Helt otroligt fascinerande och såååå starkt av dig att du är ren från Heroin. Om du inte redan är stolt av dig själv, då burde du fkn vara det!!
Men varför vill du börja med annat knark!? Jag kan inte få det till att hänga ihop?
Och varför vill alla mår bra 24/7? Är det meningen i livet att man ska mår bra hela tiden ?
Helt ärligt, om man behöver Cannabis varje dag(och hela tiden) och gillar sig själv bättre när man röker, då betyder det väl att man inte gillar den man är utan Cannabis och kanske Springer ifrån något?
Och vem är man utan Cannabis? Jag personligen tror man blir väldigt mycket emotionellt avtrubbad när man röker Cannabis dagligen? Eller är jag helt ute och cykla här ?
Jag vet inte , det känns som om vi lever i en tid hvor man ständigt vill avleda sig själva från sig själv. Om det så är med Cannabis eller mobilen/sociala medier ,you name it!
Man är så rädd att mår dåligt? VARFÖR?
Citat:
Ursprungligen postat av
snooper123
Ja det är det jag tänker. Jag skiter i Cannabis för jag är ändå ren nu från Heroin.
Min tanke var ju att det borde finnas något som går att knarka utan att det är så farligt.
Då kom jag på att cannabis finns men det funkar inte för mig