2023-08-17, 16:08
Medlem
Olidlig jävla spänning för oss som hålls runt strecken i nedre delen av tabellen.
Blir nog max ett rejält avsågat lag i slutändan i år va? Om ens det, Varberg kanske sprattlar till igen.
Fan vet om 30 poäng ens räcker till kval i år. Helvete.
Citera
2023-08-17, 16:18
Citat:
Ursprungligen postat av Kruken
Olidlig jävla spänning för oss som hålls runt strecken i nedre delen av tabellen.
Blir nog max ett rejält avsågat lag i slutändan i år va? Om ens det, Varberg kanske sprattlar till igen.
Fan vet om 30 poäng ens räcker till kval i år. Helvete.
Varberg ser fan bra ut! Mosade Blåvitt, förnedrade HBK och stod upp bra emot oss på Bravida. Det är väl 0-3 mot Mjällby som är den sämsta insatsen. Men som jag förstått det startade dom bäst innan dom bjöd på ett mål i en riktig jävla regnmatch.
Citera
2023-08-17, 16:23
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Varberg ser fan bra ut! Mosade Blåvitt, förnedrade HBK och stod upp bra emot oss på Bravida. Det är väl 0-3 mot Mjällby som är den sämsta insatsen. Men som jag förstått det startade dom bäst innan dom bjöd på ett mål i en riktig jävla regnmatch.

Ångest om det blir en omvänd 2009 för oss och blåvitt.
Citera
2023-08-17, 16:37
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tror inte det blir det. Både ni och Blåvitt borde ändå klara minst kvalplats.
Citera
2023-08-17, 16:40
Tekie tycker det är trist att allt kaos handlar om DIF och MFF (igen) så han går ut och svingar mot Cifuentes (igen).

Enligt "Just nu allsvenskan" ville Tekie till Häcken från början men det var Häcken som inte var så sugna på honom.
Citera
2023-08-17, 16:41
Dahlin sjuk och lär missa matchen mot DIF i helgen.
Citera
2023-08-17, 16:58
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Omvänd i DUBBEL bemärkelse!
Citera
2023-08-17, 17:00
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Tekie tycker det är trist att allt kaos handlar om DIF och MFF (igen) så han går ut och svingar mot Cifuentes (igen).

Enligt "Just nu allsvenskan" ville Tekie till Häcken från början men det var Häcken som inte var så sugna på honom.
Sedan ville Gnaget ha honom men vi tog honom.

Han är inget geni direkt och som det ser ut nu är det på sportsliga grunder han inte spelar. Laget har sett bättre ut med Hammars uppoffrande box-till-boxspel. Underifrån fanns ju Sabo som skulle vara riktigt eftertraktad och på sikt även Marshage, Vural så skulle inte gråta om han lämnade. Dyr och utanför startelvan. Verkar vara dum i huvudet också.
Citera
2023-08-17, 17:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Vem fan e den allsvenska liraren som blev anhållen inatt för grovt narkotikabrott...
Haha, stämmer det att det är Elison Makolli blir jag glad. Han lät en hel del och kändes som en fitta i P19-finalen mot oss på Kanalplan.

2023-08-17, 17:11
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Omvänd i DUBBEL bemärkelse!

Du är besatt av AIK det vet alla härinne
Citera
2023-08-17, 17:21
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Sedan ville Gnaget ha honom men vi tog honom.

Han är inget geni direkt och som det ser ut nu är det på sportsliga grunder han inte spelar. Laget har sett bättre ut med Hammars uppoffrande box-till-boxspel. Underifrån fanns ju Sabo som skulle vara riktigt eftertraktad och på sikt även Marshage, Vural så skulle inte gråta om han lämnade. Dyr och utanför startelvan. Verkar vara dum i huvudet också.
Jag hade bara för mig om att alla skriverier handlade om att det var Tekie som valde bort Häcken i vintras. Men jag borde såklart förstått att det var trams.

Tyckte ändå han såg riktigt bra ut hos er i början? Men som du säger verkar han ju vara lite dum i huvudet.
Citera
2023-08-17, 17:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jag hade bara för mig om att alla skriverier handlade om att det var Tekie som valde bort Häcken i vintras. Men jag borde såklart förstått att det var trams.

Tyckte ändå han såg riktigt bra ut hos er i början? Men som du säger verkar han ju vara lite dum i huvudet.

Tekie är för stor för Hammarby för stor för Fortuna Sittard och alldeles för stor för Häcken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in