2026-03-05, 09:14
Moderator
BlueSwedes avatar
Håll er till ämnet tack!
Har raderat inlägg som var ot och inlägg av chat-karaktär.
Mod
Citera
2026-03-07, 09:33
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Jag har inget mot att kunder och utomstående aktörer ställer frågor som bidrar till en bra och rolig diskussion men trådens ämne är trots allt sexarbetare som diskuterar kunder och träffar. Det finns massvis av trådar där annat sexköpsrelaterat diskuteras så det är väl fint att tråden är ganska så clean. Tycker iaf jag. Som sexarbetare är man ju ganska så van vid att andra förståsigpåare brer ut sig och för ens talan dock. Det finns ju till och med kunder som låtsas vara sexarbetare för att kunna bre ut sig med kundperspektivet. Riktigt sjukt faktiskt.

Det har man ju varit med om x antal ggr. Kunder som berättar för en hur man bör arbeta. Utan att själva vara sexarbetare så berättar de för en hur man ska sköta sitt jobb. Väldigt märkligt. Det är så himla många utomstående som har åsikter om sexarbetare och sexarbete men på nåt sätt blir det extra störande när kunder är så. De är ju liksom inne i svängen själva så att säga, de har ju lite mer koll än random utomstående som inte har erfarenhet av sexuella tjänster mot betalning.

Jag har sagt det flera ggr i tråden -- alla har åsikter om horan och vet hur horan har det men det är inte så många som är intresserade av att lyssna på horan.

Jag brukar inte så ofta diskutera mitt sexarbete med kunder, nu träffar jag inga nya kunder och gör knappt några träffar alls eftersom jag typ inte har tid och ork och det är ingen av mina kunder jag träffar nu som VILL prata om det. Jag tror att det blir lite för obekvämt och oskönt att prata om att det eftersom det blir en påminnelse om att det är betalda träffar och att vi inte skulle träffas om jag inte fick betalt.

Tidigare så har jag träffat en del kunder som varit intresserade av att prata om det, inte kanske mina personliga erfarenheter men mer hur jag tänker kring att jobba i Sverige med vår lagstiftning osv. Lite allmänt så att säga. När jag tänker efter så är det nog faktiskt mest mina utländska kunder som frågat om det. Jag har haft en svensk kund som inledde varje träff med ett korsförhör om vad jag gör med mina pengar, om jag säljer sex av egen fri vilja osv. Jag fattar att han menade väl och typ ville ha "ryggen fri" men det var ganska så obekvämt faktiskt. Helt ok att man frågar det en gång så klart, men att göra det vid varje träff blev bara konstigt.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-03-07 kl. 10:01.
Citera
2026-03-07, 10:07
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastmohican
Jag har en fråga till er som jobbar med sexarbete.

Brukar ni följa upp med något meddelande eller någon form av "recension/återkoppling" till kunden efter en träff?

Om ni gör det – är det mest för service och professionalitet, eller kan det också vara ett sätt att öppna för framtida bokningar? Jag är nyfiken på hur ni själva tänker kring det.
Nej aldrig, om inte kunden explicit ber om det. Dumt att recensera brott på nätet...
Citera
2026-03-08, 18:44
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag har inget mot att kunder och utomstående aktörer ställer frågor som bidrar till en bra och rolig diskussion men trådens ämne är trots allt sexarbetare som diskuterar kunder och träffar. Det finns massvis av trådar där annat sexköpsrelaterat diskuteras så det är väl fint att tråden är ganska så clean. Tycker iaf jag. Som sexarbetare är man ju ganska så van vid att andra förståsigpåare brer ut sig och för ens talan dock. Det finns ju till och med kunder som låtsas vara sexarbetare för att kunna bre ut sig med kundperspektivet. Riktigt sjukt faktiskt.

Det har man ju varit med om x antal ggr. Kunder som berättar för en hur man bör arbeta. Utan att själva vara sexarbetare så berättar de för en hur man ska sköta sitt jobb. Väldigt märkligt. Det är så himla många utomstående som har åsikter om sexarbetare och sexarbete men på nåt sätt blir det extra störande när kunder är så. De är ju liksom inne i svängen själva så att säga, de har ju lite mer koll än random utomstående som inte har erfarenhet av sexuella tjänster mot betalning.

Jag har sagt det flera ggr i tråden -- alla har åsikter om horan och vet hur horan har det men det är inte så många som är intresserade av att lyssna på horan.

Jag brukar inte så ofta diskutera mitt sexarbete med kunder, nu träffar jag inga nya kunder och gör knappt några träffar alls eftersom jag typ inte har tid och ork och det är ingen av mina kunder jag träffar nu som VILL prata om det. Jag tror att det blir lite för obekvämt och oskönt att prata om att det eftersom det blir en påminnelse om att det är betalda träffar och att vi inte skulle träffas om jag inte fick betalt.

Tidigare så har jag träffat en del kunder som varit intresserade av att prata om det, inte kanske mina personliga erfarenheter men mer hur jag tänker kring att jobba i Sverige med vår lagstiftning osv. Lite allmänt så att säga. När jag tänker efter så är det nog faktiskt mest mina utländska kunder som frågat om det. Jag har haft en svensk kund som inledde varje träff med ett korsförhör om vad jag gör med mina pengar, om jag säljer sex av egen fri vilja osv. Jag fattar att han menade väl och typ ville ha "ryggen fri" men det var ganska så obekvämt faktiskt. Helt ok att man frågar det en gång så klart, men att göra det vid varje träff blev bara konstigt.
Ja, det är faktiskt riktigt irriterande när utomstående bara MÅSTE hålla och på föra horors talan. Det är verkligen otroligt tröttsamt. Och nästan ännu mer tröttsamt när kunder ska hålla på och förklara hur horor tänker, hur man borde jobba och brer ut sina åsikter fastän de är helt irrelevanta. Ibland har det till och med hänt mig att kunder förklarat för mig under träffar hur de tycker att jag borde jobba. 🙄 Tänk om jag skulle förklara för en revisor hur han borde sköta sitt jobb fastän jag har noll kunskap om revisoryrket, det vore ju jättekonstigt.

---------------

På tal om något helt annat så har jag haft helt brutal mensvärk i två dagar. Jag har knappt blödigt någonting, men jag har ändå haft helt brutalt ont. Jag var till och med tvungen att avboka mina helgplaner eftersom jag har haft så ont och om jag hade haft någon träff inbokad så hade jag varit tvungen att avboka. Det är verkligen svårt att känna sig sexig och pepp på träff när man både har jätteont, har PMS från helvetet och svullen mage. 🙈

För ett tag sedan diskuterade vi ju kunder med specifika intressen. Jag kom på nu att jag har haft en kund som verkar helt besatt av gängkriminalitet. Han har aldrig pratat med mig om det, men jag fick reda på hans användarnamn här på FB och när jag kollade hans posthistorik så har han i stort sett bara skrivit i trådar om gängkriminalitet. Över 1000 inlägg på FB, och nästan bara inlägg om gängkriminalitet. 😅 Kanske inte ett särskilt udda intresse, men jag blev lite förvånad att över att han konsumerat så mycket material om just gängkriminalitet.

En annan sak jag har tänkt på är vad som är en bra kund egentligen. Det var ju någon som skrev i tråden att en bra kund är generös. För mig är en bra kund en man som inte är våldsam, respekterar mina gränser, betalar utan att krångla, är tydlig när han kontaktar mig och är pålitlig. Utseende, generositet och om jag njuter spelar verkligen inte någon roll för mig när jag ligger som eskort, utan det allra viktigaste är att kunden är respektfull och trevlig.

Vad tycker ni andra SW:s är en bra kund?
Citera
2026-03-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Och nästan ännu mer tröttsamt när kunder ska hålla på och förklara hur horor tänker, hur man borde jobba och brer ut sina åsikter fastän de är helt irrelevanta. Ibland har det till och med hänt mig att kunder förklarat för mig under träffar hur de tycker att jag borde jobba. 🙄 Tänk om jag skulle förklara för en revisor hur han borde sköta sitt jobb fastän jag har noll kunskap om revisoryrket, det vore ju jättekonstigt.

Det låter märkligt, sitter alltså kunder och pratar om hur du ska jobba? Det har aldrig skett mig. Någon enstaka gång har jag fått frågan hur många man träffar men ingen har någonsin anmärkt på mitt arbetssätt och kommit med åsikter kring det. Det skulle bara vara väldigt konstigt och stelt om det hände mig.

Citat:
En annan sak jag har tänkt på är vad som är en bra kund egentligen. Det var ju någon som skrev i tråden att en bra kund är generös. För mig är en bra kund en man som inte är våldsam, respekterar mina gränser, betalar utan att krångla, är tydlig när han kontaktar mig och är pålitlig. Utseende, generositet och om jag njuter spelar verkligen inte någon roll för mig när jag ligger som eskort, utan det allra viktigaste är att kunden är respektfull och trevlig.

Prio är såklart trevlig, respektfull, fräsch med sin hygien, tydlig och strular inte med betalning. Bonus är det övriga du nämner (generös, ser bra ut, njutning). Att jag njuter betyder inte automatiskt att kunden är bra, så mycket mer måste sitta.
Citera
Igår, 07:16
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja, det är faktiskt riktigt irriterande när utomstående bara MÅSTE hålla och på föra horors talan. Det är verkligen otroligt tröttsamt. Och nästan ännu mer tröttsamt när kunder ska hålla på och förklara hur horor tänker, hur man borde jobba och brer ut sina åsikter fastän de är helt irrelevanta. Ibland har det till och med hänt mig att kunder förklarat för mig under träffar hur de tycker att jag borde jobba. 🙄 Tänk om jag skulle förklara för en revisor hur han borde sköta sitt jobb fastän jag har noll kunskap om revisoryrket, det vore ju jättekonstigt.

---------------

På tal om något helt annat så har jag haft helt brutal mensvärk i två dagar. Jag har knappt blödigt någonting, men jag har ändå haft helt brutalt ont. Jag var till och med tvungen att avboka mina helgplaner eftersom jag har haft så ont och om jag hade haft någon träff inbokad så hade jag varit tvungen att avboka. Det är verkligen svårt att känna sig sexig och pepp på träff när man både har jätteont, har PMS från helvetet och svullen mage. 🙈

För ett tag sedan diskuterade vi ju kunder med specifika intressen. Jag kom på nu att jag har haft en kund som verkar helt besatt av gängkriminalitet. Han har aldrig pratat med mig om det, men jag fick reda på hans användarnamn här på FB och när jag kollade hans posthistorik så har han i stort sett bara skrivit i trådar om gängkriminalitet. Över 1000 inlägg på FB, och nästan bara inlägg om gängkriminalitet. 😅 Kanske inte ett särskilt udda intresse, men jag blev lite förvånad att över att han konsumerat så mycket material om just gängkriminalitet.

Jaaa, det är störigt. Men väldigt vanligt och jag tycker som sagt att det blir extra störande när kunder är på det viset. De har ju ändå träffat oss och är inne i horsvängen, då är det ju liksom nästan rimligare med utomstående aktörer som fritt sitter och gissar och tror.

Det är ju ganska ofta man här på forumet läser utomstående aktörer (en del verkar vara kunder) som har åsikter om hur vi borde jobba. Jag har faktiskt också varit med om det under träffar! Kunder som på nåt sätt har velat hjälpa mig att tjäna så mkt möjligt, hur man ska marknadsföra sig, vilka kontaktvägar man bör använda osv. Väldigt konstigt, de flesta sexarbetare har väl hittat ett arbetssätt de tycker passar dem. Som du säger -- väldigt off och konstigt om vi skulle börja ge revisorn arbetstips. 😅

Jag har också fått reda på en del kunders användarnamn och ibland blir man lite förvånad över vad en del intresserar sig för. Just gängkriminalitet och true crime känns så jävla skallrigt tycker jag. Jag har upptäckt att en gammal kund till mig är besatt av hockey. Vi träffades en del när han jobbade i min stad men han nämnde aldrig ett ord om hockey. Jag trodde inte att han gillade sport öht. Jag gör det så lite konstigt att vi aldrig pratade om det. Ett betydligt trevligare intresse än att sitta och grotta i dödsfall och snacka skit om kändisar. 😊

Vad som är en bra kund? Respektfull, tydlig, ren, säker/pålitlig och vänlig. Det är det enda som är viktigt för mig när jag jobbar. Inget annat spelar nån som helst roll. Det är som sagt en utsatt bransch, hur en del än vill vrida och vända på det så är det så. Alla har man startat upp även om man har ett fast kundunderlag nuförtiden. Det där är alltid viktigt så klart, och det är ju såna kunder man har kvar.

Den här diskussionen kan man ju dra vidare till en lite oseriösare/roligare nivå. I privata relationer har man ju betydligt större tolerans för trassel och jidder. Även för smutsighet! 🤪 Är det nån jag verkligen är kåt på så kan jag ju till och med ibland gå igång på att han luktar lite svett och mycket man. Med en kund vore det fruktansvärt! 😣

Samma med penisar. När jag jobbar så är det trevligt med en normalstor kuk som kommer fort. Privat så tycker jag att det är nice med en rejälare sak och en man som kan hålla på ett tag.😅 Man ligger ju under så olika förutsättningar. Jobb och privat är inte samma sak.

En del GFE-kunder vill ju verkligen ha GFE och kramas, mysa, hångla, hålla handen och titta djupt, djupt i ögonen. Det sista tycker jag är svårt! Det finns ju inga äkta känslor så det blir mest bara ett stirrande. Obekvämt!😵‍💫
Senast redigerad av Sokoke.Cute Igår kl. 07:25.
Citera
Igår, 07:37
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Just det! Glömde svara på det här. Fel del av cykeln är verkligen jobbigt när man ska göra träff. Så jävla jobbigt när exempelvis brösten är så sjukt ömma och så är det nån som håller på och klämmer på dem. 😫 Jag har verkligen stora problem med just ömma bröst vid PMS.

I privata relationer så går det ju att säga att man är PMS-ig och är irriterad på allt och tycker att partnern är en dum apa från helvetet. Funkar inte med kunder! På vanliga jobbet kan man ju säga att man är ur form men inte kalla folk apa från helvetet. 😅

Det är klart att man kan säga till en kund att brösten är extra ömma, men när jag säljer sex så är det lite som att jag har godkänt att kunden som vanligt får klämma på mina bröst. Svårt att förklara, men jag tror att andra SWs fattar. I en privat relation är det ju noll problem att säga att han får ta det försiktigt/inte röra alls pga ont. Ingen tycker att det är konstigt men när jag säljer mina tjänster FSSW så är det lite som att jag verkligen säljer FULLA servicen och inte kan dra tillbaka vissa tjänster vissa träffar. Jag försöker pricka in träffar rätt tid av cykeln, men det är inte alltid det går. Visst ska man boka av när man känner sig alldeles för ur form och det gör jag! Men ibland så är det ju ok köra ändå. Ja, jag tror att ni andra SWs fattar det här.
Citera
Igår, 08:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Just det! Glömde svara på det här. Fel del av cykeln är verkligen jobbigt när man ska göra träff. Så jävla jobbigt när exempelvis brösten är så sjukt ömma och så är det nån som håller på och klämmer på dem. 😫 Jag har verkligen stora problem med just ömma bröst vid PMS.

I privata relationer så går det ju att säga att man är PMS-ig och är irriterad på allt och tycker att partnern är en dum apa från helvetet. Funkar inte med kunder! På vanliga jobbet kan man ju säga att man är ur form men inte kalla folk apa från helvetet. 😅

Det är klart att man kan säga till en kund att brösten är extra ömma, men när jag säljer sex så är det lite som att jag har godkänt att kunden som vanligt får klämma på mina bröst. Svårt att förklara, men jag tror att andra SWs fattar. I en privat relation är det ju noll problem att säga att han får ta det försiktigt/inte röra alls pga ont. Ingen tycker att det är konstigt men när jag säljer mina tjänster FSSW så är det lite som att jag verkligen säljer FULLA servicen och inte kan dra tillbaka vissa tjänster vissa träffar. Jag försöker pricka in träffar rätt tid av cykeln, men det är inte alltid det går. Visst ska man boka av när man känner sig alldeles för ur form och det gör jag! Men ibland så är det ju ok köra ändå. Ja, jag tror att ni andra SWs fattar det här.
Förlåt, men hur svårt kan det vara att göra ett uppehåll under den perioden
Det är mycket gnäll på kunder i denna tråd tycker jag. Är ni så penningkåta att ni inte har råd att pausa?
Citera
Igår, 08:56
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Förlåt, men hur svårt kan det vara att göra ett uppehåll under den perioden
Det är mycket gnäll på kunder i denna tråd tycker jag. Är ni så penningkåta att ni inte har råd att pausa?

Se det fetade. Det är svar på din fråga.

Dina åsikter är f.ö. övrigt inte topic här.
Senast redigerad av Sokoke.Cute Igår kl. 08:59.
Citera
Igår, 18:23
Medlem
Linda773s avatar
Kul att det finns en tråd som denna. Att man kan skriva av sig och kommunicera med andra i "branchen". Bra initiativ. Jag är en sexarbetare 50+ och har väl sett det mesta även om jag håller en låg profil vem jag träffar. Måste vilja det själv liksom. Tänkte fråga er vad ni tycker om appen KIK? Jag blev så fed up på alla småkillar och de allmänt oseriösa så jag tog bort den. Dålig stil att gömma sig bakom ett alias tycker jag.Önskar er alla allt gott och ta hand om er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in