Citat:
Ursprungligen postat av
Hardtmuth
Något som är tröttsamt är när man blir jämförd prismässigt med andra eskorter av kunder, i ett försök till att pruta.
"Bara så du vet, X och Y tar såhär låga priser och de jobbar i samma område som du."
Okej, varför är du i MIN inkorg då?
Beviserligen så är jag värd mitt högre pris ändå, eftersom du är här och tigger fast du vet att det finns billigare tjejer nästgårds. /.../

Ja, det är ju som jag skulle gå på Konstnärsbaren eller Berns och hänvisa till att det finns en Max Burgers borta i hörnet vid Kungsträdgården som har mycket lägre priser ... Ordspråket säger visst att "man ska rätta mun efter matsäcken", det vill säga har man inte råd så får man ta det man har råd med vare sig det gäller restaurang- eller eskort-besök!
Sen har det hänt att jag som "stammis" har fått bra pris på en helkväll (med middag på
bra restaurang) eller en helnatt, men då är det något som tjejen har föreslagit och inget som jag har begärt. Därför ska man också som "kund" vara försiktig med att yppa vad man blir erbjuden som "stammis" för tjejen kanske inte, av diverse olika skäl, vill ge likadana favörer till andra kunder.