Citat:
Ursprungligen postat av
HansVonFreudhaus
Poäng kvarstår, tror du alltså på fullt allvar den här gången så handlar det om att han verkligen är en kidnappande våldtäktsman? Eller kan det kanske möjligtvis handla om att helt enkelt är clownvärlden som är igång igen.
Även om det kommer att komma fram att han och hans bror är helt oskyldiga så är det ingenting mainstreammedier kommer att skriva om precis som man gjort tidigare. Som sagt, du är en livsoduglig idiot för att ens tro på att han skulle vara skyldig den här gången. Låg IQ och värdelös.
Jag tror att jag varit ganska tydlig om min ståndpunkt angående ATs skuld kontra oskuld i mina tidigare inlägg. Citerar nedan med lite fetstil och så där.
Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Jag har fullt förtroende för att om Andrew Tate begått brotten han anklagats för så kommer det rumänska och amerikanska rättssystemet hantera det alldeles galant och stoppa in honom på lämpligt ställe.
Jag kan förtydliga ytterligare genom att säga att om utredningen visar att han är oskyldig ska han självfallet frias och få sitt namn rentvått. Något annat vore ett hot mot rättssäkerheten vilket jag kraftigt tar avstånd från. Jag värnar för rättssäkerheten och att den skall gälla även folk jag personligen inte tycker så gott om.
Vad media rapporterar eller inte rapporterar kan du knappast hålla mig till svars för. Jag garanterar dig att jag kommer att följa utvecklingen oavsett om media rapporterar den eller inte.
Livsoduglig och IQ-befriad är ganska gulligt men återigen knappast något som berör mig det minsta. Faktum är att Tate sitter häktad i väntan på rättegång, ifall hans advokater inte lyckas styrka att han ska släppas nu nästa vecka.
Å andra sidan har Tate-anhängare sedan start spridit dynga om att Tate släppts eller inte ens gripits, att det hela är fake eller en konspiration. Jag såg aldrig inlägg från dig där du klargjorde att så inte är fallet. Ledsen min vän, men jag tror att du lider mer av partiskheten som du anklagar mig för.
Citat:
Ursprungligen postat av
HansVonFreudhaus
"muuh det är inte värt att läsa, andra är jättegnälliga buhu!!"
Gnälligt är att ägna sig åt kärringmetoder med att anklaga andra män för att vara incels hit och dit samtidigt som du själv vägrar backa upp med någon slags bevis på att du själv inte är det som du anklagar andra för att vara. Det är vekt, ynkligt och patetiskt. Kärringmetoder där man beskyller andra för alla slags olika saker utan att ens ha någonting att backa upp det med är inte hur vuxna män diskuterar med varandra. Det är infantilt och önskar du att ha produktiva diskussioner med andra män i framtiden kommer du behöva lära dig att hålla en saklig ton och backa upp påståenden om du inte vill bli tagen för en komplett idiot.
Tate bedriver ett pyramidspel som går ut på att dess medlemmar skall sprida hans content i sociala medier så mycket som möjligt för att öka hans exponering och chanser att synas i syfte att attrahera fler betalande medlemmar.
Tittar man på vilka kurser han säljer är det inget enastående direkt. Det är det klassiska “get rich quick”-upplägget med skillnaden att han lagt till lite Neil Strauss-klingande teman om hur man pratar med tjejer, skaffar flickvänner och läser folks kroppsspråk.
Det tycker jag är receptet för att marknadsföra sig mot incels. Att du vill utmana mig i någon slags kukmätartävling där du på allvar tror att om jag inte skickar bilder till dig på kvinnor jag ligger med så förlorar jag tycker jag är så patetiskt att det inte ens förtjänar ett svar, men nu har du tjatat dig till ett.
Jag känner inte att jag behöver backa upp mina påståenden för ett gäng hjärntvättade män som indirekt erkänner sig vara svaga och oattraktiva genom att köpa kurser för att lära sig bli ”alpha” eller ”top G” och allt vad det heter. Jag kommer heller inte delta i någon slags kukmätartävling med dig, jag tycker bara att du är fånig som skriver inviter för sånt.
Tates marknadsföring riktar sig till arga incels. Den åsikten vidhåller jag oavsett hur stor snopp du tycker att du har eller hur vackra kvinnor du välter i halmen. Jag bryr mig inte riktigt, jag är här för att diskutera Tate, varken dig eller mig.