2007-11-01, 01:26
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Jag tror inte han hade en enda kompis i plugget för han försvann efter en eller annan termin.
Säker på att han inte gick vidare till någon innerstadsskola? Han hade åtminstone en väninna under gymnasietiden.
Citera
2007-11-04, 00:16
Medlem
under 90-talet när han blev riktigt stor hade han en stående punkt på sin raiderlista: en stor handduk och tre små till duschen efter showen.
Citera
2007-11-04, 00:19
Medlem
Whattabas avatar
Jonas syrra är allmänt sedd som en riktig surfitta!
Citera
2007-11-04, 01:35
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Jonas syrra är allmänt sedd som en riktig surfitta!

Detta verkar tydligen vara ett släktdrag. Hur är hans föräldrar tro ?.
Citera
2007-11-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Detta verkar tydligen vara ett släktdrag. Hur är hans föräldrar tro ?.

Jag hörde av en bekant till mina päron att denne hade umgåtts med föräldrarna under Jonas uppväxt och att det var efter deras skilsmässa som Jonas spårade ut helt. Han tog det väldigt hårt. Hon tror dessutom att mycket av hans "gay-stil" mer är en sorts clown-klädsel och att han lika gärna kunde ha blivit punkare eller nåt annat.:
Citera
2007-11-04, 14:01
Bannlyst
Brukar se honom cykla med barnet i cykelstolen bakom iförd hjälm (barnet alltså) Jonas själv har ingen hjälm. en ful skruttig cykel har han. Och inte cyklar han fort heller. Jag går nästan snabbare än han cyklar.
Citera
2007-11-04, 14:09
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersmurfen
Min syster var på en privat fest i gamla stan, Mark och Jonas satt i vardagsrummet och väntade på årets nya armani-modeller som skulle komma till festen.

Syrran gick in till vardagsrummet och presenterade sig varpå Jonas med avsmak i rösten sa: Är det du som är årets nya armanimodell?

Hon svarade: Nej. Är det du som är gollum?

Han blev oerhört kränkt och sur över detta och det blev en iskall tystnad som bara bröts av folk som inte helt kunde undertrycka sina skratt och fniss!

Detta skvaller är jag beredd att tro på faktiskt då han har använt Gollum-skämtet som matrial i en av hans shower :P

Edit: Måste ha varit på hans nya show nu när jag tänker efter.
Citera
2007-11-04, 18:22
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
Säker på att han inte gick vidare till någon innerstadsskola? Han hade åtminstone en väninna under gymnasietiden.

Nej, jag är inte säker på någoting alls vad gäller hans eventuella fortsatta studier, förutom att han de facto försvann ifrån Tibble. Han var som sagt ansedd som en loser så det tog månader innan någon ens märkte att han var borta.
Citera
2007-11-04, 18:41
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Nej, jag är inte säker på någoting alls vad gäller hans eventuella fortsatta studier, förutom att han de facto försvann ifrån Tibble. Han var som sagt ansedd som en loser så det tog månader innan någon ens märkte att han var borta.

du minns Gardell som en loser på tibble. Undrar vad han minns dig som idag?
Citera
2007-11-05, 09:31
Medlem
farbror Svens avatar
Gratisjobb

Sommaren 1998 kom han en kväll till en privat kursarrangör i Uppsala (UISS) för att bl.a. tala om "Pensionat Oscar". Han blev itutad att det var en universitetetkurs och kanske är han lite svag för det akademiska för han krävde inte ett öre för uppträdandet, inte ens soppapengar. Han var i toppform men den som var gladast var arrangören, som knuggade händerna för detta gratiskneg.
Citera
2007-12-16, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moggo
Så de har ett öppet förhållande?

Hur sköts detta då?

Är det diskreta one-offs via nätet, spring på videoklubbar under barnvakternas pass, eller diskreta kn*ll i närmasta bekantskapskretsen?

För ca 10 år sen var jag på förfest hos en kille på Stigbergsgatan (lägenheten låg ca 50 m från där Jonas G bor idag), som sades vara Jonas lilla gossehora ('gossen' var 22 då). Kanske finns det ngt liknanade arrangemang idag?

väldigt nyligen så drog han med en pojk till ett hotell..
Citera
2007-12-16, 22:29
Medlem
apanola IIs avatar
Skrev en hälsning i hans gästbok på hemsidan angående att han tydligen blivit hedersdoktor, undra hur länge den kommer att få ligga kvar?
nå, så här löd den:
Citat:
Först Persson, sen Gardell som går och blir hedersdoktor.
Vem kommer sen?

med tanke på ovan exempel så får man nog med fog anse titeln hedersdoktor vara så urvattnad och tom så att man nog skulle kunna finna en hedersdoktorsutnämning i varje musli- och flingpaket framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in