2022-12-22, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Men ditt ljushuvud.

Vi har massvis med katoliker här som växt upp i katolska hem. Inte fan går de runt i grupp och våldtar för de helt okända kvinnor på stan bara för det? Hur ofta har du hört att en kroat, italienare, spanjor, chilenare förgriper sig på helt okända kvinnor på gator och torg i Sverige? Förekomsten av pedofili inom katolska kyrkan är omfattande. Samtidigt, om din tes skulle stämma. Hur förklarar du att en så pass stor del av de som begår överfallsvåldtäkter kommer från Nordafrika?(ENLIGT STATISTIKEN SOM GJORDES)

Är det så svårt att begripa att det BARA grundar sig att:
1. De som gör detta är kriminella lösdrivare som aldrig borde fått vistas här.
2. Att de har bakgrund i islamistiska länder som gör att de har en väldigt snedvriden syn på sekulära kvinnor, och speciellt svenska kvinnor?

Sluta försöka bortförklara sanningen. Du lyckas väldigt dåligt måste jag säga. Det finns en polis som heter Mustafa Panshiri och som själv kommer från just AFGHANISTAN. Han har själv berättat om att många av de ungdomarna har en fullständigt snedvriden bild av kvinnor och deras roll, och hur det resulterat i massvis med överfall på kvinnor i Sverige.
https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/panshiri-om-utrikes-fodda-valdtaktsman

Din tes här är inte glasklar. Känner inte till att Italien skulle vara ett land där sexuella övergrepp skulle vara vanligare än t ex i norden? Däremot är det välkänt och också bevisat att de som utsatts för övergrepp ofta blir förgripare:

https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/crimeandjustice/articles/peoplewhowereabusedaschildrenaremorelikelytobeabus edasanadult/2017-09-27

Sedan har du förstås rätt i att det bara är kriminella som gör kriminella gärningar. Smart sagt.
Citera
2022-12-22, 19:04
Medlem
Finns det någon som fortfarande tror på att han bara är 15 år?
Citera
2022-12-22, 19:12
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Usch, blir tårögd när jag läser om sånt här.

Han är ju bara barnet, kommer troligen behöva hantera detta hemska trauma resten av sitt liv.
Viktigt att svenska samhället sätter in alla tillgänliga resurser för att hjälpa honom komma tillbaka till det vanliga liv han förtjänar!

Jag hoppas du driver, eller så röstar du rött. Dra åt helvete.
Citera
2022-12-22, 19:26
Medlem
Så typ det ända hans föräldrar lyckats förmedla till honom är hur man förökar sig?!
Jag är mest förvånad över att han fortfarande lever….
Citera
2022-12-22, 19:55
Medlem
Mitt hjärta går sönder och jag saknar ord. Jag hoppas innerligt att flickan kan återfå så många förmågor som möjligt med tiden. Läste precis i Expressen att hon ska få experthjälp vilket inger hopp. Jag såg också en bild på henne när hon ler när hon får träffa en hund vilket värmer ❤️ Hoppas hon får en egen assistanshund/terapihund i framtiden.

Det kanske har tagits upp tidigare i tråden, ursäkta i så fall, men det finns ju en namninsamling som man kan skriva på för lagändring. Osäker om man får länka den här men den är lätt att googla.
Senast redigerad av rarecube 2022-12-22 kl. 19:57.
Citera
2022-12-22, 20:24
Bannlyst
är tanken att man ska 'känna sig bättre' ifall hon inte tar självmord som barn men skaffar hund, äter anti-psykotiska piller tills hon blir äldre och istället tar självmord i vuxen ålder?
Citera
2022-12-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogstid
är tanken att man ska 'känna sig bättre' ifall hon inte tar självmord som barn men skaffar hund, äter anti-psykotiska piller tills hon blir äldre och istället tar självmord som vuxen?

Allt som kan få flickan att må bra och att skratta är väl bara bra? Uppenbarligen har hon ett hundintresse och det kan följa med även i vuxen ålder. Många människor har råkat ut för fruktansvärda öden utan att ha tagit självmord eftersom de hittat mening och glädje. Jag ser ljuset och glimten i hennes ögon på de där bilderna och jag tror på att det finns hopp även om hon varit med om det värsta tänkbara. Jag önskar Luna och hennes familj allt gott i framtiden!
Citera
2022-12-22, 20:38
Medlem
Skulle den här galningen få gå lös så blir det seriemördare av honom! Stackars, stackars Luna och hennes familj som råkade ut denna sociopatiska sadist!
Senast redigerad av Havskung 2022-12-22 kl. 20:42.
Citera
2022-12-22, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelposten
Annars så finns det några lediga platser i aphuset efter att några ljushuvuden sköt några apor efter dom rymt…där kan han platsa till en början.
Nej!! Har inte dom stackars överlevande schimpanserna på Furuviksparken lidit nog?!!
Senast redigerad av Havskung 2022-12-22 kl. 20:51.
Citera
2022-12-22, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
Kom igen nu. Det är svält i Somalien så det är väl inte mer än rätt att tycka synd om de somaliska sexualförbrytarna. Nu sjunger vi alla tillsammans "We shall overcome" så känner vi oss säkert mycket bättre och mer positiva till Europas somaliska sexualförbrytare.

Somalien?
Kommer du därifrån?

Fruktansvärt det som hänt Luna.
Våra svenska döttrar har ingen ljus tillvaro att vänta när samhället inte tar ansvar.
Han överföll en vuxen kvinna tidigare och där skulle han ha stoppats, men inte.
Citera
2022-12-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Svårt att känna direkt vrede mot pojken.
Han är lågbegåvad o trots varningssignaler hos vuxna runtomkring gjorde han detta bestialiska o gjorde en flicka fysiskt och intellektuellt funktionshindrad för resten av sitt liv.

Grabbens föräldrar o därmed grabben, skulle aldrig ha varit i Sverige till att börja med.
De som möjliggjorde det, det är de personerna som folk bör rikta sina ilskor mot, de politiker som oåterkalleligt gjorde sverige till ett osäkert, otryggt o direkt fientligt ställe att växa upp i för kommande generationer.

Det är ganska lätt att känna vrede mitt pojken. Jag tror på individuellt ansvar och denna pojke förtjänar inte längre att få leva.
Citera
2022-12-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Svårt att känna direkt vrede mot pojken.
Han är lågbegåvad o trots varningssignaler hos vuxna runtomkring gjorde han detta bestialiska o gjorde en flicka fysiskt och intellektuellt funktionshindrad för resten av sitt liv.

Grabbens föräldrar o därmed grabben, skulle aldrig ha varit i Sverige till att börja med.
De som möjliggjorde det, det är de personerna som folk bör rikta sina ilskor mot, de politiker som oåterkalleligt gjorde sverige till ett osäkert, otryggt o direkt fientligt ställe att växa upp i för kommande generationer.
Det är väl just precis det resonemanget som genomsyrar den svenska politiken och det svenska samhället.
Det är alltid någon annans fel och du behöver själv inte ta ansvar för dina handlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in