2022-12-08, 13:08
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vad är skillnaden? Tror ni på allvar att ni kommer hitta en 20-25åring när ni är 50+ eller?

Minns själv hur en 40åring limmade på en som 20åring. Dessa män lider allt som oftast av ålderskriser.

Dessutom är den genomsnittliga åldern för förstföderskor i Sverige 28 år.

Ja. En 20 åring är lättare att ragga upp än en 30 åring. Kan du ragga kvinnor så spelar det ingen roll om hon är 15 eller 75.
Citera
2022-12-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja. En 20 åring är lättare att ragga upp än en 30 åring. Kan du ragga kvinnor så spelar det ingen roll om hon är 15 eller 75.

Verkar inte vara många som kan ragga då.
Citera
2022-12-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Varför ens gå så långt? Kvinnor behöver bara sitta still på Tinder och få 100+ matchningar omedelbart. Det såg vi i inceldokumentären i experimentet.
Fast männen online tror att sex är på deras villkor.

Det är det inte. De får skriva att de söker sex så att jag slipper dem för jag ämnar endast ha någon form av sexuell kontakt när jag vill.

Jag gillar fina killar. Inte sådana som tror att jag ska ställa upp. Dessutom pratar jag aldrig med särskilt snygga män och förväntar mig lite ansträngning. Går jag ut på krogen och kanske känner lust och attraktion, är det på mina villkor.

Jag tänder inte på män som spammar alla och tror att en matchning eller ett svar innebär att de är hingstar och att jag ska fjäska för dem för att tre andra svarar på deras spam.

Matchningar och meddelanden från män online är skräppost .
Citera
2022-12-08, 13:14
Medlem
Citat:
Varför raggar de på mig då?

Går jag igenom mina likes sitter det en del 18-19 åringar också

Självklart ljuger män när de påstår att det är så hett. De raggar på oss äldre för att det inte fungerar så bra på de yngre. De inbillar sig att vi är desperata. Kolla hur män 23-28 uppträder så fattar man ju att deras utbud är minimalt.
Citera
2022-12-08, 13:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Verkar inte vara många som kan ragga då.

Jaså? Du kan ju bara gå till dig själv, var du lika naiv som 20 åring som 30 åring? Faller du för smicker som du gjorde då?

Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Varför raggar de på mig då?

Går jag igenom mina likes sitter det en del 18-19 åringar också

Självklart ljuger män när de påstår att det är så hett. De raggar på oss äldre för att det inte fungerar så bra på de yngre. De inbillar sig att vi är desperata. Kolla hur män 23-28 uppträder så fattar man ju att deras utbud är minimalt.

Vet inte riktigt vad du svarar på. Simpsen håller sig alltid till andrahandssortering, dom vet att det är deras enda chans. Du förstår att det till 100% bara är simps som försöker fjäska sin väg till fitta?

Dessutom pratade vi om att bilda par. Ska man bara knulla så varför inte ta en 44 åring som kastar sig på dig även om hon är högst medioker. Sen finns ju hela MILF grejen och dom som har en fetish för tanter men igen det handlar bara om sex.
Citera
2022-12-08, 13:32
Medlem
Citat:
Jaså? Du kan ju bara gå till dig själv, var du lika naiv som 20 åring som 30 åring? Faller du för smicker som du gjorde då?

Vet inte riktigt vad du svarar på. Simpsen håller sig alltid till andrahandssortering, dom vet att det är deras enda chans. Du förstår att det till 100% bara är simps som försöker fjäska sin väg till fitta?

Dessutom pratade vi om att bilda par. Ska man bara knulla så varför inte ta en 44 åring som kastar sig på dig även om hon är högst medioker. Sen finns ju hela MILF grejen och dom som har en fetish för tanter men igen det handlar bara om sex.
Haha, det är jag som smörjer dem mer än tvärtom. De tror att jag är desperat tills jag dumpat dem eftersom de inte tror på att mina gränser är på riktigt när de trots allt inte brukar få särskilt många kvinnor och sannolikt har låg erfarenhet av det du säger, det är lättare att dribbla runt på en 20-åring än en kvinna efter 30.

Ja, antagligen en hel del som har det som fetisch men du... där innebär det mer sannolikt att de stannar om de ser andra sidor jag själv inte satsar på dem så mycket.

Killarna är knappast några skönheter och jag är inte mer medioker än vad de själva är. Tror fan inte förra snubben vågade ta ordentliga kort av just det skälet. Men jag vet att jag har åldrats och även att jag inte är fotomodell. Jag måste få möjlighet att snabbt sortera bort någon om den ser för ung ut (mellan 22-28 kan utseendet variera enormt mellan killar som är lika gamla). Men jag tror inte att han ville hamna i bortsorteringen så lät honom hållas.

Du pratar väldigt mycket som om du vore en atletisk, grekisk gud med fagert ansikte, maskulina linjer. Jag tror dock inte att det stämmer.
Citera
2022-12-08, 14:01
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Haha, det är jag som smörjer dem mer än tvärtom. De tror att jag är desperat tills jag dumpat dem eftersom de inte tror på att mina gränser är på riktigt när de trots allt inte brukar få särskilt många kvinnor och sannolikt har låg erfarenhet av det du säger, det är lättare att dribbla runt på en 20-åring än en kvinna efter 30.

Ja, antagligen en hel del som har det som fetisch men du... där innebär det mer sannolikt att de stannar om de ser andra sidor jag själv inte satsar på dem så mycket.

Killarna är knappast några skönheter och jag är inte mer medioker än vad de själva är. Tror fan inte förra snubben vågade ta ordentliga kort av just det skälet. Men jag vet att jag har åldrats och även att jag inte är fotomodell. Jag måste få möjlighet att snabbt sortera bort någon om den ser för ung ut (mellan 22-28 kan utseendet variera enormt mellan killar som är lika gamla). Men jag tror inte att han ville hamna i bortsorteringen så lät honom hållas.

Du pratar väldigt mycket som om du vore en atletisk, grekisk gud med fagert ansikte, maskulina linjer. Jag tror dock inte att det stämmer.

Jaha ja. Nu vet jag fortfarande inte vad du pratar om för män och om vi pratar om enbart sex eller barn och giftermål och hela köret men jag tror du med förstår att en man som vill bilda familj väljer inte en 42 åring över en 22 åring och inte heller en 30 åring över en 20 åring men har man inga val så slänger man sig över allt som kommer i ens väg. Män som inte har något game vid 35 kommer ju aldrig få det heller vilket är varför man läser om losers som suttit på Tinder i 5 år utan att ens få en dejt, dom fattar liksom inte hur det går till. Alla får väl sortera bort precis hur hårt dom vill, vet inte varför du tror att det skulle störa mig utan jag sållade själv stenhårt och har aldrig haft Tinder så hela köttmarknaden på nätet lämnar mig tämligen oberörd.

Ja vi är inte så många i världen som är perfekta tior. Är lugnt, er normies avundsjuka har jag sedan länge vant mig vid.
Citera
2022-12-08, 14:08
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage3000
Jag har på sistone börjat inse folk från olika länder som har varit inne i dejting världen förstått hur olika åldersgrupper ser ut på kvinnorna. Nu pratar vi om singeltjejer som passerat 30 år och är fortfarande utan barn men är fortfarande på dessa dejting appar, träffar killar mer än vad en kille får träffa en kvinna på ett hel år men ändå är de singlar.

Kan ni inte börja förstå varför denna tjej som har passerat 30 år har ingen barn och fortfarande singel? I en frisk mans hjärna måste det väl ringa klockor. Jag kan tala om för dig du är ingen speciell i hennes ögon, det var bara din tur ni sågs på första dejten eller andra dejten. Dessa tjejer är emotionell och mentalt ostabila, de bokstavligen cock blockar sig själva, skyller på det är bara killarnas fel, hon har inte träffat den rätta etc.. men i själva verket är det hon som är och kommer aldrig vara redo för något.

Det ska vara red flag så fort ni ser en tjej över 30 år singel, barnlös och dejtar från höger till vänster och gjort det i flera år. Men fortfarande är ensam.

Släpp era ego om att motbevisa henne eller andra som mig, för det här är verkligheten. En emotionell frisk tjej med stabilt liv och som gärna vill ha ett hälsosamt förhållande och framtid väntar inte till 30 år åtminstone inte utan barn, åtminstone inte en som funnits på tinder i 5-10 år och söker sig ett ”seriöst förhållande”.

Det finns förstås undantag, men nu pratar vi om en stor majoritet av dagens tjejer över 30 år.

Hur känner du kring att man kan komma till insikt och förändra sitt beteende till det bättre?
Citera
2022-12-08, 14:14
Medlem
styckets avatar
Citat:
Fast männen online tror att sex är på deras villkor.

Det är det inte. De får skriva att de söker sex så att jag slipper dem för jag ämnar endast ha någon form av sexuell kontakt när jag vill.

Jag gillar fina killar. Inte sådana som tror att jag ska ställa upp. Dessutom pratar jag aldrig med särskilt snygga män och förväntar mig lite ansträngning. Går jag ut på krogen och kanske känner lust och attraktion, är det på mina villkor.

Jag tänder inte på män som spammar alla och tror att en matchning eller ett svar innebär att de är hingstar och att jag ska fjäska för dem för att tre andra svarar på deras spam.

Matchningar och meddelanden från män online är skräppost .

Vill man ha en bra man måste man själv leva upp till den höga standarden. Nu är du singel, eller hur?
Citera
2022-12-08, 14:40
Medlem
Citat:
Män idag är extremt konstiga och jämför jag med hur de var förr är dagens män avvikande .

Internet är mycket skadligt för män och när de växer upp bakom skärmen blir de totalt förstörda. De har väl något förhållande eftersom kvinnor alltid anpassats efter dem men jag tror att få män som finns online, kommer klara av relationer för de uppträder på vis man kanske har sex med någon med långa mellanrum. Normalt underpresterar de sexuellt också eftersom de saknar det där extra. Sex för dem är något mekaniskt de lärt sig på nätet eftersom kvinnor vill ha dem.

De klagar på oss?
Min kropp är inom kort i form som när jag var tonåring. Även om många spänner på sig, orkar de inte i längden att ta hand om dem själva när hormonerna dalar. Det är få män som är i form. Jag är säker på att jag ganska lätt skulle kunna söka upp en snygg karl på krogen och fortfarande få hem honom.

Så vem bryr sig vad de påstår på nätet när verkligheten väntar dem och den lät bli sådär ensam som den påstår att det är för oss kvinnor. Skillnaden är att vi väljer bort dem, när de inte håller måttet.

Duger de bara för sex ibland behöver man knappast lägga tiden på dem hela tiden och absolut inte leva med dem.

👍
Citera
2022-12-08, 15:20
Medlem
Citat:
Jaha ja. Nu vet jag fortfarande inte vad du pratar om för män och om vi pratar om enbart sex eller barn och giftermål och hela köret men jag tror du med förstår att en man som vill bilda familj väljer inte en 42 åring över en 22 åring och inte heller en 30 åring över en 20 åring men har man inga val så slänger man sig över allt som kommer i ens väg. Män som inte har något game vid 35 kommer ju aldrig få det heller vilket är varför man läser om losers som suttit på Tinder i 5 år utan att ens få en dejt, dom fattar liksom inte hur det går till. Alla får väl sortera bort precis hur hårt dom vill, vet inte varför du tror att det skulle störa mig utan jag sållade själv stenhårt och har aldrig haft Tinder så hela köttmarknaden på nätet lämnar mig tämligen oberörd.

Ja vi är inte så många i världen som är perfekta tior. Är lugnt, er normies avundsjuka har jag sedan länge vant mig vid.
Ja, ändå är världen full av Nisse 23 år sitter och spammar det motsatta könet med skräppost och även bra mycket äldre kvinnor, för att han faktiskt inte kan välja utan måste skicka skräpposten till varenda en av det motsatta könet för att kanske få tur någonstans.

Man har inte game om man kör spam. Man saknar en marknad. Och bara för att ni får ligga enstaka tillfällen somnar ni de flesta kvällar ofrivilligt ensamma och den enda ni får som försöker leva med er är som regel svårt psykiskt dåliga.

Majoriteten av er män uppträder patetiskt. Jag hade garvat ihjäl mig som ung om jag vetat vad jag vet idag om de flesta av er. Cringe hur ni försöker överallt.
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Vill man ha en bra man måste man själv leva upp till den höga standarden. Nu är du singel, eller hur?
Jag anser att ni ska skippa skitsnacket om att det inte finns kvinnor som valt att vara singlar.

Jag har dumpat männen fortlöpande här i många år då mina dealbreakers är hur de skriver liksom sexuell respekt efter min standard.

Eftersom männen inte nått nivån för att vi ska gå vidare, kan vi inte ens diskutera huruvida jag själv lever upp till en högre standard eftersom de inte förtjänade den eller att jag skulle stanna med dem.

Jag håller en mycket hög standard som partner ja. Jag tar hand om min partner, ser alltid så att han mår bra, vill lösa alla problem, är hängiven, trogen, kärleksfull och den mest omhändertagna du kan tänka dig när du behöver en människas stöd i livet

Men, visar du en låg standard, då kan jag garanterar dig att jag kommer såra dig hårdare än vad du har möjlighet att göra med mig. Bäst vore att inte försöka.

Om jag inte vore av högre standard skulle inte mina ex hamnat med lägre. Ni får vad ni förtjänar ibland.

Förresten, om jag raggat som majoriteten av er män, hade jag varit gift inom kort. Innan ni går på min singelstarus ska ni komma ihåg att antalet män velat bilda familj med mig u der mitt liv. Äktenskap har också ett par gånger funnits intresse för gällande mig. Hur många kvinnor är det ni själva har haft som varit intresserad av verkligt varaktiga relationer med barn och ring? Kom också ihåg att det är ni som säger att män är svårare på den fronten. Det tror jag faktiskt

För ni kör med att män bara vill ligga när kvinnor inte vill något alls med er. Ni klarar dessutom inte av möjligheten att kvinnor dumpar män när de inte presterar. För duger ni bara tt ligga med, då har ni höjt kraven enormt på hur ni presterar i sängen. Kom tillbaka när ni har något att säga som berör verkligheten.
Senast redigerad av SkrivSuddan 2022-12-08 kl. 15:26.
Citera
2022-12-08, 15:30
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
De har blivit pumpade och dumpade tills oxytocinet lämnat kroppen. Sedan blir de leftover women som ej kan bonda till män som kunde vart bra partners och de männen är inte längre intresserade för något seriöst med just dem.. eller så trättar de en simp som ej får ligga sedan efter de fått henne befruktad..

ref:
https://scholarsarchive.byu.edu/cgi/...37&context=etd
https://ifstudies.org/blog/counterin...ital-stability
https://youtu.be/O_kUz-6moW0
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2022-12-08 kl. 16:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in