2023-05-24, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Nu syftade jag på mitt trasiga knä och fot men den var ju rolig döh!
Aha. Kände inte till dom problemen.
Citera
2023-05-24, 15:28
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Aha. Kände inte till dom problemen.

Skall samla lite skador i en burk och släppa ut i Torslanda.

Fan jag träffade ju på Sebastian precis innan hans fotoreportage med GP. Han blev avsläppt av Norlin för övrigt.

Fyfan för att ta bilder och göra intervju i sitt barndomsområde och allt är bra för att sen åka på 3 månader nån dag efteråt.
Citera
2023-05-24, 15:50
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Vad fan. Vi har redan 7-1 mot DIF i år. Lär krävas något utöver det vanliga för att hybrisen skall kika fram.

Exakt min poäng!
Citera
2023-05-24, 16:03
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Sebastian Ohlsson borta i 3 månader

https://www.gp.se/sport/fotboll/sebastian-ohlsson-v%C3%A4ntas-bli-borta-tre-m%C3%A5nader-1.100397567

Det är så roligt att vara blåvit. Verkligen.

Fan säkert för att jag mötte honom utanför mitt hus häromdagen innan matchen. Min otur med skador smittade av sig
Har fan bättre koll på Pekings bänk än er startelva.
Citera
2023-05-24, 16:04
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
skit ner dig vad väljer vi ? diffen vinst med en hybris smålänning cokhyena spammandes tråden eller häckens enda fan hybris spammande tråden om dom vinner
Vi väljer såklart vinst för DIF.

Ärans och hjältarnas lag.
Citera
2023-05-24, 16:06
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
skit ner dig vad väljer vi ? diffen vinst med en hybris smålänning cokhyena spammandes tråden eller häckens enda fan hybris spammande tråden om dom vinner

Kryss, många benbrott och bra fart på korten. Gärna en läktarskandal från djurgårdarna också.
Citera
2023-05-24, 16:10
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Har fan bättre koll på Pekings bänk än er startelva.

Fast mest har du koll på AIK
Citera
2023-05-24, 16:10
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Kryss, många benbrott och bra fart på korten. Gärna en läktarskandal från djurgårdarna också.

Bra att du vill ha kryss med. Du behöver en paus bror
Citera
2023-05-24, 16:13
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Bra att du vill ha kryss med. Du behöver en paus bror

Kör alltid enkelkryss i match 13.
Citera
2023-05-24, 16:16
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Kör alltid enkelkryss i match 13.

Men detta är la flyttade matcher från omgång 18?
Citera
2023-05-24, 16:17
Medlem
TilhelmWells avatar
Häcken i omgång 18 idag för Djurgården (p g a Europaspel senare). Nu har jag gått omkring hela dagen och varit livrädd för den här matchen med tanke på de senaste mötena mellan lagen.

Djurgården måste göra två saker mycket bättre än vad man gjort hittills den här säsongen. Man måste både springa och spela mer i djupled. Även ta löpningar som öppnar upp åt andra där framme. Man kan inte lunka runt och titta på boll hela tiden när man inte själv är spelbar. Det andra är fler och snabbare kantbyten för att flytta motståndaren. Det är då man kan hitta luckor just i djupled. Det var så man spelade förra säsongen. Jag ger mig fan på att det finns statistik på att laget, kollektivt, har sprungit mindre och kortare i år än vid samma tidpunkt förra säsongen.

För övrigt, sådana här hängmatcher som får tabellen att halta är viktigare än man tror. Det sätter sedan en helt annan ton för andra lag och serien i stort.
Citera
2023-05-24, 16:59
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Vad fan. Vi har redan 7-1 mot DIF i år. Lär krävas något utöver det vanliga för att hybrisen skall kika fram.

Vid vinst idag, är den himmelsblåa eran över då eller hur ska du ha det denna omgång ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in