2022-12-30, 14:02
Medlem
Är det jag son är ts?

Gör exakt som du och vaknar också flera gånger varje natt och har även undrat om det kan vara snusets fel som gör att jag vaknar sjuttielva ggr varje natt...
Citera
2022-12-30, 14:03
Medlem
OpieWinstons avatar
Är det inte bättre att du har något att se fram emot inför nästa dag när du går och lägger dig?
Citera
2022-12-30, 14:04
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OpieWinston
Är det inte bättre att du har något att se fram emot inför nästa dag när du går och lägger dig?

Så tar du dig en en snusprilla till en god kopp java på morgonkvisten tänker jag.

Jag säger lycka till!
Citera
2022-12-30, 14:15
Medlem
quts avatar
Fy fan vad äckligt med snus i sängen.
Citera
2022-12-30, 14:55
Medlem
Charliework86s avatar
Jag kan inte sova utan snus. Vaknar och tar en ny 1 till 2 gånger varje natt
Citera
2022-12-30, 15:39
Medlem
JustZlatans avatar
Det krävs ett medelstarkt psyke för att sluta med tobak, precis som alla andra ohälsosamma vanor.
Citera
2022-12-30, 15:45
Medlem
Accentifys avatar
Ställ dig framför spegeln, se dig själv i ögonen och fråga dig själv:
"Vill jag vara en person som förpestar min hjärna med gift den enda tiden på dygnet då vi är fria från våra svaga impulsers självdestruktivitet?
"Vill jag utsätta min mun för misshandel varenda sekund på dygnet istället för att åtminstone ge den rast i 6 timmar?"
"Vill jag kasta bort ALLA chanser att inte lukta skit i munnen konstant"

Om du sen kan se dig själv i ögonen och säga "Ja" till nått av ovan så kan du lika gärna trycka in en hel dosa i munnen under natten för du har ändå övergett allt vad rimlighet heter och skulle kunna betraktas mer som ett djur än en civiliserad människa.
Citera
2022-12-30, 15:48
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Jag snusar på natten.
Vaknar flera gånger varje natt och varje gång tar jag en snus, eller två.

Tror att jag fått in en dålig vana som jag inte kan sluta med.

Snusar ni också på natten?
Hur slutar jag med detta?
För det är kanske därför jag vaknar så ofta.
Så gott att vakna med en snus i käften, alkalisk PH i munnen, snussaft i gommen, mmmm
Citera
2022-12-30, 16:35
Medlem
Jag slutade samtidigt som jag hade det årets influensa. Så glömde bort dem flesta symptom.
Gjorde några försök med nikotinfritt och spä
Ut men gjorde varken till eller från, trappade
Ned konsumtionen.
Citera
2022-12-30, 16:45
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Så gott att vakna med en snus i käften, alkalisk PH i munnen, snussaft i gommen, mmmm
Ja bästa
Citera
2022-12-30, 19:12
Medlem
Jag brukar somna utan snus vid 22-23 under arbetsveckan, men vaknar alltid vid 2-3 för att jag behöver snusa. Så brukar lägga en prilla redo uppe på snusdosan. Sen somnar jag om efter max 5 minuter. Ser inte det som ett större problem. Tycker det ska vara skattefritt med snus. Det är kultur. Moraloraltanter i riksdagen ska ge fan mitt snus.

Sen EU, jävla horungar, dom kan köra upp fransk champagne eller italiensk pasta i röven varje gång dom försöker ge sig på snuset. Lämna mig ifred, tack.

Slutade snusa i ett år ungefär. La av på dagen, inga större problem med lite vilja. Men fan vad det sög. Började igen, såklart. Vill inte sluta.
Citera
2022-12-30, 19:35
Medlem
Casual-Cultures avatar
Du måste ju lukta skit i munnen låt mig gissa du är singel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in