2023-09-24, 19:58
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Du är sån jävla pinsam medgångssupporter. Skäms fan över att du för Häckens talan här inne.
Är jag medgångssupporter? Du har ju bara skrivit i fotbollstrådarna under guldåret? Gräv ned dig din tönt.
Citera
2023-09-24, 19:58
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det beror på att vi är ett av allsvenskans sämsta lag som inte har en Sadiq som räddar oss längre. Högmo har nått vägs ände med detta lag.
Från att ert B-lag skulle sopa banan med alla lag i serien till ett av seriens sämsta lag på några månader alltså?
Det går fort i håkky.
Citera
2023-09-24, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Från att ert B-lag skulle sopa banan med alla lag i serien till ett av seriens sämsta lag på några månader alltså?
Det går fort i håkky.
Men alltså. Kolla hur vi spelade i våras och hur vi spelat sedan sommaruppehållet. Det går inte att jämföra.
Citera
2023-09-24, 20:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kanske en lärdom att hålla käften?
Äsch, man måste få sticka ut hakan och vara lite uppkäftig, bara man är redo på att bli knockad och inte springer iväg från tråden i ett halvår som katten. Blir extremt grått om alla ska vara safe hela tiden.

Nu hoppas vi på att idag var den slutgiltiga spiken i kistan och vi kan rädda någon form värdighet från säsongen genom att gå rent resten av matcherna och att diffen fortsätter vara usla, överreagerar, kör scorched earth och sparkar ut KoT, Bosse och alla andra som tagit dom från undre halvan till en contender.

Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Till er neutrala (dvs inte hammarbyare eller djurgårdare): var Djurgårdens insats sämre än Hammarbys på friends eller vice versa, tycker ni?
Bajen var tveklöst sämre. Dom hade väl noll målchanser hela matchen.
Citera
2023-09-24, 20:07
Medlem
snurresprettiss avatar
Nu känns plötsligt matchen mellan Göteborg-AIK i nästsista omgången inte lika intressant längre.
Citera
2023-09-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Till er neutrala (dvs inte hammarbyare eller djurgårdare): var Djurgårdens insats sämre än Hammarbys på friends eller vice versa, tycker ni?

Tänkte också det. Känns som både Bajen och Djurgården gör sina spelmässigt sämsta matcher för säsongen i Solna.
Citera
2023-09-24, 20:25
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Räkna ut före och efter försäljningen av Traore, Larsen, Sadiq och Lund också.

Går väl att göra, men det får någon annan göra.

Häcken följer ett internationellt mönster här. Det är det jag vill kolla upp.
Citera
2023-09-24, 20:42
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Kanske en lärdom att hålla käften?

-

Ärligt så tror jag aldrig att jag sett ett så svagt Djurgården i ett derby någonsin och det säger faktiskt en hel del med tanke på deras facit. Inte en enda gång kändes det hotfullt, inte en enda gång blev det oroligt när dom anföll, inte en enda gång var det ens nära.

Trodde linjedomarens miss på vårt 1-0 skulle bita oss i arslet och Dif skulle komma ut som ett annat lag i andra halvlek men nej allt såg precis lika vilse ut som tidigare.

Brutalt skön derbyseger, än mer distans från botten och det ser jävligt mycket tryggare ut nu.

Grädde på moset att se Djurgårdarna stå å skrika lungorna av sig mot sina egna spelare efter slutsignal!
https://www.aftonbladet.se/sportblad...skytteholms-ip

Jag kommer aldrig tystna kring att er ungdomsverksamhet är en rekryteringsbas för Sveriges gängkriminella.

Det är en genomrutten förening.

Punkt.
Citera
2023-09-24, 20:43
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Äsch, man måste få sticka ut hakan och vara lite uppkäftig, bara man är redo på att bli knockad och inte springer iväg från tråden i ett halvår som katten. Blir extremt grått om alla ska vara safe hela tiden.

Nu hoppas vi på att idag var den slutgiltiga spiken i kistan och vi kan rädda någon form värdighet från säsongen genom att gå rent resten av matcherna och att diffen fortsätter vara usla, överreagerar, kör scorched earth och sparkar ut KoT, Bosse och alla andra som tagit dom från undre halvan till en contender.
Givetvis å jag syftar inte på Djurgårdare i allmänhet utan bara på en förvirrad pillerknaprare från Småland som inte har nåt bättre för sig än att skriva ren dynga härinne

-

Kolla igenom höjdpunkterna för säkert 10 gången och vad fan gör Une Larsson vid 1-0? Han ligger å bokstavligt talat kollar på bollen innan Besirovic hinner upp å passar Pittas.
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Jag kommer aldrig tystna kring att er ungdomsverksamhet är en rekryteringsbas för Sveriges gängkriminella.

Punkt.
Läs ovan. Kan ju tycka att du borde va tyst angående kriminella för inte fan fixar du fram dina piller på lagligt sätt.
Citera
2023-09-24, 20:43
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Går väl att göra, men det får någon annan göra.

Häcken följer ett internationellt mönster här. Det är det jag vill kolla upp.
Det snackas otroligt mycket mer om det där mönstret än dess verkliga effekt. Undrar hur mycket av den eventuellt marginella effekten som är ett resultat av snacket mer än spelet? Alltså: Den psykologiska effekten av det ständiga tjatet om att "jaha nu ska ni redan till helgen ta er an Allsvenskan yada yada" kan mycket väl vara större än själva effekten av de extra matcherna i sig, tror jag.
Senast redigerad av baggebo1 2023-09-24 kl. 20:46.
Citera
2023-09-24, 20:53
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Punkt.

Någon i Växjö kommun borde tvångsomhänderta dig och låsa in dig. Du är helt borta.
Citera
2023-09-24, 20:55
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Givetvis å jag syftar inte på Djurgårdare i allmänhet utan bara på en förvirrad pillerknaprare från Småland som inte har nåt bättre för sig än att skriva ren dynga härinne

-

Kolla igenom höjdpunkterna för säkert 10 gången och vad fan gör Une Larsson vid 1-0? Han ligger å bokstavligt talat kollar på bollen innan Besirovic hinner upp å passar Pittas.

Läs ovan. Kan ju tycka att du borde va tyst angående kriminella för inte fan fixar du fram dina piller på lagligt sätt.

Garanterat magsjukan som inte sitter kvar men ändå tagit bort några procents koncentration.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in