2022-12-09, 05:23
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Hur många av dom där tror ni är homosexuella araber?

Snacka om att ha maximal otur med grannarna alltså!

Man förstår hans dagliga rädsla.

Såg han någonsin GI Jane? Tjejer skapar sig en penis om de behöver platsa bland killar genom att visa att de är användbara och bär sitt lass.

Det räcker inte med paljetter och högklackat, det är 2023 strax. Jonas kanske ska börja bete sig som en man bland män och lära sig mäns språk. Det språket innehåller inte så mycket våld som väldigt rika bögar på Södermalm vill få människor att tro.

Män är snälla. I synnerhet de män som Jonas aldrig kommer ha chans på.
Citera
2022-12-09, 06:02
Det är en väldigt enkel ekvation om män som Jonas aldrig har lärt sig och det är att män är en av de egennyttigaste formerna av liv på den här planeten. De har ballen att leka med och ha som bästa vän precis som Jonas så de behöver egentligen inte så mycket mer.

På grund av evolutionens under 400 miljoner år av inbyggda fascism där det som är dött blir mat åt det som lever så är detta beteende liksom inpräntat i generna på män liksom krigets fasa i en Hibakusha.

Det finns inget att vinna på besinningslöst våld. Det är energi som går åt och som spenderas i någon form av dödsryckning när en organism håller på att bryta samman.

Det gör ont i knogarna av våld. Det blir polis och fängelse av våld. Hur vet män detta? Jo de lär sig det av andra män.

Ofta redan i skolåldern. Man kan betänka det när man tar en titt på mannen Jonas Gardell som gömmer sig på tjejmuggen och har en bror som är väldigt kompis med folk som tycker våld är politiskt motiverat och som är väldigt stor i munnen mot andra.

Så ser väl jag på mannen Jonas Gardell? En extremt dålig förebild för unga bögar. Jag skulle inte säga att han är direkt skadlig för kvinnor men han bidrar noll till samtalet mellan män och kvinnor utan eldar på konflikten och pushar sin agenda som mest handlar om bögar. Inte vad som är bra för kvinnor.

Det är dags för skilsmässa mellan kvinnosaken och bögarnas politiska rättigheter om bögarna inte kan updatera sig.

edit: vill man veta hur normala män fungerar talar man med dem. Inte med bögar. Detta är en av de största misstagen en kvinna kan göra att gå genom bögar.
Senast redigerad av AgenteProvocatrice 2022-12-09 kl. 06:10.
Citera
2022-12-09, 06:04
Bannlyst
Är Gardell så välhängd som ryktena säger.
Citera
2022-12-09, 06:09
Citat:
Ursprungligen postat av Copoo
Hans framträdande i 30 minuter befäster hans titel som Bögdad Bob. Lika antiintellektuell som Jonna Sima och Linda Snecker.
Japp, jävla åsiktsmaskin i klass med Schyffert. Inte mycket substans och sunt förnuft där. Tråkigt att den typen får oförtjänt mycket plats i media.
Citera
2022-12-09, 07:09
Förlåt mitt bryska språk men the motherfucker has no grip on reality tbh som man säger på internetiska.

edit: en hel generation där bara mamma fick bestämma. Det var väl ändå inte så bra. Var det det?
Senast redigerad av AgenteProvocatrice 2022-12-09 kl. 07:12.
Citera
2022-12-09, 09:27
Bannlyst
Citat:
Hur många av dom där tror ni är homosexuella araber?

Snacka om att ha maximal otur med grannarna alltså!

Det gamla vanliga hyckleriet från dessa onda människor som Jonas Gardell tillhör
Citera
2022-12-09, 09:49
Medlem
MongoHasses avatar
Vilken pinsam äcklig liten fjant han är...
Citera
2022-12-13, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
En stammande översittarpissmyra . Jaaag vet bäst, jaaaag tycker si och så, jaaag är minsann riksbög och kan bära mej åt hur som helst.
Jaaag är rik, jaaag bor ihop med en Mark som är översympatisk.

Dan Eliasson är väl riksbögarnas överståthållare ?
Ingen kommer väl i närheten av Dan Eliassons track record ?
Säkert har Dan Eliasson både rövtyfus, apkoppor, syffe och HIV på samma gång ?

Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Tänk att leva ihop med den där? Eller ha honom som förälder? Vilka traumatiska känslostormar från morgon till kväll man skulle tvingas utstå.

Morgon och Gardell tittar ut genom fönstret "oiiii! Det snöar! Oiii så underbart! Ko ko ko kom o o o ti ti titta!" Oohhh! Vi måste ut i snön, koooom!"
Tio minuter senare " herregud så kallt det är! Varför bor vi vid nordpolen? Ihhh! Jag dör på riktigt! Mark! Mark! Hjälp mig! Du måste hjälpa mig in innan jag förfryser tårna, jag kan inte gå, herregud Mark, ska jag hinna frysa ihjäl? Hjälp mig in!!"

Haha, ja det är nog precis på pricken där, om hur det går till där hemma ?
Är det någon som vet om hur gamla deras barn är ?
Måste ju vara rätt hopplöst att växa upp där, typ...
Kanske inget kul att ta dit kompisar, genant med sådana föräldrar,
Nåja nu har vi inget att göra med deras ungar precis,
Bäst att lämna dem utanför denna tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av AgenteProvocatrice
Har inte orkat kolla men jag tänkte såga honom i eftermiddag.

Ja, jag läste en bok om det där och hans uppväxt vill jag minnas. Dejtat lite folk från Danderyd i min ungdom när jag var söt och det är väl inga som är så medvetna om var andra bor som folket där? Mörby, Täby, Vallentuna är blåa områden.

På det sättet är Gardells en lögn. De fattar inget om vad orten är. De står på de besuttnas sida och i den kampen är vem man knullar egal. Det är botten mot toppen inte höger vänster och Jonas är på fel sida. Fine jag kommer med facklor och högafflar nu men det är för alla är trötta på den där trasiga kanariefågeln som tjänar så j-vla mycket cash på att skrämma folk så de inte vågar gå på toa.

Såga på bara, det finns nog mycket spån i den träskallen ?

Nej de fattar ju just inget sådant. om hur mycket uppväxten påverkar resten av livet...
Nu var det nog nästan lika tråkigt att växa upp i Enebyberg som i Rågsved.
Inga biografer till exempel ?
Men ur Gardells perspektiv så är det ju ingen lögn, han har ju ingen annan erfarenhet precis...
Och Gardells bodde väl i villa ? Pappan var lärare, eller ?
Om bröderna Gardell inte var intresserade av tex idrott, så fanns det väl inte mycket att göra där, typ.
Fast typ handboll ( ) borde ju passat Jonas Gardell fint, eller hur
Nu var ju Enebyberg ett mycket lugnt område då på den tiden.
Jonas Gardell kunde lätt svassa omkring där och vifta med röven i läderbrallorna med sin söta handväska utan att råka ut för väskryckare på moped.
Såsom var fallet i tex Rågsved, där väskryckningar var vanligt.

Citat:
Man måste ju ändå förstå att Jonas känner sig lite bitter.

Här sitter han och vill inget hellre än att det ska komma hit en massa homosexuella grabbar från Mellanöstern.
https://www.svtplay.se/video/jE3vwoy...l?position=250
Samtidigt vet vi ju alla hur svårt det är att hitta en bostad i Stockholm.

Ja, det är en sorglig före detta gammal bög med prostataproblem och hängröv som sitter i SVT 30 minuter, och beklagar sig.
Som svamlar om allt möjligt annat än vad han borde ha sagt.
Anledningen till att dessa svinrika böggubbar gärna vill ha homosexuella unga araber som toyboys påstås i till exempel tyska och spanska medias kommentarsfält, är att de är väldigt korkade och lättlurade.
Därför är det lätt att lura in dem i knarkaffärer och annat olagligt.
De är lätta att lura i dem både det ena och det andra.
Tänk er dessa unga arabers uppväxt, ingen alkohol eller knark, fullt av sexuella tabun och frustrationer.
Och inga pengar eftersom deras farsa eller klanledare är så snåla mot sina barn, även mot sina pojkar. Ovanpå det så lägg till en hel massa sexuell frustration som jäser inuti.

Det är krångligt och svårt att dejta kvinnor där i arabländerna och fullt av tabun och märkliga moralkoder som är så svåra att uppfylla för alla ungdomar.
Alltså så ger de upp och söker den enklare vägen in i en bögrelation.
Visserligen tabu den också, men lättare att dölja förstås..
Så kommer de till Europa där alla är "lösaktiga", klart att det då känns tryggt och bra med en gammal böggubbe som rik "sugardaddy", som står för allt. Både bostad och mat, alkohol och knark.

Så Pride-paraderna är bara ett tricks och jippo att locka till sig dessa unga homosexuella araber, där de tror att allt är möjligt ?
Detta finns att läsa på till exempel tyska bloggar mm, dvs inte MSM precis.
Annat är det med bögarna från Latinamerika/Sydamerika, de är betydligt mera framåt och vet vad de vill, de är inte lika lättlurade precis.

Europas böghuvudstad verkar vara Barcelona, Spanien.
De latinamerikanska bögarna syns visst överallt, men de arabiska bögarna
smyger istället med sin läggning.

Bryssel håller istället på att bli ett stort horhus
Men det är ju så EU vill ha det, typ ?

Men hur många av dessa unga araber blir desillusionerade och tappar bort sig, och börjar ägna sig åt
gangsterverksamheter, brottslighet, knarkaffärer, jihadism, terrorism och liknande ?
Senast redigerad av BabianBlatten 2022-12-13 kl. 01:50.
Citera
2022-12-22, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Imponerade insats av Gardell i 30 minuter. Han satte fingret vad SD egentligen är.

Fingret ? Tyckte det var tummen som han hade i röven av och till och sedan sög på den...
Eller så var det långfingret som han ville stoppa in i programledarens arsle ?
Mest väderkvarnsviftande faktiskt mot en inbillad fiende, dvs SD.
Han har mest suttit och jäst uppfylld av oändlig godhet.
Citat:
Ursprungligen postat av AgenteProvocatrice
Har inte orkat kolla men jag tänkte såga honom i eftermiddag.

Ja, jag läste en bok om det där och hans uppväxt vill jag minnas. Dejtat lite folk från Danderyd i min ungdom när jag var söt och det är väl inga som är så medvetna om var andra bor som folket där? Mörby, Täby, Vallentuna är blåa områden.

På det sättet är Gardells en lögn. De fattar inget om vad orten är. De står på de besuttnas sida och i den kampen är vem man knullar egal. Det är botten mot toppen inte höger vänster och Jonas är på fel sida. Fine jag kommer med facklor och högafflar nu men det är för alla är trötta på den där trasiga kanariefågeln som tjänar så j-vla mycket cash på att skrämma folk så de inte vågar gå på toa.

Jo, det var Enebyberg straxt söder om Täby Centrum, men norr om Danderyd. Enebyberg var säkert ett av de lugnaste villaområdena på den tiden. Stals en olåst cykel där så var det säkert en sensation.
Det enda som hände polisiärt var väl bortsprungna hundar, och katter som klättrat upp i ett träd.
Eller att någon granne stal en annan grannes morgontidning, DN och/eller SvD
Citera
2022-12-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copoo
Hans framträdande i 30 minuter befäster hans titel som Bögdad Bob. Lika antiintellektuell som Jonna Sima och Linda Snecker.

Haha, han har förstås fått förstoppning av all mångkultur han fått i sitt arsle nu.
Han är ju röd i ansiktet som att han sitter och krystar, eller var läkaren inne och sydde igen i fisringen ?

Kanske dags för stomi-påse ändå, gubben är ju gammal och senil ?
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Jonas Gardell lyckades inte så bra på 30 min i Svt.

Vad är det egentliga problemet med folkräkning och att skicka ut dem som inte skall vara i Sverige? Om det rör sig om riktiga barn så fine, en annan sak, då pratar vi inte om 19-21 åringar från Afghanistan utan en 6-åring isåfall men det lär väl aldrig hända.

Mark och Jonas driver väl en bögring med afghanska toyboys. Kanske har gömt ett dussin sådana
nere i torkrummet på den fina bostadsrättsföreningen ?
Emellanåt så skickar hallickarna Mark och Jonas ut skäggbebisarna att fnaska vid Björns Trädgård och Medborgarplatsen
Citera
2023-01-27, 11:43
Medlem
Kan det vara så att tålmodige Mark helt enkelt har fått nog av sin primadonna till make?
Citera
2023-01-29, 10:03
https://www.expressen.se/kultur/jona...t-komma-undan/

Mannen som snackade om svenskens hembränning och att folk var mullor och grisar och whatnot slår tillbaka.

Citat:
Det allra viktigaste i just Johannes 8 är därför att se på statusskillnaden mellan kontrahenterna. De skriftlärda och fariséerna är alla uppburna män med hög samhällsstatus. De är renlevnadsmän som menar att lagen ska följas till punkt och pricka (lite som dagens regering).

Mot dem står en av samhällets lägsta och mest utsatta, en prostituerad kvinna – och det är henne Jesus väljer att försvara.

För hennes försvarslöshets skull. För hennes skyddslöshet.

Bögen som gömmer sig bakom kvinnan som offer, har du hört talas om honom Jonas?

Kanske samma som bögen som gömmer sig i bibelord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in