2021-01-26, 22:33
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Dessutom skriver Gardell med vulgärt språk så han får extra uppmärksamhet. Otroligt att Expressen ger honom utrymme.
Vi skulle själva inte läsa röda Exp essen ens under svårt hot, men i akuella Norén departed-tråden här i Skvallerforumet, så återges hr Jonas' folkliga null-fokus i artikeln, intern länk till just det inlägget:

(FB) Lars Norén avliden.

Det är inte alls konstigt att denna politiskt röda kvällsdrake betalar hr Jonas bra. Majoriteten svenskar vill ha HBTQIA+-positiva och ickeheteronormativa vinklingar. De köper ännu idag printutgåvan så visst går det sälja lösnummer på hr Jonas' krönikor.

Svensken i gemen, gillar Jonas ända sedan de beordrades i grundskolan läsa utdrag ur "En komikers uppväxt".
Citera
2021-01-27, 16:39
Medlem
hängballens avatar
Denne bög är fan otrolig, ja expressen också som publiserar denne dåres "hyllning" till den nyss avlidne Lars Nore´n att han minnsan frågat Lars om dom skulle gå hem och knulla i mataffären.

Skulle Stefan Löfven "hyllat" Josefin Nillson med att berätta att han frågat henne om ett knull hade det tagit hus i helvete!!

Dessa bögar har en gräddfil som sällan skådats.
Citera
2021-01-27, 16:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Jag mår illa när jag tänker på hur han sätter på mark i baken. Hur fan kan de två överhuvudtaget visa sig offentligt när man vet vad som försiggår i deras sovrum?
Nu har du nog fått det om bakfoten. Det är väl ändå Mark som sätter på Jonas i bakmuffen.
Något mer kärringaktigt än Jonas går väl knappast att uppbringa.

Jag har sett honom live en gång av ren slump. (jobbgrej)
Insåg direkt att här har vi en... väldigt speciell individ om man säger så. Vill inte säga mer. Kan säga som så att det blev ingen behållning för mig att se honom.
Citera
2021-01-27, 17:54
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nu har du nog fått det om bakfoten. Det är väl ändå Mark som sätter på Jonas i bakmuffen.
Något mer kärringaktigt än Jonas går väl knappast att uppbringa.

Jag har sett honom live en gång av ren slump. (jobbgrej)
Insåg direkt att här har vi en... väldigt speciell individ om man säger så. Vill inte säga mer. Kan säga som så att det blev ingen behållning för mig att se honom.

Gardell är en trasig pojke som har blivit en gammal gubbe som fortfarande är lika trasig.
Nu har gubben ett lika stort behov av uppmärksamhet och bekräftelse som nånsin tidigare.
Man brukar säga att tiden läker alla sår men det är verkligen inte sant gällande Jonas Gardell.

Det finns få möjligheter att få applåder av busslaster med tanter från Filipstad i de här Corona-tiderna.
Därför skriver han en krönika i Expressen som handlar om knulla i hopp om nån form av uppståndelse.

Undrar hur lågt han kan falla för att få uppmärksamhet?
Citera
2021-05-13, 17:22
Medlem
Kackelhuss avatar
Att Jonas bögen Gardell är en avskyvärd människa är utom allt rimligt tvivel och det är inte på grund av hans bögighet men det brukar han använda som sköld, vilket bara gör honom ännu vidrigare.

Tysta åsikter verkar han gilla, "tysta hat" är trevligt enligt Gardell.

Att vara en skitstövel är bra och att vara trevlig är överskattat, men vänta, hyckleri?

Människor ska anpassa sig efter honom, då kan han vara trevlig.

Och så har vi coviden som visade på människans hysteriska narcissism. Vissa säger att han är histroniker, jag menar att han är en solklar narcissist. https://www.youtube.com/watch?v=-rsCwbvYGs0

Edit: Någon i tråden nämnde hans beteende på sin lokala ICA, vilket är intressant då han fick en fråga om just det och då påstod han sig vara "extra trevlig". Hur trevlig han är bakom stängda dörrar kan alla gissa sig till och det är tragiskt att det är sådana här människor som säljer. Människor har ingen som helst personkännedom.
Senast redigerad av Kackelhus 2021-05-13 kl. 17:28.
Citera
2021-05-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackelhus
Att Jonas bögen Gardell är en avskyvärd människa är utom allt rimligt tvivel och det är inte på grund av hans bögighet men det brukar han använda som sköld, vilket bara gör honom ännu vidrigare.

Tysta åsikter verkar han gilla, "tysta hat" är trevligt enligt Gardell.

Att vara en skitstövel är bra och att vara trevlig är överskattat, men vänta, hyckleri?

Människor ska anpassa sig efter honom, då kan han vara trevlig.

Och så har vi coviden som visade på människans hysteriska narcissism. Vissa säger att han är histroniker, jag menar att han är en solklar narcissist. https://www.youtube.com/watch?v=-rsCwbvYGs0

Edit: Någon i tråden nämnde hans beteende på sin lokala ICA, vilket är intressant då han fick en fråga om just det och då påstod han sig vara "extra trevlig". Hur trevlig han är bakom stängda dörrar kan alla gissa sig till och det är tragiskt att det är sådana här människor som säljer. Människor har ingen som helst personkännedom.
Det var något helt nytt för oss som inte känner honom.Men,det gör du....?
Citera
2021-05-13, 19:27
Medlem
Kackelhuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Det var något helt nytt för oss som inte känner honom.Men,det gör du....?
Hör vad avskrädet säger? Är du en sån där som har köpt för många biljetter till hans shower?
Citera
2021-05-13, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackelhus
Hör vad avskrädet säger? Är du en sån där som har köpt för många biljetter till hans shower?
Nej.Du förstår inte..Jag har inget gott att säga om karl.men jag har kött på benen.......
Citera
2021-05-13, 20:09
Medlem
Kackelhuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Nej.Du förstår inte..Jag har inget gott att säga om karl.men jag har kött på benen.......
Vad fint. Men det skiter väl jag i? Jag presenterar källor.
Citera
2021-09-07, 02:57
Jonas Gardell säger "jag är så jävla trött på er heterosexuella". Om det är något jag är trött på så är det den hycklande majoriteten i etablissemanget och "kultureliten". Jag ska göra livet lättare för Jonas och fortsätta med att inte konsumera något av hans alster eller besöka någon av hans föreställningar, så slipper vi varandra - win-win.

https://twitter.com/katjanouch/statu...25177322434568
Citera
2021-09-07, 05:20
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Jonas Gardell säger "jag är så jävla trött på er heterosexuella". Om det är något jag är trött på så är det den hycklande majoriteten i etablissemanget och "kultureliten". Jag ska göra livet lättare för Jonas och fortsätta med att inte konsumera något av hans alster eller besöka någon av hans föreställningar, så slipper vi varandra - win-win.

https://twitter.com/katjanouch/statu...25177322434568
Jonas Gardell kan ta sig i arslet.
Citera
2021-09-07, 06:33
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag tycker att Den gyllene regeln är ett bra rättesnöre;
”Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad”.
Vill Jonas Gardell läsa ”Jag är så jävla trött på er bögar”. Javisst. Då kör vi på det i vår relation att konsumera Jonas Gardell. Så trött på bögen.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in