Citat:
Ursprungligen postat av
Sokoke.Cute
Diskussionen om presentkort är vääääldigt trist, det håller jag med om. Så vi kanske kan lämna den för lite horberättelser som handlar annat om presenter och betalning. Även om jag vill flika in att det vore awesome med ett presentkort på ett byggvaruhus. Perfekt när man ska renovera hemma ju! Hellre en rejäl slagborr än läppstift! 🤪
En sak jag tänker på ibland är hur dålig koll kunder har på kondomer. Det finns en del rejält vuxna män som inte ens verkar veta hur man sätter på en kondom. När jag har legat privat och kondom har använts så är det alltid killen som drar på den, inga problem alls, vips så är den på. När jag sexarbetar så är det nästan alltid jag som har med mig kondomer och det är alltid jag som sätter på den. Det händer ibland att kunder har egna kondomer och är det vanliga sorter så är det nästan alltid jag som sätter på kondomen ändå. Jag vet faktiskt inte varför det är så.
Det är ju inte så att jag gör det på nåt "sexigt" sätt med munnen eller så. Det vore faktiskt ganska risky med tanke på tänderna som kan skrapa den och många gånger så börjar den ju mjukna när kondomen kommer fram så att då hålla på att försöka med munnen vore en omöjlighet. 😅
De enda gångerna kunder själva sätter på kondomen är de som har specialbeställda kondomer. De som är stolta och gör en grej av att de måste beställa egna pga stora. 🤠 Det är ju så klart bra att man kan göra det, men ingen av mina kunder som har gjort det skulle behövt det egentligen. Men jag fattar att de gillar att göra det! 😅 Men att ha för stora kondomer som inte sitter bra är en ju en hälsorisk för både provider och kund. 😔
Många kunder verkar knappt ens fatta att det finns olika storlekar. Det finns kunder som behöver en mindre variant och det finns kunder som behöver större. Jag fattar att det är jobbigt att erkänna för sig själv att man behöver mindre, men jag har varit med om kunder som jag tror på riktigt inte fattar att de behöver större modeller. De verkar inte ens ha tänkt på att det finns såna. De ggr jag träffade nya kunder så hade jag alltid med mig en massa olika sorter och modeller. Nu vet jag ju hur det funkar med mina kunder och med de allra flesta går det bra med helt vanliga. 😊
Nåt annat man varit med om är de som påstår att de är allergiska mot latex och vill köra utan. Som att sexarbetare inte har koll på att det finns latexfria kondomer i olika storlekar! 😂 Om det är så att man är "allergisk" mot kondomer i största allmänhet så kanske man ska vända sig till en provider som erbjuder såna tjänster.
Hehe, jag ska ju som sagt snart tapetsera om min lägenhet så ett presentkort på en hysterisk summa på Colorama hade ju verkligen suttit fint. 😁 Jag är också lite sugen på att kakla om mitt badrum, så ett monsterpresentkort på vart man nu köper kakel hade också varit helt perfekt!
En av mina första kunder var en sån där som babblade på om att han har sååå stor kuk så han måste specialbeställa. Han insisterade på att använda sina egna kondomer och de var ju för stora och höll på att glida av! 😱 Väldigt svårt för mig att slappna av då! Jag har verkligen ingen aning om hur han fått för sig att han har så stor kuk att vanliga kondomer inte skulle passa, för så var det verkligen inte.
Jag har också varit om det omvända, alltså att kunder inte fattar att de behöver större kondomer. Jag har en kund som är väldigt försiktig och blyg och han blev helt chockad när jag sa att vi måste byta till en större kondom. 😅
Sen finns det ju de som behöver kondomer i storlek mindre. Det är nog inte så kul för dem, men om vanliga kondomer sitter för löst så måste man ju byta till mindre, annars kan det ju bli hälsofarligt!
Jag har nog aldrig varit med om att någon kund har påstått att han är allergisk mot latex för att slippa kondomen, men det har hänt några gånger att kunder bara "vi kan ju köra utan kondom om
du vill". Nej, absolut inte. 🧐
Också finns det ju de som slaknar bara av att se en kondom, eller vara i närheten av en kondom. Det är ju inte så kul, speciellt om kunden försöker lägga över det på mig. Men det är faktiskt inte mitt fel att du inte ens kan se en kondom! 👹
Det har hänt mig en gång i tjänsten att kondomen sprack. Jag kände inte när det hände, men kunden sa sen att han märkte det och bara "jag visste inte om jag skulle säga någonting eller inte..." Det är klart du ska säga någonting, din mupp! Som tur var blev det inget sprut, men det var inte så kul ändå. Det värsta var nog att han faktiskt inte sa till när det hände. Spruckna kondomer kan ju hända och det är ju ingens fel, men man måste ju säga till.
Jag har också varit med om en gång att kondomen sprack när jag satte på den, men det är ju ingen fara. Bara att ta en ny kondom eller byta till en större.