2025-02-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Skitsnack. Svenska män med heder.

Hade han velat ha en massa barn hade han kunnat börja med aveln för längesen eller som TS säger valt en yngre kvinna.
Sanningen är nog närmare den att viljan att skaffa barn varit obefintlig.

Som sagt, med den attityden kommer du inte träffa de "bra männen". Det är inte konstigt om du inte möter män med heder som feminist, vi har noll intresse i bitterfittor.
Citera
2025-02-17, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Som sagt, med den attityden kommer du inte träffa de "bra männen". Det är inte konstigt om du inte möter män med heder som feminist, vi har noll intresse i bitterfittor.

Ja skylla på feminism är ni bra på.
Citera
2025-02-18, 09:31
Medlem
Citat:
Ja skylla på feminism är ni bra på.

Män som är så låg kvalité att de låtsas bry sig om feminister är ofta riktiga kräk. Jag har inte skyllt något på feminism, försökte bara förklara varför en feminist inte kommer träffa på traditionella och familjeorienterade män. Selection bias.

Det är inte precis konstigt att en feminist inte träffar män som vill ha familj. Det är nästan motsatsen mot vad familjeorienterade män söker. Det finns mängder av män som vill ha familj. Men ytterst få vill ha en feminist som mor till sina barn.

Som feminist kommer du ha otroligt svårt att hitta män som vill ha en stor familj, mest män som står ut med ideologin för att få ligga. Dessa behöver kvinnan såklart tjata på för att, de vill inte ha barn med en feminist de heller. Men desperationen gör att de kan övertalas med särade ben.

Förstår du fortfarande inte så får du nog studera selection bias.

Jag säger inte emot dig alls, däremot är det lite tragiskt att du inte verkar förstå varför de män du mött inte är sugna på att ha barn. De män som vill ha barn är mer selektiva och feminism är värre än fetma.
Citera
2025-02-18, 14:06
Medlem
Citat:
Män som är så låg kvalité att de låtsas bry sig om feminister är ofta riktiga kräk. Jag har inte skyllt något på feminism, försökte bara förklara varför en feminist inte kommer träffa på traditionella och familjeorienterade män. Selection bias.

Det är inte precis konstigt att en feminist inte träffar män som vill ha familj. Det är nästan motsatsen mot vad familjeorienterade män söker. Det finns mängder av män som vill ha familj. Men ytterst få vill ha en feminist som mor till sina barn.

Som feminist kommer du ha otroligt svårt att hitta män som vill ha en stor familj, mest män som står ut med ideologin för att få ligga. Dessa behöver kvinnan såklart tjata på för att, de vill inte ha barn med en feminist de heller. Men desperationen gör att de kan övertalas med särade ben.

Förstår du fortfarande inte så får du nog studera selection bias.

Jag säger inte emot dig alls, däremot är det lite tragiskt att du inte verkar förstå varför de män du mött inte är sugna på att ha barn. De män som vill ha barn är mer selektiva och feminism är värre än fetma.

Och exakt vad är det enligt dig som gör mig till feminist? Låt mig gissa, jag håller inte med dig i allt du säger. Exakt vad vet du om mitt liv?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-02-18 kl. 14:11.
Citera
2025-02-18, 14:50
Medlem
Citat:
Och exakt vad är det enligt dig som gör mig till feminist? Låt mig gissa, jag håller inte med dig i allt du säger. Exakt vad vet du om mitt liv?

"att skaffa barn är det största misstaget en kvinna kan göra"

Ja du...
Citera
2025-02-18, 21:33
Medlem
Citat:
"att skaffa barn är det största misstaget en kvinna kan göra"

Ja du...

Det är det ju också. Kvinnor är ju förbrukade när de gjort det. Det är inget feminister påstår utan män här på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in