2020-11-10, 00:03
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Jag mår illa när jag tänker på hur han sätter på mark i baken. Hur fan kan de två överhuvudtaget visa sig offentligt när man vet vad som försiggår i deras sovrum?
Jag är ingen större fan av dessa herrar men vem fan bryr sig om de ligger och bögar... Och varför överhuvudtaget "tänka på hur han sätter på mark i baken" - heterosexuella killar brukar väl inte ha nåt behov av att fanstisera om bögar...?
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2020-11-10 kl. 00:11.
Citera
2020-11-14, 01:28
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Gardell krönika där han jämför Trump med Pennywise
Hur skruvad är inte den här mannen?
https://www.expressen.se/kultur/jona...t-ar-besegrat/

Det här va så låg nivå att det är ett under att tidningen ens tar in sån här smörja.

Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Är man fikus och PK så tar den blaskan in vad skit som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, och det bisarra är att Gardell i krönikan använder ord som "omoralisk", "oanständig" och "skamlös" om President Trump - och inte fattar att de beskriver honom själv! Och inte heller fattar att det är HAN SJÄLV som har en förvanskad världsbild!

Det finns i dagsläget ingenting som åldras så dåligt som PK-kändisars politiska utspel. En efter en tystnar de. Ingen lyssnar eftersom ingen vill höra eftersom knappt någon bryr sig annat än för att dissa hyckleriet dessa kändisar står för. Ingen kommer att ha någon empati eller sympati för dessa egocentriska kändisar och deras utspel den dagen MSM har fallit helt, den saken står då helt klar.
Citera
2020-11-14, 08:29
Medlem
"Regeringen måsten komma med ett besked om när Sverige ”får öppna på riktigt”. Det skriver författaren Jonas Gardell i en debattartikel på Expressens kultursida. Ett sådan datum skulle inte behöva sättas till hösten utan efter att åtgärder som till exempel planer för smittspårning och munskydd kommit på plats, anser Gardell som uppmanar politikerna att visa ledarskap och inte hänvisa besluten till epidemiologer och andra experter."

Jag tycker att så här mitt i November borde det vara bra att Sverige får en nystart, som Jonas säger! Något kul innan Jul, kanske en krogshow. Nu tar vi på oss munskydd och startar om. Skit i experterna! Politikerna ?? oklart vilka, kanske vi kan få hit Trump! måste visa ledarskap nu!
Citera
2020-11-14, 08:49
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Jag mår illa när jag tänker på hur han sätter på mark i baken. Hur fan kan de två överhuvudtaget visa sig offentligt när man vet vad som försiggår i deras sovrum?

Måste nog korrigera dig där och skriva att det nog är Mark som sätter på Jonas. Om du nu mår bättre av att veta det.
Citera
2020-11-14, 14:24
Medlem
Citat:

Tänk inte på det då.
Citera
2020-11-16, 21:06
Medlem
Sonen Amos (myndig) förekommande i belastningsregistret :-o

https://lexbase.se/personsok?Search%...5Bcity%5D=&_=&
Citera
2020-11-16, 22:15
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Sonen Amos (myndig) förekommande i belastningsregistret :-o

https://lexbase.se/personsok?Search%...5Bcity%5D=&_=&

Nu skulle man ju väldigt gärna vilja veta för vad! "Så där går det när homosexuella får lov att uppfostra barn tillsammans!" *snörper på munnen*
Citera
2020-11-16, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nu skulle man ju väldigt gärna vilja veta för vad! "Så där går det när homosexuella får lov att uppfostra barn tillsammans!" *snörper på munnen*

Jag skulle säga så här istället att föräldrarnas sexuella preferenser har säkert mindre roll i sonens kriminalitet. Däremot är jag väldigt förvånad över hur många kändisbarn tycks ha halkat från spåret den senaste tiden. Som nu Reinfelds son, Anna Books båda barn och nu Gardells son.

Och om de inte hamnar i belastningsregistret av en ren slump - t.ex. trots drogmissbruk - då är de allmänt flummiga och odugliga som samhällsmedborgare: som ex Ulf Adelsohns son som har satsat på "tantrasex" istället för göra någon nytta i samhället.

Extra graverande blir det när det gäller Amos när halva släkten inklusive pappan är religiös..
Citera
2020-12-03, 15:35
Medlem
BaronVonHelsings avatar
https://m.youtube.com/watch?t=14m32s&v=q-gIXWttSdM

Magnus Betnér ger sig på Gardell rejält i sin senaste föreställning
Citera
2021-01-26, 19:35
Medlem
Hamleyss avatar
Lars Norén dör och Jonas skriver en krönika om...
Sig själv!

Häpp häpp:
https://www.expressen.se/kultur/jona...av-lars-noren/

Observera att i sann narcissistisk anda inleder han krönikan med "JAG"
Om man tog bort ordet JAG ur Jonas Gardells ordförråd så skulle han inte ha förmåga att bilda en mening.
Citera
2021-01-26, 21:02
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Lars Norén dör och Jonas skriver en krönika om...
Sig själv!

Häpp häpp:

Dessutom skriver Gardell med vulgärt språk så han får extra uppmärksamhet. Otroligt att Expressen ger honom utrymme. Hans stjärna börjar väl att dala nu när viruset har stängt konsertsalarna.
Citera
2021-01-26, 21:19
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Dessutom skriver Gardell med vulgärt språk så han får extra uppmärksamhet. Otroligt att Expressen ger honom utrymme. Hans stjärna börjar väl att dala nu när viruset har stängt konsertsalarna.

Han är sorglig och trasig. En vulgär knulla-pratande 60-åring som gör allt för att få lite mer rampljus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in