2025-03-20, 08:41
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Jag har samma erfarenhet som du och många av mina kunder var tränade. Jag träffade aldrig kunder som var berusade, hade nolltolerans till både alkohol och droger.

Ja många kommer snabbt, men jag lärde mig att en orgasm går och reglera med små knep och man kan hjälpa dem hålla längre. Men även få dem och komma precis innan tiden är slut så de gick ifrån mig så nöjda som möjligt 🤭💕Det är en superkraft 🤣

Har nog aldrig varit med om att någon ”pumpat” mig nonstop i en timme, inte ens berusade eller andra substanser, men åt andra sidan är det inget jag går igång på heller inom sex. Skulle nog hinna bli uttråkad ganska många gånger under den timmen så inget jag sökt privat 🤭

Ha en bra dag allihopa ☀️

Om fejkade orgasmer har vi redan skrivit i tråden, men detta att bli uttråkad av en kund. Det har hänt flera gånger att jag blivit uttråkad av någon och då brukar jag tänka på någon tidigare lysande ⭐ jag haft. Döljer det bra att jag är uttråkad.😇

Män är ju så olika. För en del är det bara pumpandet som är det primära, för andra är den fulla paletten av hur man uppvaktar en kvinna, tar i en, ser en i ögonen, smeker och kysser en etcetera - hela paketet det viktiga. 😃

Män är olika duktiga för att koka ned det.😂

Och för att vara helt ärlig; någon enstaka man har äcklat mig både fysiskt och psykiskt.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-03-20 kl. 09:00.
Citera
2025-03-20, 08:49
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Då skulle du träffa mej, jag kommer aldrig.

"I can't get no satisfaction - hey hey hey! "🎸🥁🎤

Men sök hjälp för det, vännen.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-03-20 kl. 09:01.
Citera
2025-03-20, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Hemska tanke, men tänk om jag har ihjäl någon, eller är delaktig i det på grund av tex hjärtinfarkt.😨 Undrar om den där starka upphetsningen är bra för folk med dåligt hjärta? Någon läkare här som kan ge besked? Dear, doctor.🙏

Samma stresshormoner som när du skottar snö, är väldigt stressad mm. Är du fet och otränad, gammal så ökar det risken för hjärt och kärlsjukdomar. Jag hade nog tränat i en vecka innan om jag visste att jag skulle ha sex snart.

Sedan att folk kommer snabbt när ni har sex är inte konstigt. Det är folk som inte har sex så ofta som köper sex utav er. Har man inte haft sex på länge, då kommer man väldigt fort.
Citera
2025-03-20, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Jag fick besök av polisen (de låtsades vara en kund) där de hotade med och förstöra mitt liv totalt om jag fortsätter som sexarbetare.

Flytta till en annan stad och ändra ställen som du annonserar på. Det bästa vore om du hittade några stammisar som du träffar varje månad.
Citera
2025-03-20, 11:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Flytta till en annan stad och ändra ställen som du annonserar på. Det bästa vore om du hittade några stammisar som du träffar varje månad.

Tack för tips 💕 Flytta kommer jag göra och har t.o.m. planer och lämna Sverige. Jag har tappat all förtroende för myndigheter och Sverige som land så jag mår helt enkelt inte bra här längre..
Citera
2025-03-23, 06:34
Medlem
Lill-Anns avatar
Ha!

Minns en kund som före mötet ojade sig över att han kom alldeles för fort. Svarade honom att jag kunde ta hänsyn till detta. Vid möte var han spänd och nervös, så jag fick lugna honom och det tog en evighet innan han kom .

Ha! Så det kan bli.😂
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-03-23 kl. 06:46.
Citera
2025-03-25, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saraoh
Nånstans så tror jag att eftersom det 100% är jag som har makten (dvs ingen chef eller konstig arbetskultur på kontoret) så är det lättare att ta lite skit än det annars skulle vara. Jag behöver inte hålla på med "kunden har alltid rätt" om jag inte väljer att göra det själv. Förstår du vad jag menar? Jag tar alla beslut själv, jag blir inte tvingad till det av någon annan. Och då finner jag det lättare att ta eventuell skit med en klackspark.

Förstår verkligen vad du menar här. Att behöva interagera med jobbiga personer som anställd känns mer frustrerande än att göra det som egen. Jag tycker mycket om den makt över min arbetssituation som egenföretagandet ger mig. Jag bestämmer själv strategin och var jag drar mina gränser liksom, inte någon arbetsgivare.
Citera
2025-03-26, 06:59
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Förstår verkligen vad du menar här. Att behöva interagera med jobbiga personer som anställd känns mer frustrerande än att göra det som egen. Jag tycker mycket om den makt över min arbetssituation som egenföretagandet ger mig. Jag bestämmer själv strategin och var jag drar mina gränser liksom, inte någon arbetsgivare.

Bra beskrivet.👍 Känner samma som du.
Citera
2025-03-26, 20:04
Medlem
En fråga om marknadsföring, närmare bestämt RS.
Hur känner ni eskorter som annonserar på RS inför sajtens nya regler om verifiering: att fota av och skicka in ens ID-kort, annars syns inte profilen? (Detta, till följd av Visa och Mastercards nya direktiv.)

En eskort jag känner var väl inte jublande glad över förändringen och nämnde att hon inte känner sig överdrivet trygg med RS försäkran om att uppgifterna ska förvaras på säker plats, offline. 🫤
Senast redigerad av Greige 2025-03-26 kl. 20:08.
Citera
2025-03-26, 20:23
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greige
En fråga om marknadsföring, närmare bestämt RS.
Hur känner ni eskorter som annonserar på RS inför sajtens nya regler om verifiering: att fota av och skicka in ens ID-kort, annars syns inte profilen? (Detta, till följd av Visa och Mastercards nya direktiv.)

En eskort jag känner var väl inte jublande glad över förändringen och nämnde att hon inte känner sig överdrivet trygg med RS försäkran om att uppgifterna ska förvaras tryggt, offline. 🫤
Tycker det är riktigt dåligt och otryggt.

RS har blivit hackade tidigare (2018). Länk till https://omni.se/sexforum-hackat-anvandare-hotas-att-hangas-ut/a/zLbA8O och https://www.flashback.org/p63909671 om det. Jag är med andra ord inte trygg med att lämna ut mitt riktiga namn i en annons där jag säljer sexuella tjänster.

Sen var väl Pinkbook ingen jättehit för RS heller. Så fort min profil flyttades dit började jag få spammejl om kvinnor som ville knulla mig 1km bort... så de säljer med största sannolikhet sin data till annonsörer.

Aldrig i mitt liv kommer jag ladda upp bild på mitt ID hos RS eller andra där jag också annonserar. Det är otryggt och osäkert. Jag vill inte bli outad med mitt riktiga namn och vill heller inte få polis eller socialarbetare efter mig.

Finns andra sidor att gå till om man vill. Jag personligen träffar bara två stammisar i månaden för det är vad jag hinner med just nu. Skulle min situation förändras kommer jag nog gå till sidor som inte kräver det.

RS är för övrigt under all kritik. Tror det pratats om tidigare i tråden. Men deras "support" är som ett dagisbarn. Skriver på ganska knackig engelska och är alltid på kundens sida. De är jävligt snabba på att ta bort profiler som vill ha deposition men profiler som vill betala med droger, alkohol eller frågar efter typ djursex får vara kvar hur länge som helst.
Citera
2025-03-26, 22:43
Medlem
Nu vet jag inte ifall de är ok att ställa frågor till Er kvinnor eller om det enkom är en tråd för Er?

Om det visar sig vara fel så ignorera detta tills en moderator plockat bort det 😊

Hur många förfrågningar får Ni på en vanlig dag?
Skriver folk till Er här också?

Väl mött ingen har dött 🙌
Citera
2025-03-27, 17:43
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagareboshi
Nu vet jag inte ifall de är ok att ställa frågor till Er kvinnor eller om det enkom är en tråd för Er?

Om det visar sig vara fel så ignorera detta tills en moderator plockat bort det 😊

Hur många förfrågningar får Ni på en vanlig dag?
Skriver folk till Er här också?

Väl mött ingen har dött 🙌
Hur långt är ett snöre?

Det är väldigt olika. Vissa dagar, typ en tisdag under semestertider är det helt dött och den 25e november en lördag så skriver alla clowner samtidigt.

När jag har en annons uppe kanske jag i snitt får 3 förfrågningar om dagen en vanlig torsdag i mars (som idag ) Varav 2st tar jag bort och inte ens svarar på då de bara säger hej eller inte följer mina bokningsrutiner. Varav den andra bokar jag om 1-2 veckor

Har fått tre förfrågningar via flashback varav alla har tackats nej till SÅ SLUTA FRÅGA. Tänker inte outa mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in