Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Ja men om inte Larmtjänst begriper att en cab har helt andra förstärkningar än en coupé och missar saker som folk ser direkt via enbart bilder på Internet, trots att dom haft bilen i veckor, hur ska då en akademiker i rätten som knappt klarar av att ladda sin elbil själv kunna hänga med när eventuellt duktig advokat i samråd med MGM bombar hål i det dom presenterar?
Sen är ju tråden väldigt svart-vit å ena sidan Svana som är beredd att försvara vad som helst för att bara få lukta lite på dom där svarta spetstrosorna + ett fåtal till, sen målar majoriteten upp allt väldigt nattsvart och drar igång telefonkedjor till Audi osv. Det är ju bara ett fåtal som håller på mittenspåret som mycket väl kan vara det mest sannolika. Att det smugit sig in lite delar med tvivelaktig bakgrund. Men som inte är jätte mycket mer än så. Sen ska det bevisas också och ställas "utom all rimlig tvivel".
Jag skiter i vilket och vill varken lukta på Jessicas trosor (jag såg att hon hade för fula fötter) eller att hon ska få sparken och är helt opartisk men att det här skulle vara så vattentätt och tvärsäkert som du påstår är jag skeptisk till.
Om det är en cab eller coupe är ju helt ointressant. Det är i vart fall inte en 911 Turbo utan en GT3. Således inte den fejkbil som skulle köpts i Dubai.
Det hans advokat behöver fokusera på är att ta fram trovärdiga uppgifter på säljarna av den GT3 an och alla stulna delar.
Handskrivna kvitton från anonyma personer kan inte ens rättens ledamöter tro är äkta.
Så många olika delar som ”smyger sig in” i verksamheten bildar ett mönster.
Man ska vara extremt naiv om man tror något annat än att denna verksamhet i alla år har baserats på stulna delar och svartjobb.
Det där med ”utom allt rimligt tvivel” tyder på att du sett lite för mycket filmer och tillbringat mindre tid i rättssalar.
Att tråden till 75% handlar om hans tjej är däremot helt skruvat och måste ha att göra med hennes silikonbröst. Rent juridiskt är hon vit som snö i jämförelse. Och hur tror folk att de ska kunna få Audi att sparka henne p g a fel pojkvän? LAS har ingen saklig grund för en sådan uppsägning