Hej! Den omnämnda J*sephine här. Antagligen har personen som nämnde mig här missförstått ett par saker. Dels hände detta i under sensommaren, inte för någon månad sedan.. sen... För det första: dödshot mot någon förekom aldrig - däremot tyckte hon att jag att jag skulle "komma till henne för att snacka", vilket var sammanhängande efter en annan mening så jag frågade om jag skulle ta det som ett hot eller inte... För det andra: jag polisanmälde aldrig händelsen då snutar ändå alltid lägger ner såna ärenden. Men gjorde däremot en orosanmälan till soc då det finns barn i hemmet. För det tredje: jag skrev inte massa varningar i flera grupper utan jag skrev ut i den relevanta Bortskänkesgruppen att jag ville ha kontakt med admin och beskrev händelsen i korthet.
Hon kallade mig från ingenstans bland annat hora, indirekt för slampa och var allmänt skum.. hon verkade rejält psykotisk då hon efter ett tag fick för sig att jag hade sagt att jag skulle "förgöra" henne?! Hahaha då börja ja fundera hur det stod till i damens huvud. Hon fråga om jag va gangster och påstod att såna som jag var farlig..
Det märktes tydligt att ju längre konversationen pågick desto mer visade onykterheten. Och vettefan om hon åkte på psykos där mitt i allt. Frisk var hon inte, uppenbarligen.
Printarna har jag kvar men ser ingen anledning att lägga ut dom här då det inte har med tråden att göra.. Och skulle jag säga åt alla att skriva pm om det är intressant, ja då lär jag inte få göra annat än att skicka runt bilderna. Men ja, ni små mumintroll här inne kanske är så himla nyfikna så jag får väl göra det då. Är man SÅÅ förbaskat nyfiken på denna konversation så får man skriva PM till mig.