Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-25, 18:20
  #601
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Jag tror att Marie-Louise är van vid att kunna få män. Jag tror att många har fjäskat och smörat för henne genom åren. Därför blir ett sådant beteende oattraktivt och ointressant för henne. Både Heikki och Lars beter sig på det sättet. De lyfter upp henne som en drottning och sätter henne på pedistal. Båda berättar på olika sätt hur underbar hon är. Det blir ingen utmaning för henne att få dem. Det blir för "klistrigt" och jobbigt. Jag tror att det är därför hon valde bort Heikki och sa till Lars när han började berömma henne.
Väntar bara på att M-L ska ge Bengt (som ser bäst ut av männen) en kärleksförklaring.
Citera
2024-03-25, 18:25
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Engelsmannen är jävligt lik någon

Det tycker jag också! Btw, han är irländare inte britt.
Citera
2024-03-25, 18:34
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Man såg lite av penis bakifrån, svt ville inte blurra det.

Det var nog snarare ”hängbollarna”, så välutrustad är han inte!
Citera
2024-03-25, 18:41
  #604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
Det tycker jag också! Btw, han är irländare inte britt.
Håller med! Påminner om någon. Skådis eller sångare?
__________________
Senast redigerad av Fridafogel99 2024-03-25 kl. 18:44.
Citera
2024-03-25, 18:48
  #605
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Det är väl betydligt värre att han har horat! Inte att likställa med att ha haft många partners.

Jag tror Atle berättar att han horat för att han ska framstå som viril.
Vetefan om det gick hem hos Åsa.
Atle skäller på Nakensvempa att han skryter för att få kvinnor på betet, men Atle har lika mycket mindervärdeskomplex själv.
Det är därför han mobbar Svempa.
Usch, han är osmaklig han också, Atle.
Citera
2024-03-25, 18:59
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Den brittiska, bisexuella, övertatuerade gamla punkaren, och den "viktrika" damen verkar kära, och årets mest udda par. Kul!

Thomas kommer från Irland, inte Storbritannien! Två olika länder som, visserligen, ligger väldigt nära varandra.
Citera
2024-03-25, 19:34
  #607
Medlem
FedupFlorences avatar
Det finns två stiliga män som står rakryggade genom rutan såhär långt, det är Bengt och Niklas. Men det är oklart vad klippningen gör. Av damerna är Yvonne och Ninni obekanta och lika stiliga.
Citera
2024-03-25, 20:36
  #608
Medlem
Johan-Palms avatar
Sven-Erik är bara alldeles för mycket och borde ha lärt sig för länge sedan att kvinnor inte gillar män som håller på sådär. Men han är nog bara med för att få vara på TV. Dock tycker jag att han på avstånd är väldigt skön och skulle gärna vilja se honom få ett eget program.

Lars gjorde i alla fall en korrekt analys. Han var för kärleksfull. Marie-Louise vill förstås ha någon form av kärleks-spel där man får jaga och jagas, dras in och stötas bort som bara en riktig psykopat kan göra med kvinnor.
Citera
2024-03-25, 20:52
  #609
Medlem
sirsia0s avatar
Jag tror att Lars drogs till M-L för att hon påminner lite om hans avlidna fru till utseendet.
Citera
2024-03-25, 21:18
  #610
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker inte det var så farligt att han slängde sig i vattnet i bara mässingen.
I den åldern som dom är, har man sett många som näckat i sin dar.
Inte så pryda som nu.
På 70-talet skulle alla streaka.

Nä, att de tar avstånd beror ju på att de alla tycker att Svempa är beräknande med det han gör. Med rätta kanske. Han pratar ju bara om sitt utseende.
Något han försöker kompensera med då han inte har koll på det sociala.

Tänk om Kerstin slängt sig naken i. Det hade alla bara tyckt var frigjort och härligt.
Eftersom Klaus berömde Svempa efter att han slängt sig i vattnet, kan det mycket väl varit Klaus som berättat att han badat naken med Kerstin, och så blev Svempa inspirerad av att näcka.

Är det inte lite otillåtet överlag att snygga näckar?
Nudister ska vara fula om det ska ses som avslappnande och frigjort?
Nej, för mig får Svempa nästan en klapp på axeln för att han nakenbadade bland dom, iom att så många tog avstånd ifrån hans tilltag. Så blev hans tilltag lite kontroversiellt.

För min del var det inte själva badet som var det mest uppseendeväckande, utan det faktum att han EFTER badet stod mitt bland påklädda människor flashandes med k*ken.
Han riktigt njöt av att stå där istället för att snabbt klä på sig. Det var väl ändå badet som var höjdpunkten för honom? Eller nej, det var det nog inte.
Det var att stå där lite extra efteråt och dessutom be en av kvinnorna (M-L) om hjälp med flugan.
Det är obscent och ja, förargelseväckande.
Citera
2024-03-25, 22:06
  #611
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
För min del var det inte själva badet som var det mest uppseendeväckande, utan det faktum att han EFTER badet stod mitt bland påklädda människor flashandes med k*ken.
Han riktigt njöt av att stå där istället för att snabbt klä på sig. Det var väl ändå badet som var höjdpunkten för honom? Eller nej, det var det nog inte.
Det var att stå där lite extra efteråt och dessutom be en av kvinnorna (M-L) om hjälp med flugan.
Det är obscent och ja, förargelseväckande.

Oj. Det missade jag.
Jag tittar tydligen för slarvigt på det här.
Pinsamt.
Ja, han och Atle har verkligen kukmätartävling mellan sig.

Edit: Du har rätt. Han står ju där och flashar och chose:ar sig. Dinglar med pillevippen fram och tillbaka som en Moraklocka.
Förresten, pinsamheten känner ju de som är på plats främst. Allt går inte genom rutan.

Men gud vad han ståtar. Hans toxiska maskulinitet går genom tv-rutan.
__________________
Senast redigerad av dialektiker 2024-03-25 kl. 22:14.
Citera
2024-03-25, 22:29
  #612
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Oj. Det missade jag.
Jag tittar tydligen för slarvigt på det här.
Pinsamt.
Ja, han och Atle har verkligen kukmätartävling mellan sig.

Edit: Du har rätt. Han står ju där och flashar och chose:ar sig. Dinglar med pillevippen fram och tillbaka som en Moraklocka.
Förresten, pinsamheten känner ju de som är på plats främst. Allt går inte genom rutan.

Men gud vad han ståtar. Hans toxiska maskulinitet går genom tv-rutan.

Mhm, riktigt skruvat. Kan han verkligen tro att kvinnorna på stranden tycker det är häftigt? På riktigt?
Jag kan inte bestämma mig för om han faktiskt tror det eller om han bara älskar att chocka, men jag tror sorgligt nog på det först nämnda.

Det är faktiskt mycket märkligt att som vi ”lära känna” en person i tv-rutan som vid första anblick har så mycket gratis (här tänker jag på utseende) men som med ljusets hastighet ändå spoilar bort sina fördelar totalt genom ett helt världsfrånvänt beteende. Det började första dagen när alla fick träffa varandra vid poolen. Då valde karln att kliva in på tillställningen i nån baddräkt och ingen förstod ett skit vad som utspelade sig framför dem.
Minns att poliskvinnan med den galet för korta luggen reagerade i synken. Sen har det fortsatt, men riktning värre och värre.

Det verkar vara en röd tråd för honom att kommunicera avigt. Där emellan sitter eller står han mest för sig själv utan att kommunicera alls och med ett lurigt smil över läpparna som om han ruvar på kluriga slutsatser av andras samspel med varandra. Och så vips gör han sig påmind igen genom att klä av sig😳

Jag vet inte om jag någonsin stött på någon med så starka kontraster förut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback