Citat:
Ursprungligen postat av
StormuftinMagda
Individerna som har gjort det möjligt för negerns vistelse i Sverige borde strypas, ja även deras anhöriga höhöhöh.
Jag har aldrig förstått vad det hjälper med ett så vulgärt och vidrigt språkbruk. Som om det skulle få någon att överväga att hålla med personer som beter sig så.
Tänk om du har någon anhörig som begår brott eller som fattat beslut inom yrket, som fått negativa konsekvenser för andra människor. Ska vi straffa dig då också?
Jag förstår att folk blir upprörda och det är heller inget som jag är förskonad ifrån och jag förstår också att folk skriver i affekt vilket ibland kan bli väldigt hårt men, man måste väl ändå kunna inse hur det uppfattas när man skriver sådär.
Ja. Individerna som är direkt eller indirekt ansvariga för att en liten flickas liv är slaget i spillror samt som sett till att vi har så ofattbart många mordoffer, våldtäktsoffer, offer som blivit förnedringsrånade med mycket mera som inte hade råkat illa ut om det inte vore för den här ansvarslösa politiken och det slapphänta hanterandet, dessa bör såklart ställas till svars och behöva ta konsekvenserna av sitt agerande.
Du ger dock alla dessa radikala vänstermänniskor vatten på sin kvarn när du skriver på ett sätt som de sedan kan visa på för att säga att alla som inte vill ha massinvandring och som vill se en förändring är grova rasister.
Fan tänk efter lite. Eller är du en sådan där vänsterextremist som skriver rasistiska inlägg på nätet just för att få alla kritiker att se dåliga ut?
Det har ju framkommit tidigare att vänstermänniskor låtsas vara något annat på nätet och skriver grova rasistiska saker bara för att framställa meningsmotståndare som empatistörda rasister.