Citat:
Ursprungligen postat av
3ncor3
För det första var det ett ex. (kunde lika gärna skriva ta mig ur sängen) men tack vare dina visdomsord så tror jag att jag är på bättringsvägen. Tack så innerligt för din hjälp! (@~@)
Du kan ju stanna kvar i sängen och se hur det går instället, vem vet, det kanske hjälper?
Träning är en pusselbit (som läkarna redan har berättat för dig, ingen nyhet alls) och det handlar ju om så mkt mer än själva träningen.
Jag förstår att läkarna inte lyckas hjälpa dig på 20år när du alltid väljer offermentaliteten.
Du vill må bättre?
Du vill ha råd?
Men du har fan ingen lust att ta emot råd mannen, så vad är det du vill eg?
Tror du att en ny läkare kommer erbjuda dig ett superpiller som tar bort allt?
Nej just det, det börjar med dig.
Ta dig i kragen, städa din lägenhet, gå ut och ta luft, ta ett steg i taget mot något nytt (som inte är dina gamla vanor) samtidigt som du letar ny läkare.
Tänk på att alla som ger dig goda råd, gör det utifrån bästa välvilja för dig, så nästa gång som du känner för att vara spydig så kan du tänka på att tex jag, jag fortsätter mitt vanliga liv när jag loggar ut, och du fortsätter med ditt, så vad du gör skiter jag eg fullständigt i, men om du frågar efter råd och tips för att sen pissa på dem som svarar så kan du ju tänka ut hur gärna nån vill fortsätta att hjälpa dig?
Hoppas fortfarande att du får en trevlig dag och hittar någon som lyckas hjälpa dig framåt.