Erfarenhet, tidsperiod, känsla, värkan/biverkan. Stöd från Yasen etc.
Har själv tappat 6,5kg på 5 veckor utan träning. Endast kost och Semaglutide.
Mitt bekymmer är trötthet och förstoppad alternativt räjserbajs.
I övrigt fungerar det bra. Effekten är ju där och gör det den ska.
Dag 3 på semaglutid. Noll hunger, oförklarlig energi trots att jag knappt äter. Tränar bra. Hoppas på att det ska ha lite effekt på alkoholsuget också.. finns ju vissa studier på det. Men är förundrad att jag inte är yr och trött när jag äter så lite. Det kommer säkert?
Hade ångest i början men det har släppt. I övrigt inga biverkningar. Är noga med att dricka vatten och äta mat med jämna mellanrum. Vill inte gå ner för fort och få lös hud.
Hade ångest i början men det har släppt. I övrigt inga biverkningar. Är noga med att dricka vatten och äta mat med jämna mellanrum. Vill inte gå ner för fort och få lös hud.
Haft gått på liraglutid men märkte inte nån större effekt än några kilo så har nu bytt till semaglutid, wegovy. Vad kan jag förvänta mig? Går in på 0.25, för 3200 i månaden…….är det värt det? Så sjukt långsam ökning med 0.25x4 ända upp till typ 2.nånting.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!