Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Ok så den är över nu ? Du skrev ju ändå att guldet var kört för några omgångar sen?
Hur tolkar du ytterligare en titel som slutet på en era?
Sedan har jag inte skrivit att guldet är kört. Däremot hade vi satt oss i en situation som mer eller mindre skulle dödat våra chanser vid en förlust mot MFF.
Men nu är det snudd på några "måstematcher" till närmaste omgångarna.