Citat:
Ursprungligen postat av
hivnegativ
Somalier är negrer från afrikas djungel, med viss inblandning av araber och med högfrekvent inavel.
Allt det är starka faktorer för låg IQ, dålig impulskontroll och svårigheter att se konsekvenserna av sina handlingar.
Finns massor av dem i landet och de väller in allt snabbare samtidigt som de förökar sig som flugor, det senaste som ett resultat av mitt andra stycke kombinerat med den typ av sexuellt beteende som drabbade den stackars 9-åriga flickan.
(En förutsättning på det förra svaret, till dig)
Kan tillägga att jag inte kunde ringa henne utan var tvungen att låta en annan kvinna ringa upp ifall hennes mans bror skulle svara, annars hade hon blivit misshandlad av honom. Då handlade det om att jag av lärarna fått i uppgift att ge henne studievägledning.
Rätt bizarre situation när inte en vuxen kvinna får tala med andra vuxna människor.
Dessa somaliska kvinnor är värre behandlade än kor i deras hemländer.
Jo somaliska herdar borrar ett hål i de levande korna och dricker av, sedan proppar dom igen hålet, rätt så makabert.
Könsstympning utförs primitivt och med konsekvenser som gör att deras sexliv tas ifrån dem.
Titt som tätt sys de ihop för att kortvarigt kännas mer trånga, det sker även här i Sverige ibland somalier.
Så dessa män och pojkar som föds i dessa förhållanden ser inte andra flickor och barn med respekt utan något att avreagera sig på.