2022-12-29, 23:57
Medlem
Andrew och hans broder Tristian är gripen för människohandel. Misstänkt för att föra bort två kvinnor enligt rumänska polisen.

Är detta ett sätt att tysta influncern? Vad tror ni?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1028974
Citera
2022-12-29, 23:59
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjoint
Andrew och hans broder Tristian är gripen för människohandel. Misstänkt för att föra bort två kvinnor enligt rumänska polisen.

Är detta ett sätt att tysta influncern? Vad tror ni?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1028974

Ja du, den här snubben har just spårat drastiskt ju mer tiden har gått om man ska tro allt mam läser. Jag tror inte på att han ska tystas utan att han faktiskt ägnar sig åt allt mellan himmel och jord.
Citera
2022-12-30, 00:01
Bannlyst
Var inte detta för längesen?

Sjukt att det plötsligt tas upp igen samma dag som han (på ett riktigt patetiskt sätt må sägas) satt sig upp emot Greta. Känns lite som att eliten markerar, att Greta håller man sig på god (undergiven) fot med.

I övrigt har jag inte mycket över för Andrew Tate, men märkligt sammanträffande.
Citera
2022-12-30, 00:02
Medlem
Japhys avatar
Han verkar vara en motbjudande person. Tydligen har han gåttmall in vad gäller sexhandel. Driver flera only fans sidor där han pimpar ut kvinnor. Att han börjat kidnappa dem förvånar inte.
Citera
2022-12-30, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator

Sjukt att det plötsligt tas upp igen samma dag som han (på ett riktigt patetiskt sätt må sägas) satt sig upp emot Greta. Känns lite som att eliten markerar, att Greta håller man sig på god (undergiven) fot med.

I övrigt har jag inte mycket över för Andrew Tate, men märkligt sammanträffande.

Han har blivit gripen förut där någon tjej hade ljugit för polisen, för att inte bli påkommen av sin pojkvän att hon varit med Tate frivilligt. Kan de vara den händelsen?
Citera
2022-12-30, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrjoint
Han har blivit gripen förut där någon tjej hade ljugit för polisen, för att inte bli påkommen av sin pojkvän att hon varit med Tate frivilligt. Kan de vara den händelsen?

Kan vara så, inte koll har rätt dåliga vibbar av honom om jag ska vara ärlig hade inte förvånat mig om det stämmer att han ägnat sig åt trafficing.
Citera
2022-12-30, 00:05
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Funkade inte den falska nyheten förra året, kanske den funkar bättre nu.

Tycker förvisso han är rätt irriterande att lyssna på samt skryter lite i överkant, men han är ju långt från lika irriterande som Greta, så tycker dessa fakehistorier från fake news media borda ta det lite lugnt.
Citera
2022-12-30, 00:06
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:

Det verkar som att rumänska myndigheter har väntat på att han skulle komma tillbaka till landet. I svarsvideon han la upp så är det två pizzakartonger från en rumänsk pizzakedja. Där fick dom ett bevis på att han fanns i bostaden och gick och gjorde ett tillslag.

Stämmer det så är det en hysterisk självägning.
Citera
2022-12-30, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
Det verkar som att rumänska myndigheter har väntat på att han skulle komma tillbaka till landet. I svarsvideon han la upp så är det två pizzakartonger från en rumänsk pizzakedja. Där fick dom ett bevis på att han fanns i bostaden och gick och gjorde ett tillslag.

Stämmer det så är det en hysterisk självägning.

Möjligtvis årtiondets självmål
Citera
2022-12-30, 00:15
Medlem
Bra slut på året. Har aldrig gillat honom pga att han använder andras verk för sin MLM grift.
Citera
2022-12-30, 00:22
Medlem
hardlyalives avatar
Den som inte kan se att detta är uppdiktat av "eliten" borde sova bort resten av sitt sorliga liv.

#FreeTheTateBrothers
Citera
2022-12-30, 00:24
Medlem
King-kuntaas avatar
Citat:

Gretas (eller rättare sagt hennes fars kontakter) har sagt sitt. Skulle inte förvåna mig om Tate hittas i ett dike någonstans...asap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in