2024-01-17, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Då kollar du rätt uselt. Senast igår fanns 0.25 på en hel del apotek i stockholm. (men jag ser att det är rätt slut)

Här finns det

Alla som vill ta prover, ange att ni har haft en annan tjänst (första frågan) dom senaste 10 åren. Skriv viktväktarna eller vad som. Då kostar inte blodprovet och konsultation något.

Så spara 1199kr. Det är ett erbjudande dom har just nu. Jag hade inte gjort det initialt men frågade i chatten då fick jag en länk att svara på frågorna igen, så blev det kostnadsfritt.

Betalar man inget alls för recept eller vad?
Citera
2024-01-17, 21:44
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.guld
Betalar man inget alls för recept eller vad?

Jo, abonnemanget men inte för första blodprovet och doktorsamtalet i initialt
Citera
2024-01-18, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Då kollar du rätt uselt. Senast igår fanns 0.25 på en hel del apotek i stockholm. (men jag ser att det är rätt slut)

Här finns det

Alla som vill ta prover, ange att ni har haft en annan tjänst (första frågan) dom senaste 10 åren. Skriv viktväktarna eller vad som. Då kostar inte blodprovet och konsultation något.

Så spara 1199kr. Det är ett erbjudande dom har just nu. Jag hade inte gjort det initialt men frågade i chatten då fick jag en länk att svara på frågorna igen, så blev det kostnadsfritt.

Läser och läser inte är det där en lista på områden i Stockholm inte.

Men tack ändå.
Citera
2024-01-18, 05:53
Medlem
Går det att vaska pennorna dvs att man enbart tar halva dosen i pennan, om inte 0,25 går att få tag på och det bara finns 0,5 eller 1 pennor, då ta en tredjedel, någon som vet?
Citera
2024-01-18, 07:26
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Läser och läser inte är det där en lista på områden i Stockholm inte.

Men tack ändå.
Vid tillfället för inlägget så var det samtliga som hade i lager i Sverige.
Om du inte kan tänka utanför Stockholm så blir det ju jättesvårt.

Finns inte Ozempic så kan man få Rybelsus (tablett) eller Trulicity (injektion) istället beroende på vad som finns i lager. Samma effekt på samtliga.

Citat:
Går det att vaska pennorna dvs att man enbart tar halva dosen i pennan, om inte 0,25 går att få tag på och det bara finns 0,5 eller 1 pennor, då ta en tredjedel, någon som vet?
Citat:

Det finns en facebookgrupp där det nämns av flertalet att dom har 1mg på recept men har precis börjat och tar bara 0.25, dvs ett klick på dom.

Läkarna har bekräftat att dom kan använda tills dom är slut.

.25
.25
.25
.25
--------
.05
.05
.05
.05
---------
1

Dessutom en mer kostnadseffektiv lösning då pennorna kostar lika mycket
Citera
2024-01-18, 08:46
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Citera
2024-01-18, 10:13
Medlem
Trontie123s avatar
Yazen är med på förstasidan av Svt idag. Mycket kritik
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/l...lt-forkastligt
Citera
2024-01-18, 13:11
Medlem
Jag känner tyvärr att Yazem tycks vara ett dyrt skämt?
Svaren jag får från coachen tycks vara automatiserade och läkaren svarar inte på meddelande och hon har fortfarande inte skrivit ut recept ? Hur lång tid efter medlemsavgifts betalning har ni fått recept utskrivet?
Citera
2024-01-19, 17:14
Medlem
Ok jag har nu fått ut Ozempic 1 mg penna från Yazen men jag fattar verkligen inte hur många varv jag ska dra för att få i mig 0,25 vet nån?
Citera
2024-01-22, 21:42
Medlem
Rekommenderar drvikt.se. Mycket billigare än yazen.
Har någon tabellen med klicken på 1 mg pennan?
Citera
2024-01-23, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av themostreal
Rekommenderar drvikt.se. Mycket billigare än yazen.
Har någon tabellen med klicken på 1 mg pennan?

Hur funkar det?
Citera
2024-01-23, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreamr94
Hur funkar det?

Med klicken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto