. De jag gör övernattning med är kunder som det är kul att hänga med och som dessutom är bra på sex. Alltid på hotell och det är ju najs med hotellfrukost. Vi brukar också gå ut och äta eller ta room service.

Jag kan inte säga vilken som är min bästa träff för jag har haft så många som är bra men gemensamt för alla bra träffar är att kunderna har betett sig som normala människor i första kontakten. De presenterade sig och var tydliga och artiga och berättade vilken typ av träff de var intresserade av och plats och tid. När vi sen träffades så var allt smidigt och bra. Det kanske är dumt men jag tycker att det kan vara najs att ta ett glas vin eller flera med kunder och sitta och prata och inte behöva stressa. Jag säger inte att jag MÅSTE dricka alkohol på en träff för att den ska vara bra men jag tycker att det är trevligt och det är inte nåt större problem för jag gör inte så många träffar i månaden.

Jag gillar när det känns mer som en vanlig dejt och man hänger en stund innan och efter och det verkar de flesta av mina kunder också gilla.

Jag gillar också när det känns mer som en vanlig dejt och där man kan prata lite innan. Jag är nämligen rätt duktig på att prata mycket och tycker att det är ett bra sätt att bygga upp stämningen på. En gång fick jag faktiskt en ”tillsägelse” av en kund som tyckte att jag pratade för mycket. Han förklarade då för mig att han inte har betalat för att jag ska prata och att vi kan prata efter vi har knullat. 😂
Citera
2023-02-06, 18:12
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jag gillar också när det känns mer som en vanlig dejt och där man kan prata lite innan. Jag är nämligen rätt duktig på att prata mycket och tycker att det är ett bra sätt att bygga upp stämningen på. En gång fick jag faktiskt en ”tillsägelse” av en kund som tyckte att jag pratade för mycket. Han förklarade då för mig att han inte har betalat för att jag ska prata och att vi kan prata efter vi har knullat. 😂

Asså en del kunder vill ju att det ska kännas rätt, äkta, på riktigt och allt sånt där men samtidigt så vill de inte prata innan man ska knulla. Det är klart jag fattar att man vill att det ska vara najs (det vill jag med ju) och att man har nån slags connection men hur ska det gå till om man INTE pratar...
Citera
2023-02-06, 18:18
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Asså en del kunder vill ju att det ska kännas rätt, äkta, på riktigt och allt sånt där men samtidigt så vill de inte prata innan man ska knulla. Det är klart jag fattar att man vill att det ska vara najs (det vill jag med ju) och att man har nån slags connection men hur ska det gå till om man INTE pratar...

Förresten så är min upplevelse att de som inte vill prata ofta får problem med att hålla ståndet. Vilket är helt förståeligt, det är ju ändå en pressad situation att ha sex med en främling för första gången. Att prata lite innan gör ju situationen betydligt mer avslappnad = lättare att hålla ståndet.
Citera
2023-02-06, 18:28
Medlem
Merrybums avatar
Tänk vilka otypiska upplevelser ni har en tjejer.
Jag jobbade en gång i tiden med prostituerade. En form av dagverksamhet där tjejerna fick duscha, fick kondomer, mat råd och stöd.

De tjejerna beskrev ofta att de inte fick ut något av samlagen med torskarna. För att klara av det skärmade de av sig och de såg egen orgasm som ett olycksfall i arbetet.

De sa sig använda sig av metoden för att kunna njuta av sex med sina partners. Skilja på arbete och fritid var väldigt viktigt för de flesta.
Citera
2023-02-06, 18:32
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Förresten så är min upplevelse att de som inte vill prata ofta får problem med att hålla ståndet. Vilket är helt förståeligt, det är ju ändå en pressad situation att ha sex med en främling för första gången. Att prata lite innan gör ju situationen betydligt mer avslappnad = lättare att hålla ståndet.

Ja jag håller med. Det är en annorlunda situation att träffas bara för att knulla så givetvis går det enklare om man pratar lite och får nån slags känsla för vem det är man har träffat. Det blir ju dessutom ännu konstigare när de som vill att det ska kännas på riktigt men ändå inte vill prata börjar snacka om att man ska vara en "vanlig tjej". Hur ska du kunna känna in det om vi inte pratar... Vad är dessutom en "vanlig tjej"? Nån som inte sexarbetar på heltid gissar jag men om man ändå inte vill prata med personen så är det väl strunt samma hur mycket eller lite personen sexarbetar? Då är man ju inte så intresserad av nåt annat än att bara knulla och då kan man väl sluta med det där löjliga snacket om "äkta" och "vanlig tjej"?
Citera
2023-02-06, 19:18
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Tänk vilka otypiska upplevelser ni har en tjejer.
Jag jobbade en gång i tiden med prostituerade. En form av dagverksamhet där tjejerna fick duscha, fick kondomer, mat råd och stöd.

De tjejerna beskrev ofta att de inte fick ut något av samlagen med torskarna. För att klara av det skärmade de av sig och de såg egen orgasm som ett olycksfall i arbetet.

De sa sig använda sig av metoden för att kunna njuta av sex med sina partners. Skilja på arbete och fritid var väldigt viktigt för de flesta.

Det låter som om att du jobbade med hemlösa som inte har fri tillgång till dusch och mat, som sexarbetade för att finansiera ett missbruk av något slag?

Min upplevelse är att dessa sexarbetare är mycket färre än oss andra som sexarbetar för att få extra pengar. Var de svenska medborgare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in