Citat:
Ursprungligen postat av
25cm-slak
Är han kvar? Någon som är i närheten, eller har vägarna förbi, som kan kolla? Ta nåt foto, och ge honom en varmkorv som gage?
Ja, det är jag också nyfiken på. Kan vi inte få lite uppdateringar?
Citat:
Ursprungligen postat av
SisterJones
Liten fråga - hur länge får man stå parkerad i parkeringsficka på landsvägarna?
Hur länge får man bo i bil i parkingsficka på landsvägarna?
Jag kan inte garantera att det stämmer men jag har för mig att det finns en generell regel om att P är tillåtet i 24h om inget annat framgår av skyltning, som ofta tillämpas.
Citat:
Ursprungligen postat av
25cm-slak
Om han vägrar att själv flytta bilen, vilket verkar sannolikt, kommer den att få en röd lapp. Därefter tas den bort på samhällets bekostnad, och räkningen skickas till honom. Är han riktigt envis, får bogserarna handräckning av polisen.
Det är inte säkert det blir så enkelt, när den dagen är inne kanske vi Erling-fans organiserat oss och understödjer. Jag börjar själv tex bli sugen på att åka upp och limma mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Office
Ibland är vi rörande överens, gamle sosse.
Erling är som en verklig Kowalski ur Vanishing Point.
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
Jodå, de rullar av produktionsbandet än idag. De kallas antivaxxers, de gör sin egen forskning och de blir förbannade på alla "negrer och svartingar" som får bidrag samtidigt som de själva går på sos och vägrar gå till terapisamtal. De kör A-traktorer som råkar gå lika fort som bilar.
De kan vara i gymnasieåldern så det fylls tyvärr på.
Vid nästan all form av storskalig produktion finns det ett visst antal som inte anses korrekt. Som tur är har vi ju ett väloljad maskineri, för att inte prata om alla som dig som engagerar sig ideellt, för att identifiera och få fram icke korrekta oönskade egenskaper i ljuset så dom enkelt kan belysas och sorteras bort.
Citat:
Ursprungligen postat av
trancas
Hahaha han slår rekord i tjurighet och negativism.
När man tittar på insta och andra sociala medier där influencers och andra efterblivna sociopater ljuger och beskriver sin verklighet som fabolous, underbar, glädje, samt kommer med diverse helt värdelösa levnadsråd, ohejdat positiva memes, stulna citat, och diverse inspirational quotes som de aldrig själva följer ändå, så är gubben en frisk fläkt i rejäl diskbänksrealism. Han har fötterna på jorden. Erling beskriver verkligheten.
De handväskor, ankläppar och högklackade skor som influencerna sprängt banken eller sugit av någon hårig stinkande arab nere i Dhubai och lagt upp sin blekta anal för att få tillgång till, är omkörda av en gammal avställd Skoda med släp. Han skulle få miljoner followers om han började med social media och beskrev sin livsstil. hahaha
Exakt han har levererat mer kloka tankar på sina 30 sekunder i ljuset än vad många av dom du räknar upp ens klarat av på hela sina karriärer.