Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Jaha ja.

Nu vet jag fortfarande inte vad du pratar om för män och om vi pratar om enbart sex eller barn och giftermål och hela köret men jag tror du med förstår att en man som vill bilda familj väljer inte en 42 åring över en 22 åring och inte heller en 30 åring över en 20 åring men har man inga val så slänger man sig över allt som kommer i ens väg. Män som inte har något game vid 35 kommer ju aldrig få det heller vilket är varför man läser om losers som suttit på Tinder i 5 år utan att ens få en dejt, dom fattar liksom inte hur det går till. Alla får väl sortera bort precis hur hårt dom vill, vet inte varför du tror att det skulle störa mig utan jag sållade själv stenhårt och har aldrig haft Tinder så hela köttmarknaden på nätet lämnar mig tämligen oberörd.
Ja vi är inte så många i världen som är perfekta tior. Är lugnt, er normies avundsjuka har jag sedan länge vant mig vid.

Ja, ändå är världen full av Nisse 23 år sitter och spammar det motsatta könet med skräppost och även bra mycket äldre kvinnor, för att han faktiskt inte kan
välja utan måste skicka skräpposten till varenda en av det motsatta könet för att kanske få tur någonstans.
Man har inte game om man kör spam. Man saknar en marknad. Och bara för att ni får ligga enstaka tillfällen somnar ni de flesta kvällar ofrivilligt ensamma och den enda ni får som försöker leva med er är som regel svårt psykiskt dåliga.
Majoriteten av er män uppträder patetiskt. Jag hade garvat ihjäl mig som ung om jag vetat vad jag vet idag om de flesta av er. Cringe hur ni försöker överallt.
Citat:
Ursprungligen postat av
stycket
Vill man ha en bra man måste man själv leva upp till den höga standarden. Nu är du singel, eller hur?
Jag anser att ni ska skippa skitsnacket om att det inte finns kvinnor som
valt att vara singlar.
Jag har dumpat männen fortlöpande här i många år då mina dealbreakers är hur de skriver liksom sexuell respekt efter min standard.
Eftersom
männen inte nått nivån för att vi ska gå vidare, kan vi inte ens diskutera huruvida jag själv lever upp till en högre standard eftersom de inte
förtjänade den eller att jag skulle stanna med dem.
Jag håller en mycket hög standard som partner ja. Jag tar hand om min partner, ser alltid så att han mår bra, vill lösa alla problem, är hängiven, trogen, kärleksfull och den mest omhändertagna du kan tänka dig när du behöver en människas stöd i livet
Men, visar du en låg standard, då kan jag garanterar dig att jag kommer såra dig hårdare än vad du har möjlighet att göra med mig. Bäst vore att inte försöka.
Om jag inte vore av högre standard skulle inte mina ex hamnat med lägre. Ni får vad ni förtjänar ibland.
Förresten, om jag raggat som majoriteten av er män, hade jag varit gift inom kort. Innan ni går på min singelstarus ska ni komma ihåg att antalet män velat bilda familj med mig u der mitt liv. Äktenskap har också ett par gånger funnits intresse för gällande mig. Hur många kvinnor är det ni själva har haft som varit intresserad av verkligt varaktiga relationer med barn och ring? Kom också ihåg att det är ni som säger att män är
svårare på den fronten. Det tror jag faktiskt
För ni kör med att män bara vill ligga när kvinnor inte vill något alls med er. Ni klarar dessutom inte av möjligheten att kvinnor dumpar män när de inte presterar. För duger ni bara tt ligga med, då har ni höjt kraven enormt på hur ni presterar i sängen. Kom tillbaka när ni har något att säga som berör verkligheten.