2006-07-18, 20:53
Medlem
Öppet förhållande?

Så de har ett öppet förhållande?

Hur sköts detta då?

Är det diskreta one-offs via nätet, spring på videoklubbar under barnvakternas pass, eller diskreta kn*ll i närmasta bekantskapskretsen?

För ca 10 år sen var jag på förfest hos en kille på Stigbergsgatan (lägenheten låg ca 50 m från där Jonas G bor idag), som sades vara Jonas lilla gossehora ('gossen' var 22 då). Kanske finns det ngt liknanade arrangemang idag?
Citera
2006-07-19, 00:29
Medlem
Philliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersmurfen
Min syster var på en privat fest i gamla stan, Mark och Jonas satt i vardagsrummet och väntade på årets nya armani-modeller som skulle komma till festen.

Syrran gick in till vardagsrummet och presenterade sig varpå Jonas med avsmak i rösten sa: Är det du som är årets nya armanimodell?

Hon svarade: Nej. Är det du som är gollum?

Han blev oerhört kränkt och sur över detta och det blev en iskall tystnad som bara bröts av folk som inte helt kunde undertrycka sina skratt och fniss!

Såg en liveföreställning med en av hans senaste shower. Då sa han faktiskt at han liknade Gollum. Kanske fått et ttips från din syrra där?
Citera
2006-07-19, 17:36
Medlem
Supersmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
Såg en liveföreställning med en av hans senaste shower. Då sa han faktiskt at han liknade Gollum. Kanske fått et ttips från din syrra där?

Det är mycket möjligt. Jag pratade med min syrra igår och hon sa att efter en mycket pinsam tystnad så hade Mark sagt på klingande finlandssvenska: jag tycker gollum är söt! Syrran tyckte det blev så konstig stämning i vardagsrummet så hon gick till köket och drack sprit!
Citera
2006-07-22, 19:17
Bannlyst
Har varit i kontakt med människan i mitt yrke några gånger och jag kan säga att otrevligare person får man leta efter!!
Han är en arrogant stropp som ser ner på folk. Tjurig. Förmågan att lyssna saknar detta pucko totalt.
Citera
2006-07-22, 20:27
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekka2kk
Har varit i kontakt med människan i mitt yrke några gånger och jag kan säga att otrevligare person får man leta efter!!
Han är en arrogant stropp som ser ner på folk. Tjurig. Förmågan att lyssna saknar detta pucko totalt.
att han ser ner på folk har väl framgått av hans romaner, den av etablissemanget högt skattade Fru Björks öden o äventyr t.ex., synd bara att dumsossejävlarna på kultursidorna/tv inte fattar det utan hyllar honom som nån kärleksfull jävla folkhemsskildrare när han eg bara hånar medelsvenssons
coolt sagt av Mark
Citera
2006-07-22, 20:55
Medlem
Rallarens avatar
Fattar inte varför folk här på skvallertråden har en tendens o spotta o hugga folk i ryggen som de talar om.
Citera
2006-07-22, 21:09
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallaren
Fattar inte varför folk här på skvallertråden har en tendens o spotta o hugga folk i ryggen som de talar om.

Därför att dom behöver det!
Speciellt riksbögen Gollum Gardell.
Citera
2006-07-22, 21:31
Medlem
biljons avatar
Mannen som gav röven ett ansikte.
Om honom kan jag berätta följande, han är toknervös inför varje uppträdande. Minns speciellt ett tillfälle då han var extra nervig, for in på scenen vid soundcheck och började vråla om det skitiga golvet. Golvet hade precis blivit sopat och svabbat. Inte mycket till skvaller kanske..
Citera
2007-10-25, 12:03
Medlem
här var den ju,ville minnas jag startade en ja..

*Blåser av dammet på denna tråd*
Jaha,jag startar trådar och deltar inte sedan... mm

men jag uppskattar mkt det som kom då för ett år sedan tydligen...Tackar...
s å är det några flera bud så!!fram med mera!!

våran käre är ju högaktuell igen ialla fall...
Har inte haft råd att se den nya showen men måste skaffa mig det till i Dec.

www.jonasgardell.se

har väl de flesta hittat vid detta laget,

sidan har fått något slags pris tror jag ....

Jo jag uppskattar den,men liite gnäll,
han påstår att den kostade 100.000 då hade det inte skadat med en sökfunktion i det priset...
Citera
2007-10-25, 17:14
Medlem
Thomas_LAs avatar
Han gick i gymnasiet i Tibbleskolan i Täby (2-åriga D&Klinjen, "Dumklubben", vill jag minnas. Åtminstone var det ingen 3-årig linje. Så han var med automatik stämplad som idiot.).

Klädde sig i gärna i långa lila utstyrslar, lite Di Leva-stil, sådär, och hade halvlångt stripigt hår.

Såg helt enkelt för jävlig och fjollig ut redan på den tiden, och således var han också grymt mobbad av de tjusiga Djursholms-, Danderyds och Täbyungarna med sina Lacoste & Pringletröjor och seglarskor. Gick alltid ensam och surade i korridorerna och flaxade med sina långa sjalar och kåpor i grälla färger. Jag tror inte han hade en enda kompis i plugget för han försvann efter en eller annan termin.

Och så gick han under öknamnet "Skeden", men har jag fullständigt glömt varför.

Hade man kunnat gissa att han skulle bli folkkär en vacker dag? Nää. I själva verket var han den sista man trodde skulle "lyckas" . Kan man ju förstå att den där lille magre mobbade losern vill ge igen för gammal ost och vara precis hur jävla otrevlig han vill, nu när han kommit upp sig i livet.
Citera
2007-10-31, 21:19
Medlem
E inte han utvecklingsstörd , jag har hört rykten

Citat:
Ursprungligen postat av mariana
Hej
Ni som vet allt hihi....
brukar inte hållas här med undantag för lite deltagande o intresse i Leila tråden

Jonas Gardell
visst bor han på Lilla Erstagatan....men vilket nummer??
Undrar lite bara...

Är det någon som någonsin sett ngra bilder på barnen...
de hålls väl skyddade....
han pratar aldrig om sin fam...kanske ngt skämt i förbigående om Mark bara....

Kunde inte söka..fö...
Citera
2007-11-01, 01:23
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Mannen som gav röven ett ansikte.
Om honom kan jag berätta följande, han är toknervös inför varje uppträdande. Minns speciellt ett tillfälle då han var extra nervig, for in på scenen vid soundcheck och började vråla om det skitiga golvet. Golvet hade precis blivit sopat och svabbat. Inte mycket till skvaller kanske..
Jag har hört från hans crew (dig kanske?) att han inte tål minsta lilla störning när han uppträder. Därför måste alla tassa runt på tå bakom kulisserna så att han inte blir störd. Som artist hälsar han tydligen sällan på personalen till skillnad från Jöback som är trevlig mot alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in