Citat:
Ursprungligen postat av
FestligPersika
Ja, det är faktiskt riktigt irriterande när utomstående bara MÅSTE hålla och på föra horors talan. Det är verkligen otroligt tröttsamt. Och nästan ännu mer tröttsamt när kunder ska hålla på och förklara hur horor tänker, hur man borde jobba och brer ut sina åsikter fastän de är helt irrelevanta. Ibland har det till och med hänt mig att kunder förklarat för mig under träffar hur de tycker att jag borde jobba. 🙄 Tänk om jag skulle förklara för en revisor hur han borde sköta sitt jobb fastän jag har noll kunskap om revisoryrket, det vore ju jättekonstigt.
---------------
På tal om något helt annat så har jag haft helt brutal mensvärk i två dagar. Jag har knappt blödigt någonting, men jag har ändå haft helt brutalt ont. Jag var till och med tvungen att avboka mina helgplaner eftersom jag har haft så ont och om jag hade haft någon träff inbokad så hade jag varit tvungen att avboka. Det är verkligen svårt att känna sig sexig och pepp på träff när man både har jätteont, har PMS från helvetet och svullen mage. 🙈
För ett tag sedan diskuterade vi ju kunder med specifika intressen. Jag kom på nu att jag har haft en kund som verkar helt besatt av gängkriminalitet. Han har aldrig pratat med mig om det, men jag fick reda på hans användarnamn här på FB och när jag kollade hans posthistorik så har han i stort sett bara skrivit i trådar om gängkriminalitet. Över 1000 inlägg på FB, och nästan bara inlägg om gängkriminalitet. 😅 Kanske inte ett särskilt udda intresse, men jag blev lite förvånad att över att han konsumerat så mycket material om just gängkriminalitet.
En annan sak jag har tänkt på är vad som är en bra kund egentligen. Det var ju någon som skrev i tråden att en bra kund är generös. För mig är en bra kund en man som inte är våldsam, respekterar mina gränser, betalar utan att krångla, är tydlig när han kontaktar mig och är pålitlig. Utseende, generositet och om jag njuter spelar verkligen inte någon roll för mig när jag ligger som eskort, utan det allra viktigaste är att kunden är respektfull och trevlig.
Vad tycker ni andra SW:s är en bra kund?
Jaaa, det är störigt. Men väldigt vanligt och jag tycker som sagt att det blir extra störande när kunder är på det viset. De har ju ändå träffat oss och är inne i horsvängen, då är det ju liksom nästan rimligare med utomstående aktörer som fritt sitter och gissar och tror.
Det är ju ganska ofta man här på forumet läser utomstående aktörer (en del verkar vara kunder) som har åsikter om hur vi borde jobba. Jag har faktiskt också varit med om det under träffar! Kunder som på nåt sätt har velat hjälpa mig att tjäna så mkt möjligt, hur man ska marknadsföra sig, vilka kontaktvägar man bör använda osv. Väldigt konstigt, de flesta sexarbetare har väl hittat ett arbetssätt de tycker passar dem. Som du säger -- väldigt off och konstigt om vi skulle börja ge revisorn arbetstips. 😅
Jag har också fått reda på en del kunders användarnamn och ibland blir man lite förvånad över vad en del intresserar sig för. Just gängkriminalitet och true crime känns så jävla skallrigt tycker jag. Jag har upptäckt att en gammal kund till mig är besatt av hockey. Vi träffades en del när han jobbade i min stad men han nämnde aldrig ett ord om hockey. Jag trodde inte att han gillade sport öht. Jag gör det så lite konstigt att vi aldrig pratade om det. Ett betydligt trevligare intresse än att sitta och grotta i dödsfall och snacka skit om kändisar. 😊
Vad som är en bra kund? Respektfull, tydlig, ren, säker/pålitlig och vänlig. Det är det enda som är viktigt för mig när jag jobbar. Inget annat spelar nån som helst roll. Det är som sagt en utsatt bransch, hur en del än vill vrida och vända på det så är det så. Alla har man startat upp även om man har ett fast kundunderlag nuförtiden. Det där är alltid viktigt så klart, och det är ju såna kunder man har kvar.
Den här diskussionen kan man ju dra vidare till en lite oseriösare/roligare nivå. I privata relationer har man ju betydligt större tolerans för trassel och jidder. Även för smutsighet! 🤪 Är det nån jag verkligen är kåt på så kan jag ju till och med ibland gå igång på att han luktar lite svett och mycket man. Med en kund vore det fruktansvärt! 😣
Samma med penisar. När jag jobbar så är det trevligt med en normalstor kuk som kommer fort. Privat så tycker jag att det är nice med en rejälare sak och en man som kan hålla på ett tag.😅 Man ligger ju under så olika förutsättningar. Jobb och privat är inte samma sak.
En del GFE-kunder vill ju verkligen ha GFE och kramas, mysa, hångla, hålla handen och titta djupt, djupt i ögonen. Det sista tycker jag är svårt! Det finns ju inga äkta känslor så det blir mest bara ett stirrande. Obekvämt!😵💫