Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-18, 16:32
  #121
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazySwede88
Därför jag skrev "tror" med jag kunde ju faktiskt ha fel.

Men jag har däremot inte fel angående J hon är helt enkelt bara en överviktigt alkolist kärring som jag hoppas ingen har respekt för, hennes sex video där hon blir påsatt offentligt på en brygga i hamnen säger väl det mesta om vad detta är för typ av person.

J.A har alltid varit WT. Farlighetsgraden kan jag eventuellt ha fått om bakfoten, men det ryktades ju om för nåt år sedan att hon stuckit ner ett annat fruntimmer på öppen gata (självklart på fyllan - vad annars?) och i samband med krogsvängar har det kastats glas, slagits och dräggats från J.As sida under alla hennes aktiva år.

Kanske lite OT nu, men J.As ”nya” snubbe har jag dålig koll på och vet inte om det är J.R eller R.A eller vilken av de som nu sitter anhållen.
Däremot J.As föredetta G.A sägs tillsammans med ett annat alkoholiserat par ha haft swingerträffar där det andra parets avkommor också idkat samlag med både varandra och J.A.
Kan inte bedöma sanningshalten men har fått scenarion beskrivna för mig av en part som hävdar att denna var inbjuden till spektaklet.
Citera
2022-12-18, 16:47
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Men han är ju 62 .
Tidningarna skriver ju 55


Det är extremt många åldrar som slängs runt här och i tidningarna.

J.A ska enlig källa vara tagen av polisen, men hur i hela helvete kan man sitta med kroppen hemma eller i närheten av skogen där? Snacka om att inte tänka långt.

Anledningen till att Ander* pekades ut är för att gobiten sa att han hittat telefonen men inte skalet, i Nolby. Det gobiten skrev i sitt inlägg istället för att ta bort det, han redigerade inte inlägget som alla andra gånger....

Mina antaganden, har Ander* varit hem till J.A och R.A för att hämta telefonen som det skrevs offentligt på facebook så måste han tänkt något.

A.B är som tidigare personer sagts vara aggressiv, detta betyder alltså att han absolut inte skulle låta detta gå oförhindrat. Skulle han ruska på huvudet och gå vidare? Känns väldigt fel så något är riktigt skumt.

Personerna i fråga är inte de bästa, tycker bara extremt synd om barn innan jul som ska behöva ha detta med sig. Exakt som att det inte var kämpigt nog redan
Citera
2022-12-18, 16:53
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 852lv5
Det är extremt många åldrar som slängs runt här och i tidningarna.

J.A ska enlig källa vara tagen av polisen, men hur i hela helvete kan man sitta med kroppen hemma eller i närheten av skogen där? Snacka om att inte tänka långt.

Anledningen till att Ander* pekades ut är för att gobiten sa att han hittat telefonen men inte skalet, i Nolby. Det gobiten skrev i sitt inlägg istället för att ta bort det, han redigerade inte inlägget som alla andra gånger....

Mina antaganden, har Ander* varit hem till J.A och R.A för att hämta telefonen som det skrevs offentligt på facebook så måste han tänkt något.

A.B är som tidigare personer sagts vara aggressiv, detta betyder alltså att han absolut inte skulle låta detta gå oförhindrat. Skulle han ruska på huvudet och gå vidare? Känns väldigt fel så något är riktigt skumt.

Personerna i fråga är inte de bästa, tycker bara extremt synd om barn innan jul som ska behöva ha detta med sig. Exakt som att det inte var kämpigt nog redan

Men SVT Västernorrland har uppdaterat för 10 min sen och där skriver dom
(Två personer har alltså anhållits, en man och en kvinna i dryga 50-årsåldern. )

Trot inte dom så här sent in på kvällen att dom missar så grovt på åldern

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...l-tva-anhallna
Citera
2022-12-18, 16:54
  #124
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterSarkasm
Jag bemöter dina egna ord med att du inte träffat BO under en flerårig period och därmed kanske inte har koll på hur hon personlighetsmässigt evolverats.
För lite mer än en månad sedan gick en J*sephine ut offentligt i en av bortskänkesgrupperna på fb och efterfrågade tidigare erfarenheter av BO bland gruppernas medlemmar - detta för att J*sephine mottagit dödshot och kränkningar av BO då J*sephine inte hade möjlighet att avhämta prylar hos BO enligt överenskommelse. Saken blev polisanmäld och printar på BOs konversation lämnades runt i olika varningsgrupper efteråt.

Nämner ovanstående som ett nyligen inträffat exempel på hur BO kontinuerligt valde att bete sig.


Printar på den konversationen, finns den att se nånstarns ?
Citera
2022-12-18, 16:57
  #125
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 852lv5
Det är extremt många åldrar som slängs runt här och i tidningarna.

J.A ska enlig källa vara tagen av polisen, men hur i hela helvete kan man sitta med kroppen hemma eller i närheten av skogen där? Snacka om att inte tänka långt.

Anledningen till att Ander* pekades ut är för att gobiten sa att han hittat telefonen men inte skalet, i Nolby. Det gobiten skrev i sitt inlägg istället för att ta bort det, han redigerade inte inlägget som alla andra gånger....

Mina antaganden, har Ander* varit hem till J.A och R.A för att hämta telefonen som det skrevs offentligt på facebook så måste han tänkt något.

A.B är som tidigare personer sagts vara aggressiv, detta betyder alltså att han absolut inte skulle låta detta gå oförhindrat. Skulle han ruska på huvudet och gå vidare? Känns väldigt fel så något är riktigt skumt.

Personerna i fråga är inte de bästa, tycker bara extremt synd om barn innan jul som ska behöva ha detta med sig. Exakt som att det inte var kämpigt nog redan

Har inget vettigt att tillföra mer än medhåll vad gällande barnen. Att A.B ens fått sätta sprätt på sitt DNA är för mig en dödssynd.

Vet många, med mig, som mer eller mindre hade jublat om fallet varit så att A.B var MGM. Bara en tidsfråga innan han kurkar ur på riktigt och därför upplevs det skevt att han inte är den misstänkta parten utan en gammal alkistant med ev sambo
Citera
2022-12-18, 16:58
  #126
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
J.a och R.A på adressen har ”bara” en hög med domslut gällande förfallna betalningar emot sig. Inget narkotika relaterat. Däremot så verkar båda vara riktigt slödder. Inte ovanligt att dessa får hyra där på tingstavägen. Typ ingen kontroll alls av fastighetsägaren.

Brukar inte vara det när socialtjänsten betalar hyran.
Citera
2022-12-18, 17:04
  #127
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Printar på den konversationen, finns den att se nånstarns ?


Hittar jag igen skickar jag PM för att inte hålla OT-diskussioner i tråden. I annat fall kan jag hänvisa till personen som hotades av BO och så får du, om du vill, ta upp frågan med den.
Citera
2022-12-18, 17:09
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Men SVT Västernorrland har uppdaterat för 10 min sen och där skriver dom
(Två personer har alltså anhållits, en man och en kvinna i dryga 50-årsåldern. )

Trot inte dom så här sent in på kvällen att dom missar så grovt på åldern

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...l-tva-anhallna


Då håller vi oss till 50 och helt avskriver att A.B är anhållen/gripen, men min misstanke kvarstår vilket jag tydligt förklarar.

Då är det inte R.A heller för han skulle gillas som 60.
Citera
2022-12-18, 17:13
  #129
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterSarkasm
Hittar jag igen skickar jag PM för att inte hålla OT-diskussioner i tråden. I annat fall kan jag hänvisa till personen som hotades av BO och så får du, om du vill, ta upp frågan med den.

Tack
Citera
2022-12-18, 17:14
  #130
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 852lv5
Då håller vi oss till 50 och helt avskriver att A.B är anhållen/gripen, men min misstanke kvarstår vilket jag tydligt förklarar.

Då är det inte R.A heller för han skulle gillas som 60.

Jag tippar på att J.R är den anhållna mannen
Citera
2022-12-18, 17:18
  #131
Medlem
Initialer på BO?
Citera
2022-12-18, 17:18
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterSarkasm
Jag tippar på att J.R är den anhållna mannen


tittar man på det nyligen länkade filmklippet på svt så säger polismannen att den häktade mannen är född 66 och kvinnan 70. så med det ute borde han kunna uteslutas?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback