2022-12-18, 15:58
Medlem
trickydicks avatar
Vem är den anhålla snubben?
Citera
2022-12-18, 15:59
Medlem
Polisen larmades till ett område vid Njurunda strax före 22 på lördagskvällen. En avliden kvinna i 40-års åldern påträffades utomhus.

Kvinnan som var hemmahörande i Timrå kommun hade varit anmäld förvunnen sedan i fredags.

Strax efter klockan 23 greps den kvinna i 50-års åldern som nu är anhållen på sannolika skäl misstänkt för mord alternativt dråp. Kvinnan greps i en bostad. Några minuter senare greps också en man i 55-års åldern utanför bostaden. Mannen är skäligen misstänkt för samma brott, vilket är den lägre misstankegraden.
Citera
2022-12-18, 16:00
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazySwede88
Nu har jag inte träffat BO på åratal och alla kan ändras men har svårt tro nån förändras sådär som du beskriver, strulig visst men hotande är inte den bild jag tycker kan stämma. Lågt att ens skriva detta och med tanke på din beskrivning av J som någon man inte leker med säger väl det mesta. Hon är och kommer alltid vara ett bottenskrap men farlig, ge upp va.

Jag bemöter dina egna ord med att du inte träffat BO under en flerårig period och därmed kanske inte har koll på hur hon personlighetsmässigt evolverats.
För lite mer än en månad sedan gick en J*sephine ut offentligt i en av bortskänkesgrupperna på fb och efterfrågade tidigare erfarenheter av BO bland gruppernas medlemmar - detta för att J*sephine mottagit dödshot och kränkningar av BO då J*sephine inte hade möjlighet att avhämta prylar hos BO enligt överenskommelse. Saken blev polisanmäld och printar på BOs konversation lämnades runt i olika varningsgrupper efteråt.

Nämner ovanstående som ett nyligen inträffat exempel på hur BO kontinuerligt valde att bete sig.
Citera
2022-12-18, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vem är den anhålla snubben?
R#ne #ndersson #=a
Citera
2022-12-18, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Hon försvann ett dygn innan hon hittades.

Ja det vet jag, svarade på ett tidigare inlägg. men hon kan knappast ha legat där i ett dygn innan hon hittats. Det är tätt mellan husen och som sagt, mycket rörelse där i området och många med hundar.
Citera
2022-12-18, 16:11
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av journeyman2k
Spelar ingen roll hur illa man tyckte om någon medan dom var vid liv, hänger man ut nån som nyss avlidit på det här sättet är man garanterat minst lika jävla rutten själv som personerna du beskriver.

Men vänta nu, för ett par timmar sedan innan det uppdagades att BO tyvärr hittats avliden, var det alltså helt okej att efterfråga underlag på personlighetsdrag som kunde ligga till grund för försvinnandet - men nu är hon död och då har det plötsligt förändrat hennes karaktär?

Hon var lika mycket ett as igår som förra veckan.
Jag sa tidigare att man självklart inte förtjänar att dö för att man inte är en renlevnadsmänniska men det förändrar inte faktum att den högst objektiva beskrivningen jag lämnat av BO stämmer.
Hur du lyckas få det till att jag personligen tyckte illa om henne övergår dock mitt förstånd, jag har desto mer åsikter om Juden efter egna upplevelser och erfarenheter av hans perversioner under tonåren. Nu är det inte han situationen handlar om och därför valde jag att återge bilden av BO som efterfrågades.
Senast redigerad av SysterSarkasm 2022-12-18 kl. 16:36. Anledning: Särskrivning!
Citera
2022-12-18, 16:13
Medlem
Hon kan väl mkt väl suttit och pundat i Nolby tills att något hände? Alt så hände något tidigt och sen valde man desperat på lördagkväll när det lugnat sig med folk att slänga ut henne på gatan. Hur man nu tänker att de är något smart sett till all rörelse och att man faktiskt bor i samma område.

Noterar mest att hon försvann på fredag redan. Hände något redan då? Alt är väl att hon åkt hemifrån pga bråk, blivit lovad att få sova över hos J under helgen men sen händer något på lördag kväll? Alternativet är kanske att hon ev blivit huggen och försökt sticka därifrån men varit hög/full, ramlar i snön på kvällen och sen helt enkelt frusit ihjäl tills att någon slutligen hittat henne kanske på promenad med hunden.

Är nått på spåren 100%
Citera
2022-12-18, 16:14
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstorFlanell
R#ne #ndersson #=a

Har denne Ran* eller hans bror ett fastighetsbolag? Eller har haft?
Citera
2022-12-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterSarkasm
Jag bemöter dina egna ord med att du inte träffat BO under en flerårig period och därmed kanske inte har koll på hur hon personlighetsmässigt evolverats.
För lite mer än en månad sedan gick en J*sephine ut offentligt i en av bortskänkesgrupperna på fb och efterfrågade tidigare erfarenheter av BO bland gruppernas medlemmar - detta för att J*sephine mottagit dödshot och kränkningar av BO då J*sephine inte hade möjlighet att avhämta prylar hos BO enligt överenskommelse. Saken blev polisanmäld och printar på BOs konversation lämnades runt i olika varningsgrupper efteråt.

Nämner ovanstående som ett nyligen inträffat exempel på hur BO kontinuerligt valde att bete sig.

Därför jag skrev "tror" med jag kunde ju faktiskt ha fel.

Men jag har däremot inte fel angående J hon är helt enkelt bara en överviktigt alkolist kärring som jag hoppas ingen har respekt för, hennes sex video där hon blir påsatt offentligt på en brygga i hamnen säger väl det mesta om vad detta är för typ av person.
Citera
2022-12-18, 16:18
Medlem
Nog inga problem att få fram vad som hänt för snuten. Tänker att en instabil pundare/alkis inte är så bra på att hålla tyst. Gissar att karln som anhölls snabbt hängde ut J. Polisen måste främst kunna knyta nån till de som hänt.

Nåja nåja välkommen ti Pundvall
Citera
2022-12-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstorFlanell
R#ne #ndersson #=a

Men han är ju 62 .
Tidningarna skriver ju 55
Citera
2022-12-18, 16:32
Medlem
SysterSarkasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazySwede88
Därför jag skrev "tror" med jag kunde ju faktiskt ha fel.

Men jag har däremot inte fel angående J hon är helt enkelt bara en överviktigt alkolist kärring som jag hoppas ingen har respekt för, hennes sex video där hon blir påsatt offentligt på en brygga i hamnen säger väl det mesta om vad detta är för typ av person.

J.A har alltid varit WT. Farlighetsgraden kan jag eventuellt ha fått om bakfoten, men det ryktades ju om för nåt år sedan att hon stuckit ner ett annat fruntimmer på öppen gata (självklart på fyllan - vad annars?) och i samband med krogsvängar har det kastats glas, slagits och dräggats från J.As sida under alla hennes aktiva år.

Kanske lite OT nu, men J.As ”nya” snubbe har jag dålig koll på och vet inte om det är J.R eller R.A eller vilken av de som nu sitter anhållen.
Däremot J.As föredetta G.A sägs tillsammans med ett annat alkoholiserat par ha haft swingerträffar där det andra parets avkommor också idkat samlag med både varandra och J.A.
Kan inte bedöma sanningshalten men har fått scenarion beskrivna för mig av en part som hävdar att denna var inbjuden till spektaklet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in