2022-12-08, 15:39
Medlem
Smarta män skiter i kvinnor när männen själva är yngre, sen när man kommit upp lite i klass då går man efter de yngre kvinnorna.
Citera
2022-12-08, 16:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Ja, ändå är världen full av Nisse 23 år sitter och spammar det motsatta könet med skräppost och även bra mycket äldre kvinnor, för att han faktiskt inte kan välja utan måste skicka skräpposten till varenda en av det motsatta könet för att kanske få tur någonstans.

Man har inte game om man kör spam. Man saknar en marknad. Och bara för att ni får ligga enstaka tillfällen somnar ni de flesta kvällar ofrivilligt ensamma och den enda ni får som försöker leva med er är som regel svårt psykiskt dåliga.

Majoriteten av er män uppträder patetiskt. Jag hade garvat ihjäl mig som ung om jag vetat vad jag vet idag om de flesta av er. Cringe hur ni försöker överallt.

Eller för att han är kåt. Young, dumb and full of cum. Jag vet faktiskt inte hur bra spam fungerar jag har som sagt aldrig varit på Tinder eller något sådant men är det nu så att det funkar för snubbarna och det mest är ett nummerspel för att fixa lite enkel fitta och ni är ju så otroligt enkla 2022 att jag antar att det fungerar om dom fortsätter eller så är det aspiga snubben som jag beskrev innan som testat Tinder i 5 år utan att få till en dejt men ändå är där och förväntar sig ett annat resultat av någon anledning.

Bahaha nu kom den grandiosa babbelmajan igång igen. För det första då så tycker jag hela konversationen blir rätt barnslig ärligt talat för jag tror jag var typ 23 när jag slutade vara mallig över att få knulla men du är så stolt över det fortfarande att jag undrar om tant förlorade oskulden för 3 år sen eller vad det är med dig. Jag skulle kunna knulla 5 kvinnor varje dag hela året om det nu skulle finnas någon mening med det. Den moderna kvinnan är ju enormt lättfotad så du får liksom komma tillbaka till verkligheten. Du är som sagt omringad av värdelösa simps och incels så du är inte riktigt ens relevant för det livet dom flesta lever. Den gemensamma nämnaren för alla dessa enorma losers är du.

Du har aldrig haft något chans på mig så smickra inte dig själv med "ni försöker". Horor brukar prata sådär.
Citera
2022-12-08, 16:50
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ja, ändå är världen full av Nisse 23 år sitter och spammar det motsatta könet med skräppost och även bra mycket äldre kvinnor, för att han faktiskt inte kan välja utan måste skicka skräpposten till varenda en av det motsatta könet för att kanske få tur någonstans.

Man har inte game om man kör spam. Man saknar en marknad. Och bara för att ni får ligga enstaka tillfällen somnar ni de flesta kvällar ofrivilligt ensamma och den enda ni får som försöker leva med er är som regel svårt psykiskt dåliga.

Majoriteten av er män uppträder patetiskt. Jag hade garvat ihjäl mig som ung om jag vetat vad jag vet idag om de flesta av er. Cringe hur ni försöker överallt.

Jag anser att ni ska skippa skitsnacket om att det inte finns kvinnor som valt att vara singlar.

Jag har dumpat männen fortlöpande här i många år då mina dealbreakers är hur de skriver liksom sexuell respekt efter min standard.

Eftersom männen inte nått nivån för att vi ska gå vidare, kan vi inte ens diskutera huruvida jag själv lever upp till en högre standard eftersom de inte förtjänade den eller att jag skulle stanna med dem.

Jag håller en mycket hög standard som partner ja. Jag tar hand om min partner, ser alltid så att han mår bra, vill lösa alla problem, är hängiven, trogen, kärleksfull och den mest omhändertagna du kan tänka dig när du behöver en människas stöd i livet

Men, visar du en låg standard, då kan jag garanterar dig att jag kommer såra dig hårdare än vad du har möjlighet att göra med mig. Bäst vore att inte försöka.

Om jag inte vore av högre standard skulle inte mina ex hamnat med lägre. Ni får vad ni förtjänar ibland.

Förresten, om jag raggat som majoriteten av er män, hade jag varit gift inom kort. Innan ni går på min singelstarus ska ni komma ihåg att antalet män velat bilda familj med mig u der mitt liv. Äktenskap har också ett par gånger funnits intresse för gällande mig. Hur många kvinnor är det ni själva har haft som varit intresserad av verkligt varaktiga relationer med barn och ring? Kom också ihåg att det är ni som säger att män är svårare på den fronten. Det tror jag faktiskt

För ni kör med att män bara vill ligga när kvinnor inte vill något alls med er. Ni klarar dessutom inte av möjligheten att kvinnor dumpar män när de inte presterar. För duger ni bara tt ligga med, då har ni höjt kraven enormt på hur ni presterar i sängen. Kom tillbaka när ni har något att säga som berör verkligheten.

Skillnad på att vilja leva celibat eller bara inte finna en man bra nog. Då kan det bero på att man inte attraherar dessa bra män. För de finns.
Citera
2022-12-08, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Eller för att han är kåt. Young, dumb and full of cum. Jag vet faktiskt inte hur bra spam fungerar jag har som sagt aldrig varit på Tinder eller något sådant men är det nu så att det funkar för snubbarna och det mest är ett nummerspel för att fixa lite enkel fitta och ni är ju så otroligt enkla 2022 att jag antar att det fungerar om dom fortsätter eller så är det aspiga snubben som jag beskrev innan som testat Tinder i 5 år utan att få till en dejt men ändå är där och förväntar sig ett annat resultat av någon anledning.

Bahaha nu kom den grandiosa babbelmajan igång igen. För det första då så tycker jag hela konversationen blir rätt barnslig ärligt talat för jag tror jag var typ 23 när jag slutade vara mallig över att få knulla men du är så stolt över det fortfarande att jag undrar om tant förlorade oskulden för 3 år sen eller vad det är med dig. Jag skulle kunna knulla 5 kvinnor varje dag hela året om det nu skulle finnas någon mening med det. Den moderna kvinnan är ju enormt lättfotad så du får liksom komma tillbaka till verkligheten. Du är som sagt omringad av värdelösa simps och incels så du är inte riktigt ens relevant för det livet dom flesta lever. Den gemensamma nämnaren för alla dessa enorma losers är du.

Du har aldrig haft något chans på mig så smickra inte dig själv med "ni försöker". Horor brukar prata sådär.
Nej, det jag menar är att man vet att det är flera förståndshandikappade yngre som kanske faller för det och enstaka äldre vrak. Men det är inte särskilt speciellt och jag uppfattar ingenting med en karl märkvärdigt först när han gör sig sådan. Det är ovidkommande. Man kan utgå från att han är sexuellt intresserad, han och alla andra som försöker få till det. Man är inte jätteskärpt annars

Du behöver dessutom inte håna män med Asperger för att de finns bland alla andra i diagnoshavet på nätet. Faktum är att flertalet av de som man pratar med vibbar Aspergers när det inte är en lägre begåvning eller personlighetsstörningar det rör sig om. Klart att även killar med autism vill ha någon och det är inte något att skratta åt att det finns män som försöker utan bra resultat (när de inte uppträder illa dvs).

Jag har inte träffat någon på ett år. Det var två år sedan dejtandet innan. Att exet slank in där mellan spelar inte särskilt stor roll. Så nej du, jag skryter inte utan pratar fakta. Ni är inte bra nog att ligga med.

Du hade aldrig haft en chans på mig. Du tror väl inte på fullt allvar att någon vill ha dig? Dagens skämt.
Citera
2022-12-08, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Skillnad på att vilja leva celibat eller bara inte finna en man bra nog. Då kan det bero på att man inte attraherar dessa bra män. För de finns.
Återigen Einstein har jag haft oerhört många alternativ. Du behöver inte ens gagga. Jag väljer om jag har sex eller inte.

Som sagt är det en dealbreaker hur man skriver och jag dumpar män efter deras beteenden digitalt och i skrift.

Jag har aldrig sagt att jag inte kunnat få bra män.

Jag attraherar män, och har alltid gjort. Men ni män attraherar inte mig sexuellt och jag vill inte våldta mig själv i relation med någon jag inte finner sexuellt attraktiv eller med någon som dödar min lust. Beteendet efter att ha haft sex är extremt betydelsefullt rörande huruvida jag kommer dumpa dig eller inte. Jag väljer att dumpa eftersom min ribba är hög när karln går och tror att vi har det bra och han behöver inte göra så mycket mer. De flesta har reagerat med chock och förvåning när jag sagt byebye idiot, till dem.

Kan du ge upp? Problemet är inte min marknad och nej, majoriteten online och på dejtingsidor är inte bra män.
Citera
2022-12-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vad är skillnaden? Tror ni på allvar att ni kommer hitta en 20-25åring när ni är 50+ eller?

Minns själv hur en 40åring limmade på en som 20åring. Dessa män lider allt som oftast av ålderskriser.

Dessutom är den genomsnittliga åldern för förstföderskor i Sverige 28 år.

Man ska låta 20 plus människor para sig och skaffa familj. Det är bra äckligt när äldre kärringar eller gubbar suktar efter 20 plus människor. Har man missat chansen att skaffa familj efter 30 så har man missat det.
Citera
2022-12-08, 18:05
Medlem
styckets avatar
Citat:
Återigen Einstein har jag haft oerhört många alternativ. Du behöver inte ens gagga. Jag väljer om jag har sex eller inte.

Som sagt är det en dealbreaker hur man skriver och jag dumpar män efter deras beteenden digitalt och i skrift.

Jag har aldrig sagt att jag inte kunnat få bra män.

Jag attraherar män, och har alltid gjort. Men ni män attraherar inte mig sexuellt och jag vill inte våldta mig själv i relation med någon jag inte finner sexuellt attraktiv eller med någon som dödar min lust.

Kan du ge upp? Problemet är inte min marknad och nej, majoriteten online och på dejtingsidor är inte bra män.

Om du ej hittat en man du är attraherad av som vill ha dig så ser jag det som att du ej funnit en så kallad "bra man".

Att du hittat män som vill ha dig men du ej finner är attraktiv fattar jag.

Men som sagt, då kanske det beror på att du är tillräckligt attraktiv (håller en tillräckligt hög standard) för att attrahera de mest attraktiva männen.
Citera
2022-12-08, 18:06
Medlem
Snabbalirarens avatar
För att dom är slitna madrasser? Bittra kärringar som tror att livet kretsar kring dom
Citera
2022-12-08, 18:20
Medlem
zombie-nations avatar
Min far skiljde sig när han var 50. Han gifte om sig med en som var 50. De levde lyckliga i 30 år.

Men det var visst fel. Han borde gift sig med hennes 20-åriga dotter.

ELLER!!!
Citera
2022-12-08, 18:22
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej, det jag menar är att man vet att det är flera förståndshandikappade yngre som kanske faller för det och enstaka äldre vrak. Men det är inte särskilt speciellt och jag uppfattar ingenting med en karl märkvärdigt först när han gör sig sådan. Det är ovidkommande. Man kan utgå från att han är sexuellt intresserad, han och alla andra som försöker få till det. Man är inte jätteskärpt annars

Du behöver dessutom inte håna män med Asperger för att de finns bland alla andra i diagnoshavet på nätet. Faktum är att flertalet av de som man pratar med vibbar Aspergers när det inte är en lägre begåvning eller personlighetsstörningar det rör sig om. Klart att även killar med autism vill ha någon och det är inte något att skratta åt att det finns män som försöker utan bra resultat (när de inte uppträder illa dvs).

Jag har inte träffat någon på ett år. Det var två år sedan dejtandet innan. Att exet slank in där mellan spelar inte särskilt stor roll. Så nej du, jag skryter inte utan pratar fakta. Ni är inte bra nog att ligga med.

Du hade aldrig haft en chans på mig. Du tror väl inte på fullt allvar att någon vill ha dig? Dagens skämt.

Hånar alla som beter sig dom idioter givetvis men ja ni diagnosbarn bör hålla ihop för vår andras trevnad. Man ska inte göra samma sak om och om igen så vet inte om direkt förstod andemeningen heller.

Har inte legat med en svenska på 10 år så dom som sållat bort sig själva är ni. Kom tillbaka och snacka lilla gumman när du inte tvångsmässigt letar efter en man längre och när inte allt handlar om kuk och ragg. Du är ju absurt enkelspårig och tydlig nämligen. Slampor som dig lägrar man inom timmar, sluta nu låtsas det är ingen som är intresserad av tant och hennes torra fitta. Du får ta dit skryt inför simpsen som tror dig. Jag är i min prime du är +10 år past din prime. Det är verkligheten. Det är otroligt mycket enklare för mig att hitta en bra fru än det är för dig att hitta en bra man. Så att du är knullbar för simpsen imponerar inte på någon annan än dig själv försök nu förstå det en gång för alla babbelmajan.
Citera
2022-12-08, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Om du ej hittat en man du är attraherad av som vill ha dig så ser jag det som att du ej funnit en så kallad "bra man".

Att du hittat män som vill ha dig men du ej finner är attraktiv fattar jag.

Men som sagt, då kanske det beror på att du är tillräckligt attraktiv (håller en tillräckligt hög standard) för att attrahera de mest attraktiva männen.
Jag har alltid kunnat få 8-10 r men jag är äldre och männen har dalat rätt ordentligt. Jag tror de snyggaste männen är stulna från marknaden vid min ålder. Det förstår jag.

Jag tycker inte heller att mitt utseende ska ifrågasättas pga min ålder. Det var åtminstone exakt nu en snubbe frågade om jag skulle kunna tänka mig en mer lättsam relation.

Men jag är inte särskilt intresserad när jag inte ens känner karln. Det är knappast något som drar. Sedan finns det ju mycket snyggare även om han såg helt okej ut.
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hånar alla som beter sig dom idioter givetvis men ja ni diagnosbarn bör hålla ihop för vår andras trevnad. Man ska inte göra samma sak om och om igen så vet inte om direkt förstod andemeningen heller.

Har inte legat med en svenska på 10 år så dom som sållat bort sig själva är ni. Kom tillbaka och snacka lilla gumman när du inte tvångsmässigt letar efter en man längre och när inte allt handlar om kuk och ragg. Du är ju absurt enkelspårig och tydlig nämligen. Slampor som dig lägrar man inom timmar, sluta nu låtsas det är ingen som är intresserad av tant och hennes torra fitta. Du får ta dit skryt inför simpsen som tror dig. Jag är i min prime du är +10 år past din prime. Det är verkligheten. Det är otroligt mycket enklare för mig att hitta en bra fru än det är för dig att hitta en bra man. Så att du är knullbar för simpsen imponerar inte på någon annan än dig själv försök nu förstå det en gång för alla babbelmajan.
Sållat bort sig själva? Surt sa räven om rönnbären... Igen.

Jag har inte letat. Jag gillade snubben jag skrev med sist trots att han helt väck. Dvs, gillade för en mindre seriös relation då han inte var pojkväns material och dessutom alltför ung förövrigt för att det skulle fungera.
Jag har iallafall börjat gå igenom listan med de som linear på Facebook och gjort några matchningar. Brukar skita i det.

Det kommer åtminstone tillbaka en del av dem. Män som dejtar mig förr och haft relationer med mig. Jag tror inte på att man ska gå tillbaka till ex såvida det inte är en speciell sak man vill att det ska funka för och alla jag träffat hittills är nu, ute ur bilden. Jag tror få kvinnor sökt upp dig igen eller blir glada när du dyker upp på dejtingsidor.

Jag känner att du är väldigt hotad av min självkänsla som kvinna och att du har svårt att hantera situationen med att det finns kvinnor som väljer bort män likt dig.

Givetvis om jag inte anser att någon är den där extra, speciella som jag vill leva med, är det av betydelse att jag kan välja ut någon för sex, närhet och slösa lite kärlek på. Du är bara dum om du påstår att det inte är värt något.
Citera
2022-12-08, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Smarta män skiter i kvinnor när männen själva är yngre, sen när man kommit upp lite i klass då går man efter de yngre kvinnorna.
Fast kvinnor kommer inte att vilja ha dem när de är mycket äldre

Det normala är att folk träffar jämnåriga och ni missar att få män kommer stiga så mycket som de tror. Särskilt inte i ett samhälle där kvinnor har högre utbildningar än vad män har i större utsträckning.

Korkade män skiter i kvinnor när de är unga och vaknar en dag flintskalliga och ensamma utan barn eller kvinna som bryr sig om dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in