2023-06-29, 21:46
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha tror han hade spelat i en av dom bättre europeiska ligorna om inte benet gått av. Tragiskt öde.

Malaysiska ligan håller nog ingen vidare klass. Trazkes moderklubb Zenith hade fan varit ett topplag där tror jag
Han hade varit given startspelare i ditt kära Solna.
Citera
2023-06-29, 22:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Han hade varit given startspelare i ditt kära Solna.

Som Pierre Bengtsson skulle hos er enligt dig menar du?
Citera
2023-06-29, 22:10
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ja det är sorgligt för har sällan sett en så lovande debut av någon i AIK. Blev total pannkaka.

Jag tror faktiskt du är något på spåren. Varken vi eller Antwerpen ville ha honom kvar så att avsluta karriären var nog enklast. Han kanske som du säger drar på sig Odense tröjan och vinner danska ligan med Alm som tränare

Hans första 30 min som han fick mot VSK var osannolikt bra. Inte det bästa motståndet såklart men han ändrade ensam hela matchbilden. 20 klasser bättre än den utbytte JG där och då.

Sjukt att han ett par månader senare lägger skorna på hyllan. Känns impulsivt, ”brudigt”… inte genomtänkt helt enkelt.
Citera
2023-06-29, 22:12
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Som Pierre Bengtsson skulle hos er enligt dig menar du?
Alltså Nyholm hade varit er bästa back idag. Inget snack.

Pierre Bengtsson varnade för Fischer förövrigt. Till skillnad från Sotte som pratade om vilken bra spelare och människa han var.
Citera
2023-06-29, 22:13
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Hans första 30 min som han fick mot VSK var osannolikt bra. Inte det bästa motståndet såklart men han ändrade ensam hela matchbilden. 20 klasser bättre än den utbytte JG där och då.

Sjukt att han ett par månader senare lägger skorna på hyllan. Känns impulsivt, ”brudigt”… inte genomtänkt helt enkelt.
Hur länge hade du själv pallat spela i aik?

Man får hoppas att Guidetti inte inspireras av Fischer. Total katastrof om de blir av med sina 2 dyraste och sämsta spelare i ett svep.
Citera
2023-06-29, 22:22
Medlem
Londons avatar
Citat:
Hur länge hade du själv pallat spela i aik?

Man får hoppas att Guidetti inte inspireras av Fischer. Total katastrof om de blir av med sina 2 dyraste och sämsta spelare i ett svep.

Haha, fair fråga ändå

Undrar lite, ej skämtsamt, om du inte har en poäng ändå med tanke på förmodad stämning i truppen under våren. Kritiken han fick och ifrågasättandet av hans skada…Nu visar han minsann ”alla” hur fel de hade om honom. Han var fotbollsinvalid hela tiden trots inledande positiva intervjuer.

Har sett typ 5 min intervju med honom totalt så skjuter vilt från höften här men magkänslan säger att han är den typen som skulle kunna agera impulsivt och kasta in handduken bara för det vid det här laget. Ingen Haris med andra ord.
Citera
2023-06-29, 22:36
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Haha, fair fråga ändå

Undrar lite, ej skämtsamt, om du inte har en poäng ändå med tanke på förmodad stämning i truppen under våren. Kritiken han fick och ifrågasättandet av hans skada…Nu visar han minsann ”alla” hur fel de hade om honom. Han var fotbollsinvalid hela tiden trots inledande positiva intervjuer.

Har sett typ 5 min intervju med honom totalt så skjuter vilt från höften här men magkänslan säger att han är den typen som skulle kunna agera impulsivt och kasta in handduken bara för det vid det här laget. Ingen Haris med andra ord.
Haha ja, självklart är det dålig stämning i truppen.

Förmodad toppklubb ligger på nedflyttningsplats. Durmaz kräver speltid. Den högst avlönade spelaren tränar knappt. Guidetti spelar knappt. Alla gamla ledargestalter borta. Lagkaptenen borta pga hjärnskakning större delen av säsongen.

Det är en förening i fritt fall.
Citera
2023-06-29, 23:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Haha ja, självklart är det dålig stämning i truppen.

Förmodad toppklubb ligger på nedflyttningsplats. Durmaz kräver speltid. Den högst avlönade spelaren tränar knappt. Guidetti spelar knappt. Alla gamla ledargestalter borta. Lagkaptenen borta pga hjärnskakning större delen av säsongen.

Det är en förening i fritt fall.

Jag måste ändå ge dig en för att du har full koll på antagonisten!
Citera
2023-06-29, 23:26
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jag måste ändå ge dig en för att du har full koll på antagonisten!
Alla älskar att hata AIK
Citera
2023-06-29, 23:43
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Alla älskar att hata AIK

AIK berör tillskillnad från er småklubbar
Citera
2023-06-30, 00:06
Medlem
Illusioners avatar
Citat:

Tyckte det var samma mot oss (Sirius). När Fischer kom in blev det ett helt annat AIK, sen att han inte fick in bollen kändes mer som otur än något annat.
Citera
2023-06-30, 00:25
Medlem
Free12s avatar
Citat:
AIK berör tillskillnad från er småklubbar
Vem kallar du småklubb breeh? Ni kommer vara sämst i Stockholm en säsong som BP är uppe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in