2023-01-12, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Ja, vad som gör mig mest bekymrad är hur man kan få lån utan att ha blivit googlad. Det betyder ju att de alltså lånar ut till precis vilken utsatt människa som helst som löper risk att bli än mer fördärvad. För detta gott folk, det kommer inte att bli en trevlig resa att se på när pengarna väl är slut.
Det är precis detta som anhöriga till psykiskt sjuka påtalat genom åren , människor får lån väldigt lätt och kan under ett maniskt skov och strö pengar omkring sig och sitter sedan med avbetalning på konsumtion som inte har bestående värde
2023-01-12, 21:48
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Nej du, detta i kombination med sömnbristen och ett allt mer uppskruvat läge bådar inte gott.

Att han dessutom hann med karaokekväll med gårdagens två damer på sin lilla turné gör mig på nytt nästintill förvirrad, vad är det jag sitter och följer egentligen?

Jag har på riktigt varit tvungen att ta tre steg tillbaka på detta, från början för typ två månader sedan? Då Doghouse2022 kom och allt, eller är det bara en månad till och med? så var jag väldigt involverad, engagerad i följet och ståhejet, men jag känner nu att jag max klarar av att lyssna på en live av Tom när jag kommer hem från jobbet, detta är så nedbrytande så det är inte nyttigt för oss, man måste se detta följande som ett jobb om det ska gå. Vi måste hjälpas åt att lyssna genom alla tio lives per dag och highlighta det värsta. Fy fan vilket mörker.
2023-01-12, 21:52
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Jag har på riktigt varit tvungen att ta tre steg tillbaka på detta, från början för typ två månader sedan? Då Doghouse2022 kom och allt, eller är det bara en månad till och med? så var jag väldigt involverad, engagerad i följet och ståhejet, men jag känner nu att jag max klarar av att lyssna på en live av Tom när jag kommer hem från jobbet, detta är så nedbrytande så det är inte nyttigt för oss, man måste se detta följande som ett jobb om det ska gå. Vi måste hjälpas åt att lyssna genom alla tio lives per dag och highlighta det värsta. Fy fan vilket mörker.

Tom ser jag som en förlorad själ, jag tycker han är vidrig, samtidigt tycker jag synd om honom eftersom han uppenbart inte mår bra alls. Det riktigt otäcka gänget är dom som dyker upp på M*ries youtubekanal med jämna mellanrum med M*lin och G*abri*l E*m*n i spetsen. Dessa kommer ha ett stort ansvar i det hela när det går åt helvete.
2023-01-12, 21:55
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:

Du är inte ensam om att känna så. Det blir för mycket galenskap att smälta.

Nåt som skulle underlätta är att om man hittar nåt intressant så skriver man ut ungefär när det är i klippet (t ex vid 00:11:30) så är det enklare att hitta åt i hans sjukligt långa sändningar.
2023-01-12, 21:56
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Är det hon som ser ut som Gollums syrra?
Verkar redan vara lite fnurra på tråden mellan ”rättspsykologen” o Tompalompa.

Ska ha något att göra med att hon genast vill ha ensamrätt till ett inspelat material som rör en drönare som dök upp under demonstrationen idag.

Hon behöver filmmaterialet så hennes IT-expertkillar kan undersöka från vilken polisbil den kördes ifrån.
Samt vilken myndighet som är ansvarig för beställningen av drönarövervakning av henne.
😳🙄😅

Flashback avtalas med. Enligt Tom bara lögner, lögner, lögner som står där.
När det egentligen i hans fall är en ren avrapportering från hans egna material som han själv lägger ut på Facebook och youtube.
Tompa skulle ALDRIG läsa något på Flashback.😅
https://m.facebook.com/story.php?sto...00084243150660
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-12 kl. 22:09.
2023-01-12, 21:57
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Tom ser jag som en förlorad själ, jag tycker han är vidrig, samtidigt tycker jag synd om honom eftersom han uppenbart inte mår bra alls. Det riktigt otäcka gänget är dom som dyker upp på M*ries youtubekanal med jämna mellanrum med M*lin och G*abri*l E*m*n i spetsen. Dessa kommer ha ett stort ansvar i det hela när det går åt helvete.

Du har rätt, dock tycker jag inte Tom är sjuk per se, han har bara hamnat i något sorts läge där han vägrar stanna upp och rannsaka sig själv, gör han det så kanske han blir sjuk.
Marie för mig är som satan själv, hon som sitter och blockar folk, raderar kommentarer på lives, beter sig extremt överlägsen allt och alla, hennes roll är så oklar för mig i allt detta att jag känner inget annat än förakt och lite smått rädsla. Vad gör hon på dagarna? Kan hon påverka andra riktiga människor?
2023-01-12, 22:01
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Du är inte ensam om att känna så. Det blir för mycket galenskap att smälta.

Nåt som skulle underlätta är att om man hittar nåt intressant så skriver man ut ungefär när det är i klippet (t ex vid 00:11:30) så är det enklare att hitta åt i hans sjukligt långa sändningar.

Jamen exakt, det var något sånt jag efterlängtade, hjälpsamhet och fördelning.
Det är märkligt, men jag tror det har något att göra med var man själv står i livet och hur man orkar, när Lennart Bladh höll på som mest så var jag nog singel och hade tid och ork och energi att lägga på att följa det, men det här blir för mycket, Bladh sände själv, detta innefattar ju Fritjof Persson, Marie, det är så många i det här nätverket som konstant syns och hörs och de ska hela tiden vara igång och aktiva, nästan för att bräcka varandra.
2023-01-12, 22:02
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

Ska ha något att göra med att hon genast vill ha ensamrätt till ett inspelat material som rör en drönare som dök upp under demonstrationen idag.

Hon behöver filmmaterialet så hennes IT-expertkillar kan undersöka från vilken polisbil den kördes ifrån.
Samt vilken myndighet som är ansvarig för beställningen av drönarövervakning av henne.
😳🙄😅

Flashback avtalas med. Att det bara är lögner, lögner, lögner som står där.
När det egentligen bara är ren avrapportering från hans egna material som han själv lägger ut på Facebook och youtube.

Ajdå. Så inget nuppa mellan Tompalompa och gollums syrra?
2023-01-12, 22:02
Medlem
Daria.Ms avatar
Citat:

Samma här. Tacksam för att nån i doghouse tråden tagit på sig att transkribera deras klipp. Men det skulle väl inte gå att göra med Toms, skulle kräva två heltidstjänster typ. 😅
2023-01-12, 22:05
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Jamen exakt, det var något sånt jag efterlängtade, hjälpsamhet och fördelning.
Det är märkligt, men jag tror det har något att göra med var man själv står i livet och hur man orkar, när Lennart Bladh höll på som mest så var jag nog singel och hade tid och ork och energi att lägga på att följa det, men det här blir för mycket, Bladh sände själv, detta innefattar ju Fritjof Persson, Marie, det är så många i det här nätverket som konstant syns och hörs och de ska hela tiden vara igång och aktiva, nästan för att bräcka varandra.

Japp. En sinnessjuk cirkus som bara spinner snabbare och snabbare. Det är ju två-tre heltidstjänster att hantera och sålla i allt material, och kartlägga alla kopplingar i deras störda nätverk av knäppgökar.
2023-01-12, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

😳🙄😅

Flashback avtalas med. Att det bara är lögner, lögner, lögner som står där.
När det egentligen bara är ren avrapportering från hans egna material som han själv lägger ut på Facebook och youtube.
Gissar att hon är lite bekymrad att någon på flashback kommer att begära ut hennes dom på lvu och vad hon är dömd för som gjort att hon hamnat på Lexbase
2023-01-12, 22:07
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Du har rätt, dock tycker jag inte Tom är sjuk per se, han har bara hamnat i något sorts läge där han vägrar stanna upp och rannsaka sig själv, gör han det så kanske han blir sjuk.
Marie för mig är som satan själv, hon som sitter och blockar folk, raderar kommentarer på lives, beter sig extremt överlägsen allt och alla, hennes roll är så oklar för mig i allt detta att jag känner inget annat än förakt och lite smått rädsla. Vad gör hon på dagarna? Kan hon påverka andra riktiga människor?

Det vet jag inte men Herr Ekman kan säkerligen göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in